dahu Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zależy co cenisz , czy chcesz mieć więcej mocy czy może mniejsze spalanie i po czym chcesz jeździć czy w terenie czy po asfalcie , do 5k też znajdziesz Honde XR 125 w dobrym stanie :) sam taką jeżdżę i nie narzekam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucharz14 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zależy co cenisz , czy chcesz mieć więcej mocy czy może mniejsze spalanie i po czym chcesz jeździć czy w terenie czy po asfalcie , do 5k też znajdziesz Honde XR 125 w dobrym stanie :) sam taką jeżdżę i nie narzekam ;) chce laskiem jezdzic:) A tak wgl. to dzieki wam za odp.:) A mógłby ktoś porównać Honde XR 125 z Yamahą DT 125?? Tak w skrócie plusy i minusy. Prosiłbym o szybką odp., , bo akurat mam możliwość kupna jednego z nich. A mógłby ktoś porównać Honde XR 125 z Yamahą DT 125?? Tak w skrócie plusy i minusy. Prosiłbym o szybką odp., , bo akurat mam możliwość kupna jednego z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) chce laskiem jezdzic:) A tak wgl. to dzieki wam za odp. :) A mógłby ktoś porównać Honde XR 125 z Yamahą DT 125?? Tak w skrócie plusy i minusy. Prosiłbym o szybką odp., , bo akurat mam możliwość kupna jednego z nich. A mógłby ktoś porównać Honde XR 125 z Yamahą DT 125?? Tak w skrócie plusy i minusy. Prosiłbym o szybką odp., , bo akurat mam możliwość kupna jednego z nich.DT moc dwa razy taka jak XR ok 27 KM,chłodzona cieczą, dwusuw,naprawde przyjemnie się nią jezdzi,zawieszenie troche zbyt miekkie ale daje rade.Honda XR moc ok 15 KM,spalanie na pewno mniejsze,o zawieszeniu sie nie wypowiem bo nie jezdzilem.Ja brałbym DT właśnie ze względu na moc. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) W XR masz tak jak napisał kolega wyżej 15km , spalanie 3-4,5 L (no czasami 5 ale to już musi robić za konia pociągowego) zawiecha daje radę jest w sam raz chłodzona powietrzem 4T no i zależy po jakim lasku chcesz jeździć bo moja po piachach daje sb radę nawet na oryginalnych gumach w błocie do 10-15 cm też sb radzi ;) aaa i w XL 600 mamy tylko i wyłącznie chłodzenie powietrzem ? ( tzn. nie ma tzw. suchej miski olejowej ? ) Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 aaa i w XL 600 mamy tylko i wyłącznie chłodzenie powietrzem ? ( tzn. nie ma tzw. suchej miski olejowej ? ) ma suchą miskę olejową -można latać na kole :D a chłodzenie tylko powietrzem ...... ja nie wiem ludzie czemu wy się tak boicie chłodzenia powietrzem -bo zabrzmiało jakbyś nie chciał chłodzonej powietrzem :D chłodzenie powietrzem to same plusy-brak delikatnych podatnych na uszkodzenia chłodnic, jeden płyn do wymiany mniej, silnik łatwiejszy w rozbiórce i z reguły uszczelki tańsze, brak węży które też często można pociąć w haszczach, brak pompy wody której też się zdarzają awarie...... wbbrew pozorom wiatrołapa nawet przy powolnej jeździe nie jest tak łatwo ugotować a jak ktoś naprawdę ekstremalnie kaci to można dorzucić małą chłodnicę oleju i wtedy nie ma bata....... xr400 ma chłodnicę oleju i wiem od znajomych że nawet paleniem gumy w upał nie idzie jej zagotować..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 ma suchą miskę olejową -można latać na kole :D a chłodzenie tylko powietrzem ...... ja nie wiem ludzie czemu wy się tak boicie chłodzenia powietrzem -bo zabrzmiało jakbyś nie chciał chłodzonej powietrzem :D chłodzenie powietrzem to same plusy-brak delikatnych podatnych na uszkodzenia chłodnic, jeden płyn do wymiany mniej, silnik łatwiejszy w rozbiórce i z reguły uszczelki tańsze, brak węży które też często można pociąć w haszczach, brak pompy wody której też się zdarzają awarie...... wbbrew pozorom wiatrołapa nawet przy powolnej jeździe nie jest tak łatwo ugotować a jak ktoś naprawdę ekstremalnie kaci to można dorzucić małą chłodnicę oleju i wtedy nie ma bata....... xr400 ma chłodnicę oleju i wiem od znajomych że nawet paleniem gumy w upał nie idzie jej zagotować..... a co chcesz zagotować, olej ? przy 150 stopniach minerał zmieni się w popiół a syntetyk straci właściwości i zaczynasz przycierać wałki, pierścienie...W endurakach bez chłodnic trzeba zamontować termometr temperatury oleju i jak katujemy na postoju to go kontrolować. Koledze jak się zakopała xr600 to rozgrzał kolektory wydechowe do czerwoności tak jej w palnik dawał, nie skontrolujesz oleju na czas i nawet jeśli nie zatrzesz to skrócisz żywotność. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 mój obecny motor jest chłodzony powietrzem i jakoś nie narzekam ( tylko strasznie się boje żeby go nie przegrzać :D ) w sumie jestem zwolennikiem chłodzenia powietrzem ;) a na chłodnice oleju może się skusze jak bd miał już XL 600 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 a co chcesz zagotować, olej ? przy 150 stopniach minerał zmieni się w popiół a syntetyk straci właściwości i zaczynasz przycierać wałki, pierścienie...W endurakach bez chłodnic trzeba zamontować termometr temperatury oleju i jak katujemy na postoju to go kontrolować. Koledze jak się zakopała xr600 to rozgrzał kolektory wydechowe do czerwoności tak jej w palnik dawał, nie skontrolujesz oleju na czas i nawet jeśli nie zatrzesz to skrócisz żywotność.Nic nie trzeba montować bo prędzej się Twoje EXC zgotuje 2 razy niż XR/XL zacznie przycierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 ważne, żeby nie jeździć długo na osatnim biegu z max otwartą przepustnicą i nie katować bezmyślnie na postoju. Pamiętać, żeby umyć silnik z zalegającego błota bo pogarsza chłodzenie i pilnować stanu oleju. Prędzej sobie wtedy jajka ugotujesz niż przegrzejesz silnik RFVC. Zresztą ja np. nie lubię latać w upały i wolę wtedy polatać na szosie albo piwko w cieniu pić bo po pierwszym nieudanym podjeździe mam wszędzie mokro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek17 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Jak najbardziej zgadzam sie z wiekszoscia tego co piszecie ;) ale ja do palowania na prostych mam swoja zx10r :D do lasu bardziej wolalbym przyspieszenie :D jakis winkiem i pendzen tak aby koledzy za mna mieli bloto na klacie ;P troche w terenie na prostych na kole polatac itp hehe...a z tego co analizuje allegro stwierdzilem ze kwote zwiekszyc trzeba do 10 tys bo inaczej bedzie ciezko cos kupic... Wczoraj znalazlem takie ogloszenie http://otomoto.pl/ya...m-M3235554.html moglby ktos sie wypowiedziec na temat tego konkretnego moto ?? co o nim sadzicie ?? bierz śmiało 250 2t, ja osobiscie przesiadłem się na yz250 z sx125 i odrazu byłem wstanie jeździć na 100 procent jej możliwosci ale znam chłopaków co na 1 moto do lasu kupili kx 250 i dają rade i jakoś nie leżą co chwile. Te 250 2t wcale nie są takie straszne jak ktoś ma troche oleju w głowie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 nie chodzi o olej, tylko o to jak się zachowuje np. na podjazdach gdy nie masz techniki w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 nie chodzi o olej, tylko o to jak się zachowuje np. na podjazdach gdy nie masz techniki w terenie.No mi kilka razy przy redukcji na podjeździe strzeliła fikołka do tyłu na przykład. A leci już 7 rok jak jeżdzę w terenie, i przez ten czas miałem ponad 20 motocykli, w tym chyba ponad 10 ćwiartek 2T, i tak jak ćwiara poniewiera to nawet 450 4T jest bardziej przewidywalne. Zaznaczam że mówie o ćwiarze zdrowej , a nie jakimś sztruclu z jajowatym nicasilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 bierz śmiało 250 2t, ja osobiscie przesiadłem się na yz250 z sx125 i odrazu byłem wstanie jeździć na 100 procent jej możliwosci ale znam chłopaków co na 1 moto do lasu kupili kx 250 i dają rade i jakoś nie leżą co chwile. Te 250 2t wcale nie są takie straszne jak ktoś ma troche oleju w głowie ;) Stary, to czemu Cię nie ma na podium co najmniej MP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek17 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Stary, to czemu Cię nie ma na podium co najmniej MP ? odpowiedz na poziomie widze :) jak chcesz to kieruj sie stereotypem ze 250 2t to szatan nie do ogarnięcia, Twoja sprawa ;) ale dodam ze nie jezdzimy głownie po torach tylko bardziej enduro (lasy, podjazdy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Dokładnie nie wszyscy mają warunki do jeżdżenia po torze.Dlaczego odrazu zakładasz że gośc nie ogarnia tej 250?Też znam chłopaka który jezdził wcześniej tylko kingwayem skuterem 50cm3 i teraz ma 250 2T i jakoś jezdzi,fakt że "miszczem"nie jest ale daje rade i to dość dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.