Skocz do zawartości

kwas

Forumowicze
  • Postów

    813
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KTM
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6649606
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wołczyn

Osiągnięcia kwas

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. hej mam pytanie, czy napinacz widoczny na foto bedzie pasował do cbr 1000f sc24?? jesli ktos ma fotki napinacza do sc24 niech wrzuci foto http://photos01.allegro.pl/photos/oryginal...08/23/278082372
  2. koło blokuje dlatego ze na dźwigni nie ma luzu, dźwignia lekko wciska tłoczek i koło jest przyhamowane, zrób luz na dźwigni i bedzie ok
  3. ja kupowałem nie raz i nigdy nikt mnie nie oszukał, chociaz czasami pojawiaja sie tam smieszne oferty np. huska z roku 2007 za 1400euro itp :wink: najlepiej zadzwonic do kolesia i pogadac z nim, jak ty nie szprechasz po niemiecku to niech jakis znajomy zadzwoni
  4. tutaj sie zabardzo mocy nie da zwiększyc domowymi sposobami, tłoków zwiekszajacych kompresje do tego silnika nie ma, moze splanowac glowice troszke, wypolerowac kanały w głowicy, ale to nie da odczuwalnego wzrostu mocy. Mozesz tez poszukac sportowego wałka rozrzadu itp ale to kosztuje :biggrin:
  5. siema, robie remoncik w moto, i znalazłem za granicą w super cenie tłoki japońskiej firmy MITAKA, pokrywane teflonem, ogólnie wyglada wszystko bardzo pieknie, za granicą normalne ceny tych tłoków są równie wysokie jak vertex itp. Niestety u nas w polsce ta marka jest baardzo mało znana, ale może ktos spotkał się z tą marką i moze cos o niej powiedzieć?
  6. za 5tys nie kupi zadnego dobrego 4paka, ja bym radził kupić setke w 2t, lekka i poręczna, dobra do jego wzrostu
  7. m2r robi dobre kaski, dobra marka, oczywiscie jakosc zalezy od modelu, ceny itd :icon_question: np. pastrana jezdzi lub jezdził w m2r. Są kaski ktm produkowane przez chyba thora ale napewno nie kosztują 300zł tylko sporo więcej.
  8. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M291887 jak widzisz ten w dr ma taki sam jak ty chcesz wsadzic wiec wychodzi na to ze pasuje, w sumie to kazdy błotnik można podpasować tylko najczęściej trzeba wywiercić dziury bo na oryginalny rozstaw otworów nie pasuje albo skrucić koniec błotnika bo w niektórych moto może ocierać o rame, chłodnice
  9. weź to dobrze przemysl, bo potem bo zakupie bedziesz płakał, jestes dosyc wysoki i bedziesz na nim wygladał jak na zabawce :icon_mrgreen: nie lepiej kupic 125 ??
  10. spokojnie zakładaj łożysko, u mnie w ktm też było wsadzone z zewnetrznym pierscieniem NU i wytrzymało spory przebieg, teraz podczas remontu wpakowałem NJ tylko ze z tym czarnym masywnym koszyczkiem. Powiem ci ze ten czarny koszyk wygląda porządnie, bo ten drugi to na jakis taki kruchy i niesolidny wyglada...
  11. macie racje, zawieszenie nie jest z roku 98, według mnie cały przód, tzn błotnik, zawias, koło itd jest z rocznika ok 2000-2001, fotka dla porównania http://www.bikepics.com/pictures/737336/ uważam ze za taka kase moto sie opłaca kupić, bo wyglada naprawde ładnie, silniczek jak nówka, najlepiej skombinować od kogoś kruciec i pojechac z nim przetestować moto
  12. chłopaki od husek cos mi sie zdaje ze zostaliscie zrobieni w H_U_J_A. Ja też kupowałem łańcuszek rozrządu did do huski te410 i pamietam ze miałem na nim logo did.
  13. nigdy sie nie spotkałem z pękającymi głowicami w TE, te silniki są ogólnie wytrzymałe, jedyny czuły element w silniku to dolne łożysko korbowodu, przez słabe smarowanie lubi sie zatrzeć jak nie dbamy o czyszczenie filtra i stan oleju.
  14. koszyczki teflonowe albo polimerowe lepiej stosować w silnikach, wszystko zostało opisane wyżej przez Breżniewa, dodam tylko tyle ze gdy koszyczek teflonowy lub polimerowy sie rozleci to nie narobi dużych szkód w silniku, a stalowy owszem
  15. huski miały pompe od 99 albo 00 roku. Nie ma takiego 4paka w tym przedziale cenowym który by spełniał twoje wymagania, dr350 i inne tego typu sprzęty to bedzie zabawka dla ciebie. Jedyne co pozostaje to husaberg lub huska, jedyne prawdziwe hard enduro z tamtych lat, ale ten brak pompy, asfalt je wykończy, trzeba dbać o moto bez pompy bo lubi sie posypać jak sie zaniedbuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...