jjank Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 wziac go za 3K, odchamić i sprzęt jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 myslalem tak samo... Ale to co z niego zostalo to porazka... Teraz mam wiecej czasu to opisze sytuacje. Przyjechalem z drogi ok 100m od ulicy glownej zauwazylem motor mowie wyglada lepiej niz na allegro. Podchodze blizej na 1 rzut oka plastiki jak opisal sprzedawca masakra. No ale plastiki to koszt rzedu 500-600 zl. Patrze a tu klamka na sztuke zrobiona w sensie jakas blacha wkretami zlapana bo zlamana byla. Mocowanie klamki to samo... Kierownica prosta tu byl plus. Klocki przod slabe. Szprychy przod i tyl bez lozow to samo zaciski trzymaly sie kupy. Przechodzimy dalej patrze kabli brak. Zero wychodza z silnika i ida do regulatora ktory jest pod siedzeniem w GG. Prosze o sciagniecie siedzenia ktore jest z przodu zamontowane na plastikowej "trytce" i z tylu tasma izolacyjna szara wytrzymujaca wysokie temperatury i jakims "sposobe" cos ala sruba rzymska z tylu do ramy. Mowie ok plastiki do ogarniecia. Ale amortyzator tyl to juz porazka na calej lini. Brak w ogole amortyzacji. Motocykl zapadniety i trzyma sie tylko na sprzezynie. Widac ze jest opadniety na dol dosc tak zauwazalnie. Lozyska w kolach ok obu. Naped tak rzeklbym w 60% eksploatacji uzytkowej to znowu plus. Silnik odpalil tez ok wiec to juz ostatni plus. Oba kola na musie. Ale opona tyl rozerwana kopletny zlom. Kopka ma takie luzy ze po odpaleniu po samych wibracjach lata w kazda strone otwiera sie itd. Klamka hamulca tez dorobiona na sztuke. Sprzeglo nie slizgalo to juz bankowo ostatni plus. Musy jak mowie rozwalone opona prawie w ogole nie przylegala. Biegi wchodzily i nie wyskakiwaly przynajmniej po mojej 500m jezdzie probnej ktora raczej byla męka. Dzwignia zmiany biegow i hamulcow robiona na "sztuke" pospawane byle by tylko bylo... Ale jak mowie rama pod silnikiem to byla tak powyginana ze szkoda gadac. Chlodnica jak harmonijka dziwilem sie ze nie puszcza wody... Totalny zlom. Rzucilem cene 2500 zl by zachecic sprzedawce do negocjacji sam nie bylem pewny czy za tyle to wezme. TEz bylem za tym by wlozyc te 2-3k plu srobote i sprzedac za 7-8. Ale ten motor to jak mowie zlom... Nie widzialem tak zdewastowanego motoru jeszcze. Mialem GG 300 wiec wiem jak wyglada. Moj nie byl idealem ale w porownaniu z tym to nowka sztuka :D Nawet sprzedawca nie wyregulowal obrotow by motor chodzil na wolnych musialem sam to zrobic. Co to za skandal wywalic wszystkie kable... Przod zawieszenie tez cieklo. Czego sie nie zlapalem bylo do roboty. Tu bylo nie 20-30 h pracy przy motorze. Bylo tego 100 jak nic. Zrezygnowalem wolalem pozostac na wyciecze w gory bo wlasciciel uwazal ze motor jest w dobrej cenie i to jest okazja na ktora czekaja ludzie. Szkoda ze bylem ktoryms z kolei potencjalnym kupcem. Widac poprzedni tez sie troche znali i zlomu nie wzieli. Szkoda waszej drogi tez chcialem to wziac dla brata troche porobic i pojezdzic i sprzedac dalej. Ale koszty przekraczaja 4-5k do wlozenia by bylo to dobre. Wiem co mowie. Od chlodnic po klamki, podnozki, przednie zawieszenie, tylnie rowniezm, plastiki mnostwo pracy wlasnej no i problemy z rama i elektryka. Uwazajcie na takie sprzety pozdrawiam Cena sprzedawcy byla ponoc 3300 ostateczna tez tak mi powiedzial. Ja nawet za 3 bym go nie wzial. Myslalem ze przy husabergu ktorym wzielem jest troche roboty ale w porownaniu z tym to byl "igla". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubos33 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam. Zastanawiam się poważnie nad zakupem jakiegoś enduro. Więc musi mieć światła i też w sumie było by dobrze aby można było go zarejestrować (czasem podjechać na miasto itp).Ale w 90% używany amatorsko po lasach, łąkach itp.Nie mam doświadczenia w jeździe offroad. Gównie tylko szosa. Aktualnie posiadam SV650S.Wiec co byście polecili dla mnie? (jeśli ważne mam 178cm i 85kg)Jeździłem tylko raz raz na full crossie kolegi Suzuki RM125 i jak na tą pojemność to szatan :) Zastanawiam się między 2T, a 4T. długo czytałem i wywnioskowałem, że po sezonie, dwóch to utrzymanie 4T wychodzi nawet drożej niż 2T.Więc teraz co dla mnie polecicie? 4T o pojemności 400-450 czy 2T 125-250?Chociaż zastanawiam się czy jeśli 2T to czy 250 nie będzie dla mnie za mocna :) I czy kupując 2T i mając zamiar na starcie wymienić tłoki itp opłaca się kupować nowszy rocznik czy lepiej dać mniej za starszy, a różnicę przeznaczyć na części? Więc czekam na propozycję jakie modele polecacie? Chodzi mi o najmniej awaryjne. Cenowo do 10tyś zł. Ok. Więc jazda będzie głównie po polnych piaszczystych drogach, lasach i polach. Wiadomo dołki nierówności itp. Żaden tor ani nic z tych rzeczy. Po prostu moto dla frajdy aby pozapierdzielać poza asfaltem :) (choć też myślę aby dokupić druki komplet kół w razie wypadów w miasto).Miesięcznie w sezonie będę jeździł około 15-20 godzin (więc nie wiem ile to mth). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jak go odpalil to spaliny wydobywaly sie z 4-5 miejsc... Przynajmniej!! Tlumik mozna rzec w ogole nie istnial... Dziura na dziurze... A sprzedawca poslugiwal sie kolega poprzednim wlascicielem ktory go eksploatowal... Sam nie wiele rzekl. Tylko ze ponizej 3 300 nie zejdzie. Ktos chce niech reanimuje trupa i sprzeda jako emeryta. Powodzenia :) Jakis glupek sie napewno znajdzie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Pilne Panowie ! Ktoś widział, lub zna tego KTM ?http://otomoto.pl/kt...0-M3088175.html Kuzynowi się tu cudo spodobało strasznie a kawałek drogi tam mamy. Jeśli nikt nie widział to może ma ktoś blisko żeby podskoczyć go oblukać? Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Pilne Panowie ! Ktoś widział, lub zna tego KTM ?http://otomoto.pl/kt...0-M3088175.html Kuzynowi się tu cudo spodobało strasznie a kawałek drogi tam mamy. Jeśli nikt nie widział to może ma ktoś blisko żeby podskoczyć go oblukać?Motocykl kupiony ponieważ okazał się zdrowym okazem. Gość natomiast to krętacz, więc radzę uważać przy zakupach u niego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 LC4 to dobra maszyna, teraz tylko mocny klej do gwintów i jazda :D Nigdy nie widziałem 620 z rozrusznikiem, ale ten filtr przed silnikiem to chyba nie jest tam orginalnie? W orginale enduro długo by nie pożył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 LC4 to dobra maszyna, teraz tylko mocny klej do gwintów i jazda :D Nigdy nie widziałem 620 z rozrusznikiem, ale ten filtr przed silnikiem to chyba nie jest tam orginalnie? W orginale enduro długo by nie pożył.w oryginale jest tam filtr ale inny wkrecany do ramy, a tam ktoś dorobił sobie mały obieg oleju, z tym że przez rozrusznik nie mial gdzie dac filtra :biggrin:620 od 97 mialy rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Nigdy nie widziałem 620 z rozrusznikiem, 620egs-e miały rozrusznik i kopkę-bardzo mało tego.........to jest najgorsza wersja do offu- najcięższa z lc4(pełne wyposażenie drogowe, stopki dla pasażera, akumulator itp ) i nie wiem czy zawias nie gorszy od SC.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 620egs-e miały rozrusznik i kopkę-bardzo mało tego.........to jest najgorsza wersja do offu- najcięższa z lc4(pełne wyposażenie drogowe, stopki dla pasażera, akumulator itp ) i nie wiem czy zawias nie gorszy od SC....Zawias na pewno gorszy od SC. Motocykl będzie służył głównie do SM i dojazdów do pracy, więc rozrusznik w przypadku mojego kuzyna okazał się zbawienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 To by się nadało na jazdę enduro ?? http://otomoto.pl/husqvarna-cr-125-stan-bdb-2006-okazja-yz-sx-M3152606.html I trochę trudno mi uwierzyć, że motor nie jeżdżony po torach i nie katowany, choćby patrząc na okleinę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 a od kiedy okleina świadczy o czymkolwiek?co za różnica gdzie był motocykl uzywany? sprawdzasz łożyska na podnośniku i jak nie ma luzów to jest OKwolałbym kupic moto jezdzone tylko po torze przez dobrego zawodnika, bo wtedy jest szansa ze było odpowiednio serwisowane, niz przez goscia co twierdzi, ze wystarczy paliwo lac bo on tylko po polach spokojnie jezdzi do enduro się nada, ale są do tego lepsze sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Chłopaki a co z WR 400 w 4T z 2006-2008 roku ? Opłaca mi się ?? Będzie to dobry motor dla mnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Chłopaki a co z WR 400 w 4T z 2006-2008 roku ? Opłaca mi się ?? Będzie to dobry motor dla mnie ?Taki motocykl nie istnieje, chyba że chodzi ci o WR 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Być może kolega mówić czteryseta miał na myśli 450wr. no to w takim razie Co o niej sądzicie ?? tak jak pisałem po wszystkim bedzie jezdzone tor sporadycznie 3 razy w miesiącu góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.