Świeżak1100 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 (edytowane) Dziś stoję przed wyborem nowego motocykla. Chciałbym, żebyście pomogli mi dobrze wybrać, więc liczę na waszą pomoc i na dyskusję ponad podziałami :) Szukam motocykla 4T, enduro/cross, do latania po krzakach i na gumie, i rozważam następujące propozycje: 1. KTM 450-530 exc 2. Yamaha WR450 3. Suzuki DR-Z400 4. Suzuki RM-Z400 5. Honda CRF450 Obecnie mam DRZ-kę i nie narzekam. Ale nadszedł czas na odświeżenie rocznika. Najbardziej napaliłem się na KTM-a. Ale... Wszyscy moi znajomi, którzy jeżdzą KTMami zachwalają sprzęt, mechanicy odradzają KTMa. Polecają sprawdzoną DRZkę. Dłuższe przebiegi, tańsza w serwisie, bardziej niezawodna. Największą niespodzianką jest dla mnie Yamaha. Zupełnie nie wiem co o tym sądzić, poza tym, że strój mam żółty i nie za bardzo lubię niebieski.... ;) Pomożecie? Edytowane 15 Sierpnia 2009 przez Świeżak1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sarenka199 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Honda Shadow 600 jako pierwszy motocykl? Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Honda Shadow 600 jako pierwszy motocykl? Co wy na to? Piszesz w temacie: Enduro/Motorcross/Supermoto/Trial/Quad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Dziś stoję przed wyborem nowego motocykla. Chciałbym, żebyście pomogli mi dobrze wybrać, więc liczę na waszą pomoc i na dyskusję ponad podziałami :) Szukam motocykla 4T, enduro/cross, do latania po krzakach i na gumie, i rozważam następujące propozycje: 1. KTM 450-530 exc 2. Yamaha WR450 3. Suzuki DR-Z400 4. Suzuki RM-Z400 5. Honda CRF450 Obecnie mam DRZ-kę i nie narzekam. Ale nadszedł czas na odświeżenie rocznika. Najbardziej napaliłem się na KTM-a. Ale... Wszyscy moi znajomi, którzy jeżdzą KTMami zachwalają sprzęt, mechanicy odradzają KTMa. Polecają sprawdzoną DRZkę. Dłuższe przebiegi, tańsza w serwisie, bardziej niezawodna. Największą niespodzianką jest dla mnie Yamaha. Zupełnie nie wiem co o tym sądzić, poza tym, że strój mam żółty i nie za bardzo lubię niebieski.... ;) Pomożecie? po pierwsze takimi pierdołami jak obiór się nie przejmuj - tym się nie jeździ po drugie yamaha jest chyba najlepsza pod względem silnikowym w sensie ze na przestrzeni lat najmniej sie w nich zmieniało porównując np do KTM'a a po trzecie i co najważniejsze jeżeli stać cie na KTM'a to nad czym się tu zastanawiać :icon_question: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 KTM to jedyny słuszny wybór jeśli masz odpowiednie fundusze :) Płacisz za jakość i dobre wykonanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamasaki1994 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Jaki cross dla początkującego do 6k mi się podoba yzf 250 4t wydaje mi się że on ma mniej żyłowany silnik nić 2 t np yz 125 To czekam na propozycje crossów Cross ma być: -W "miarę" bezawaryjny -W "miarę" tanie i dobrze dostępne części -Ma być wytrzymały Pytania CO ile robić w crossie remont silnika ?? 2t czy 4t dla początkującego (mam już 1 motorower 4t) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) Jaki cross dla początkującego do 6k mi się podoba yzf 250 4t wydaje mi się że on ma mniej żyłowany silnik nić 2 t np yz 125 To czekam na propozycje crossów Cross ma być: -W "miarę" bezawaryjny -W "miarę" tanie i dobrze dostępne części -Ma być wytrzymały Pytania CO ile robić w crossie remont silnika ?? 2t czy 4t dla początkującego (mam już 1 motorower 4t) To raczej polecam za tę cenę kupić 2t, które i tak nie spełni twoich wszytskich wymagań, Jak crossówka to tanio nie będzie ,ale skoro chcesz "prawdziwy" motocykl to bierz setke 2t najlepiej ;) PS: yzf 4t nie jest mniej " wyżyłowana" od 2t 125 ;) Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamasaki1994 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ale jakie moto Czy yz 125 spełni moje oczekiwania (jazda po polnych drogach/polach i piaskowym torze) I czy do niej części są drogie ?? I co ile trzeba robić remont silnika Na rok na utrzymanie crossa będe miał 500-600 zł czy to wystarczy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) Na rok na utrzymanie crossa będe miał 500-600 zł czy to wystarczy ??? Ty chyba żartujesz. :banghead: Tyle to nawet na lajtowe enduro nie wystarczy. Roczny koszt utrzymania crossówki wynosi ok 3000zł przy normalne exploatacji. Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez Stoźu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamasaki1994 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) To co dla mnie w teren jak nie mam gotówki na remonty QUAD ??? Bo dt 125 bokami raczej nie polatam a prawka na a1 nie mam Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez Yamasaki1994 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 To co dla mnie w teren jak nie mam gotówki na remonty QUAD ??? Bo dt 125 bokami raczej nie polatam a prawka na a1 nie mam Jak się umie to i dt 125 można bokiem lecieć :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Będzie ciężko. Może crm/rx/kdx. A to, co zostanie Ci z 6k starczy na ewentualne poprawki i remonty przez pewien czas. Bo dt 125 bokami raczej nie polatam respect :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Niestety zgodzę się z kolegami, ja teraz też wydaje kupe kasy na motor nawet już nie liczę tego bo głowa boli, na pewno są to tysiące na sezon, ale trzeba się na to nastawić od samego początku. Polecam kupić jakiegoś KLX przynajmniej będzie w miarę tania jazda a jak byś R kupił to i na zawieszenie narzekać nie można na torze da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 a po trzecie i co najważniejsze jeżeli stać cie na KTM'a to nad czym się tu zastanawiać :icon_question: To wyjaśnia sprawę. :) KTM to jedyny słuszny wybór jeśli masz odpowiednie fundusze :) Płacisz za jakość i dobre wykonanie. :) Dzięki za opinię. Będzie KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ale jakie moto Czy yz 125 spełni moje oczekiwania (jazda po polnych drogach/polach i piaskowym torze) I czy do niej części są drogie ?? I co ile trzeba robić remont silnika Na rok na utrzymanie crossa będe miał 500-600 zł czy to wystarczy ??? BIERZ APRILIE RX ZA OKOLO 4000ZL WYRWIESZ W DOBRYM STANIE I KOSZT UTRZYMANIA W MIARE TANI... MOC TEZ CIE ZADOWOLI, ZAWIESZENIE TEZ BARDZO DOBRE NO I MOTO JEST WYSOKIE :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.