Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ci się podoba ta aprilla to ja bierz. To, że inni wolą dt to ich sprawa. Przeciez to ty na tym motorze będziesz jezdził. A co do tego egzemplarza to ze zdjec i filmiku niewiele mozna się dowiedzieć. Na filmiku widać, że się średnio wkręca i nie trzyma wolnych obrotów. Być może tuleja jest skopana. Generalnie kupując od takich młodych łepków musisz być przygotowany, że jest to mina. Kupując w tej kasie sprzęt, ryzyko kupienia złomu na kołach jest ogromne, ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Trochę daleko masz i jak tam pojedziesz i zobaczysz ze to szrot to sie zdenerwujesz bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hashman jestem z Białegostoku, podlaskie, a Ty?

@kulka ta aprilia jest tania, ponieważ jest bez papierów, co mi nie przeszkadza i ma kilka drobnych wad, o których poinformował mnie sprzedający m.in. wyrobiona stacyjka ( można wsadzić i przekręcić śrubokrętem ), nie działająca kontrolka paliwa i prędkościomierz, + pęknięta ta czarna przednia owiewka

@ fiolek mówisz o aprilii tuareg, tej co wcześniej wam pokazałem, odpuściłem ją sobie, nie podoba mi się i dziwnie pracuje

teraz celuję w tą aprilię pegaso 125

http://tablica.pl/of...ef5fe4979;r:;s:

jak już wcześniej napisałem, sprzeda ją za 1450zł, rozrusznik, elektyryka w porządku, zawieszenie nie cieknie, bez luzów, bezwypadkowy, prosty, silnik pracuje ładnie.. ogólnie pegaso bardziej mi się podoba niż tuareg

mam filkim pokazowy, z odpalania na zimnym silniku, za pare godzin wrzucę tutaj, odrazu powiem, że odpaliła ładnie rozrusznikiem no i ogólnie całkiem w porządku, ale nie mam może aż tak dużego doświadczenia, i mogę nie rozpoznawać niektórych dzwięków, więc proszę was o pomoc.. także dzisiaj jeszcze wrzuce ten filmik tutaj

 

edit :

 

ok oto działający filmik, co sądzicie?

Edytowane przez kilant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź obejrzyj i tyle.....

 

swoją droga moje okolice 100km odemnie ale niestety nie mam po drodze więc nie pomogę.......

 

idzie do tego kupić części silnikowe czy jednorazówka ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hashman jestem z Białegostoku, podlaskie, a Ty?

@kulka ta aprilia jest tania, ponieważ jest bez papierów, co mi nie przeszkadza i ma kilka drobnych wad, o których poinformował mnie sprzedający m.in. wyrobiona stacyjka ( można wsadzić i przekręcić śrubokrętem ), nie działająca kontrolka paliwa i prędkościomierz, + pęknięta ta czarna przednia owiewka

@ fiolek mówisz o aprilii tuareg, tej co wcześniej wam pokazałem, odpuściłem ją sobie, nie podoba mi się i dziwnie pracuje

teraz celuję w tą aprilię pegaso 125

http://tablica.pl/of...ef5fe4979;r:;s:

jak już wcześniej napisałem, sprzeda ją za 1450zł, rozrusznik, elektyryka w porządku, zawieszenie nie cieknie, bez luzów, bezwypadkowy, prosty, silnik pracuje ładnie.. ogólnie pegaso bardziej mi się podoba niż tuareg

mam filkim pokazowy, z odpalania na zimnym silniku, za pare godzin wrzucę tutaj, odrazu powiem, że odpaliła ładnie rozrusznikiem no i ogólnie całkiem w porządku, ale nie mam może aż tak dużego doświadczenia, i mogę nie rozpoznawać niektórych dzwięków, więc proszę was o pomoc.. także dzisiaj jeszcze wrzuce ten filmik tutaj

 

edit :

 

ok oto działający filmik, co sądzicie?

http://www.youtube.com/watch?v=Bu82byLapCA&feature=youtu.be

za tą kasę chyba jest to zupełnie niezly motorek, no i ma przód USD oraz zapewne niezłe hamulce jak to w motorkach ze starego kontynentu :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl na ucho chodzi ładnie, ale za gazowanie na zimnym silniku zajebałbym w łeb. Odpalasz motocykl, pozostawiasz go na ssaniu na kilka minut - zwłaszcza w zimę, potem wsiadasz i powoli go rozgrzewasz jeżdząc na niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ michoa

Właśnie w tym problem, że mam do niego350 km i raczej oglądać jej nie będę z tego powodu zrobiony został filmik

Części silnikowych jest sporo, to jest rotax 123 często spotykany i mocny silnik, myślę że dozbieram i kupię tą aprilie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części są, ja miałem Aprilie RX 125, również z silnikiem rotax. Bardzo miło wspominam ten piec, także za taką kasę można brać.

 

Tylko ja widzę świecąca się kontrolkę oleju? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaje honor, myślałem, że kontrolka pokazuje tylko olej w silniku.

 

Ominięcie dozownika i robienie mieszanki samemu bardzo na plus ;)

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ominięcie dozownika i robienie mieszanki samemu bardzo na plus ;)

 

bo ja wiem czy bardzo ?? silnik jest gorzej smarowany, ma gorsze osiągi (bo mieszanka na niskich obrotach jest zbyt bogata w olej i często przejście z obrotów niskich na wysokie jest wolniejsze niż na dozowniku ) na olej wydajesz więcej (dużo więcej go idzie ) i trzeba się paprać przy tankowaniu........

 

też kiedyś histerycznie to wyrzucałem ale w sumie -moja była dt 80 już chyba 5 rok u mnie w okolicy i cały czas dozownik nigdy nawet nie czyszczony zbiorniczek i mieszane różne oleje i lata w piachu , kurzu , błocie i nic się nie dzieje....

 

kumpla piaggio (skuter) też dozownik i jest ok

 

jeden przypadek znam kiedy ktoś zatarł silnik przez dozownik...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co powyżej plus, dysze w gaźniku są przewidziane pod samą benzynę a jak jest jeszcze do tego olej to przypomina ludzi wysiadających z autobusu w godzinach szczytu. Wszyscy chcą wyjść ale w gruncie rzeczy każdy stoi a olej to taki spocony grubas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dwa sezony jezdze na Yamaha dt125 jest to pierwsze moje moto i nigdy na innym nie jezdzilem ale nadchodzi czas na zmiany im wiecej czytam forum tym mam wiekszy metlik w glowie ale cos juz wiem :) ten sezon pewnie jeszcze Dt ale zaczynam sie juz leniwie rozgladac za czyms powazniejszym celuje raczej w enduro 4t . Teren w jakim sie poruszam poludnie polski lasy pola lakiszykuje mi sie tez wyjazd do rumuni wiadomo ze dojazd nie na moto ale z 600 km po gorach juz na miejscu pewnie stuknie. I teraz pytanie jest takie czy warto polowac na 250 4t typu XR 250 lub Excf 250 czy raczej szukac czegos wiekszego Xr400 Excf 400 czy moze Drz 400e a moze cos z Yamaha jakies Wr ?? Wiem i rozumiem to ze o maszyne trzeba dbac i serwisowac na biezaco to wiadoma sprawa ale moze ktores modele sa bardziej awaryjne moze niektore mniej czy exc nie bedzie za mocny jak na moje doswiadczenie z moto. A moze Panowie maja dla mnie jakis inny ciekawy model ?? Wiek 32 lata (moze troche duzo jak na DT 125 ale sie ucze ) waga okolo 80 i 182 cm wzrostu. Nie przypalam sie do zakupu poniewaz planuje zakup na nastepny sezon no chyba ze sie cos trafi wczesniej. Kasa okolo 12-15 tys + pare zlotych na tak zwany pakiet startowy jakis male poprawki czy remoncik. Dziekuje i pozdrwaiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowananie wybieraj z pośród: EXC450, WR450F lub CRF-X, Husqvarna TE. Jak myślisz o jeździe w porządnym terenie i wypadach na romunie to celuj w Hard Enduro tego pokroju. Koszta utrzymania to na pewno kilka tysięcy w sezonie, ale nie doprowadzą Cię te sprzęty do bankructwa więc spokojnie. O kosztach utrzymania poszukaj na forum, bo szkoda zaśmiecać tematu pisząc po raz tysięczny to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za szybka odpowiedz a slyszalem ze ktores tam WR byly troszke awaryjne, mialy jakies wady wrodzone. I dlaczego EXC 450 a nie 400 ?? A wlasnie i jakie roczniki najkorzystniejsze ?? Znalazlem jeszcze wr 400 tak jak pisalem jezdzilem tylko dt i troche mam obawy czy sobie poradze z klasa królewska tak jak nawet ty chyba pisales :) i jeszcze jedno pytanie o roznice miedzy KTM exc 450 r a EXC 450 F ??

Edytowane przez Uraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stare WR z pierwszych lat klepania bym sobie darowal , EXC 400 , 450 jak najbardziej - roznice miedzy R a F sa spore , exc w 2008 to juz zupelnie inny silnik , inna rama i zawiecha..lepiej sie prowadzi kosztem wiekszej awaryjnosci ,, exc na silniku rfs sa bardzo udanymi silnikami i trwalymi jak na wyczyna.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...