Gawron Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 chwilę poczytałem o Dr 350 i Xt 350 i oba to zacne motory , ale chyba dla mnie jako początkującego lepsza będzie Yamaha.Znalazłem jedną w Raszynie w firmie Union moto(poszukałem w necie i sporo osób sobie chwali ta firmę) i mają xt 350 za 4800 z 1986r.http://otomoto.pl/yamaha-xt-xt-350-M2449700.htmlDziś będę dzwonił i jak dam rade to jutro pojadę oglądać.Stary piszesz ze masz do 7000zl a chcesz kupować motor z 86r!?! Ten sprzęt ma 25lat... Ja wiem że wtedy motocykle były dużo wytrzymalsze niż teraz (sam mam mtx 125 z 86r) ale jak masz możliwości finansowe to szukaj czegoś odrobinę młodszego. Poza tym dla mnie DR to motocykl dużo bardziej nadający się w teren niż XT. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Dodam że ja bardziej lubię wycieczki po lasach przy rzekach niż podjazdy i skoki, ale kto wie spróbować można a nawet trzeba.Oba nadają się do spokojnych wycieczek, ale tylko na DR będziesz mógł spróbować trudniejszego terenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Oba nadają się do spokojnych wycieczek, ale tylko na DR będziesz mógł spróbować trudniejszego terenu. bierz DR'ke za 7k już sobie mozesz powybierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Stary piszesz ze masz do 7000zl a chcesz kupować motor z 86r!?! Ten sprzęt ma 25lat... Ja wiem że wtedy motocykle były dużo wytrzymalsze niż teraz (sam mam mtx 125 z 86r) ale jak masz możliwości finansowe to szukaj czegoś odrobinę młodszego. Poza tym dla mnie DR to motocykl dużo bardziej nadający się w teren niż XT. po pierwsze -dual sporty czym młodsze tym gorsze wystarczy popatrzeć na xt600.....3tb to smok teoretycznie nie nadający sie do offroadu, a 2KF to był jednak motocykl bardziej w teren niż na szosę.. tutaj pierwsze skrzypce grają finanse-po co klepać coś co sie nie psuje i nie daje zarobić na częściach ?? lepiej terrorem zmusić statystycznego kowalskiego do kupna wypasionej wuery czy exc i niech napycha nam kieszeń, a robi to się likwidując dual sporty albo klocek typu turystyczne enduro albo hard.... mnie ostatnio kumpel pyta przy browcu -co mogę sobie kupić ale żeby rocznikowo młode 2003 albo młodsze mogę nawet 30 klocków dać, ale bez jakiś wymian oleju co chwila i ciągłego serwisu czestszego niż jazda, do tego proste, trudne do zaje***nia ?? no i sami powiedzcie co miałem mu powiedzieć ?? xr400 ale chyba w 2003 już nie produkowali....może TTR.... biorąc pod uwagę to co napisałem nie da sie kupić offroadowej xt młodszej jak 1990... z dr350 jest podobnie-od chyba 96 roku dostał rozrusznik zamiast kopniaka bardzo dużo ludzi wrzuca że samobój-dodatkowe kilogramy, bardziej awaryjny aposób rozruchu tymbardziej że podobno dr 350 pali z kopa jak klx650R czyli czy stoi czy leży i tak zapali :D shc (z regulacją zawiasu) chyba też do 94 klepali, nie wiem do kiedy N -dual sport z lat 80 to nie współczesne hard enduro że po kilku sezonach motocykl się kompletnie do niczego nie nadaje oprócz na złom......wiadomo większość jest strasznie zaniedbania i trzeba się liczyć z wydatkami, i problemami typu pękające śruby przy próbie odkręcenia, struchlałe wszelkie gumy, dużo drut patentów ale trochę serca i jest do ogarnięcia wystarczy popatrzeć ile tych motocykli jeszcze jeździ- u mnie jakiś czas temu znałem gościa z xl500 względnie zdrową (84 bodajrze rocznik) to najlepiej swiadczy o ich jakości wykonania..... pozatym nadmiar kasy co ci zostanie może przeznaczyć na ciuchy albo dopieszczenie moto........zawsze lepiej te 2 tys mieć luzem po zakupie moto..... ceny-ludzie wiedzą co dobre :D ja jak szukałem xt to miałem ok 3.5k i szukałem 2kf z lat 88-90 ale niestety-2kf z tych roczników są droższe niż młodsze 3tb skąś to sie bierze :D no i jest ich dużo dużo mniej..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 no i sami powiedzcie co miałem mu powiedzieć ?? Jak to co?? Kto jak kto, ale ty powinieneś to wiedzieć najlepiej - DRZ! :icon_razz: Serio, DRZ S jest typem motocykla o których się mówi "nie do zajebania", podobnie jak DR 350/600/650. DRZ E przy odpowiednim serwisie (choć rzadszym niż exc czy wr) także. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 jak się ma 30K na moto to się ma 3K na serwis co sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzecho20 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Moto dziś obejrzałem i jest mój :DBardzo zadbany rama wypiaskowana, nic nie cieknie, zimny odpalił po 2 kopnięciu.Jako że jeszcze nie mam prawka pojadę z kolega busem po niego w poniedziałek to wstawię zdjęcia.Postałem porozmawiałem,jako że to mój pierwszy motor z prawdziwego zdarzenia to udało mi się wynegocjować 3 m-ce gwarancji że nic z moto się nie będzie działo.Zresztą po rozmowie i obejrzeniu nie dziwie się że taka cena, motor robiony pod siebie i nie było oszczędzania.Generalnie jak trochę polatam to opisze wrażenia ale już w dziale Yamaha. Dziękuje Wszystkim za odpowiedzi i pomoc.resztę kasy przeznaczam na buty kask ochraniacze i duuużo benzyny he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Ja od jakiegoś czasu szukałem lekkiego enduro do jeżdżenia na misje po lesie ;) bo posiadanie exc 520 zżera finansowo. Padło na xl 600 z 83, na razie musze wymienic uszczelniacze i uszczelke pod glowica ale sprzet lekki jak rower i jak na swoje lata jest w doskonałym stanie. Każda śrubka oryginalna, widać, że nie jeździł nim jakiś burak. Pomimo wydmuchanej uszczelki pod glowica sama wyrywa na koło :) Cały silnik na łożyskach, jak się remonty zrobi na czas to jeszcze kolejne 20 lat pojeździ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 drz do turystyki enduro? hahaha dobre :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Moto dziś obejrzałem i jest mój :D gratulacje :D Zresztą po rozmowie i obejrzeniu nie dziwie się że taka cena, motor robiony pod siebie i nie było oszczędzania. czasem warto przepłacić-ja dt 80 też sporo przepłaciłem ale w zamian przez rok wymieniłem szczęki tył i świecę :D i nawet dozownik miała co sie rzadko w starych dualowych 2T zdarza.... ja bym jednak profilaktycznie sprawdził zawory i co jazdę narazie sprawdzał poziom oleju-ten silnik ciężko zamęczyć ale da się, jak wykryjesz w porę że ubywa ci olej to może niewielkimi kosztami naprawisz jak skapniesz się kiedy już oleju nie będzie-to będzie płacz i nóż w portfel :D ikstek ma jednak wałek nierządu na panewkach.... drz do turystyki enduro? hahaha dobre :icon_razz: też uważam że na seryjnym siedzeniu jakakolwiek turystyka to będzie wyczyn :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 drz do turystyki enduro? hahaha dobre :icon_razz: To ciekawe czemu ludzie jeżdzą na tym od karpat po afryke. Wystarczy większy bak, stelaże pod sakwy i ogień. Nie wierzysz? Przejrzyj stronki o turystyce motocyklowej. DRZ w tej dziedzinie jest cały czas w czołówce i to zarówno S jak i E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 drz do turystyki enduro? hahaha dobre :icon_razz: Jak się ma tyłeczek jak kobitka to żadne siedlisko nie będzie wygodne. Mnie dupa nawet w samochodzi po paru set km boli więc czego sie spodziewać po motorze? To sport dla ludzi o twardych tyłkach :D :D :D trzeba czasem zacisnąć zęby. Ja na zadnym hardzie nei narzekałem jeszcze na siedlisko. Jak przesiade sie na triala to być może zaczne :)PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 To ciekawe czemu ludzie jeżdzą na tym od karpat po afryke. Wystarczy większy bak, stelaże pod sakwy i ogień. Nie wierzysz? Przejrzyj stronki o turystyce motocyklowej. DRZ w tej dziedzinie jest cały czas w czołówce i to zarówno S jak i E. mnie średnio się to widzi :D przedewszystkim drz E nie toleruje nisokooktanowego i syfiastego paliwa jakie jest np w Mongolii czy Afryce (xr 650r ma podobny problem ) i tam jedzie się na sprawdzonej xt 600 tenere której silnik podobno nie ma spalania stukowego nawet na paliwie 85-oktanowym :D .... pozatym xl/xt słyną z tego że zamiast oleju można nasrać na rzadko i też jakiś tam czas przejedzie (honda dłużej-wałek na łożyskach ) a drz już nie..........a ja mogę sie tylko domyślać jaki jest dostęp do olejów motocyklowych w afryce :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 nawet na paliwie 85-oktanowym :D .... Podejrzewam że nasza polska 95 ma nie wiele więcej :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) mnie średnio się to widzi :Dprzedewszystkim drz E nie toleruje nisokooktanowego i syfiastego paliwa jakie jest np w Mongolii czy Afryce (xr 650r ma podobny problem ) i tam jedzie się na sprawdzonej xt 600 tenere której silnik podobno nie ma spalania stukowego nawet na paliwie 85-oktanowym :D .... pozatym xl/xt słyną z tego że zamiast oleju można nasrać na rzadko i też jakiś tam czas przejedzie (honda dłużej-wałek na łożyskach ) a drz już nie..........a ja mogę sie tylko domyślać jaki jest dostęp do olejów motocyklowych w afryce :D W tym filmiku Motoafryka chłopaki niemieli kłopotu z olejem w afryce, co więcej nie mieli kłopotu z częściami ani z naprawami ttr-ki na środku pustyni :D ale mniejsza z tym. Wersja S jeżdzi na paliwie 91 oktanów według serwisówki a w praktyce jeździ i w afryce i na syberii, w ameryce południowej itp a tam raczej nie dbają przesadnie o paliwo.Co do wyjazdu w trudniejszy teren np do rumuni w góry to można jechać na xt czy nawet na africe ale prędzej sie posrasz na takim dziku niż wjedziesz w cięzki teren. DRZ E w tym przypadku jest na tyle uniwersalny ze wjedzie wszedzie gdzie się chce a przebiegi go nie zabija. Coraz częstszą alternatywą dla DRZ na dalekie wyprawy enduro w ciężki teren jest KTM exc np 450, głównie z powodu braku DRZ w dobrym stanie na rynku (brak nowych modeli), ale pewnie też dlatego, że to dobre sprzęty. Przykład to wyprawa na syberie własnie na Ktm'ach. Siedzenie w ktm'ach tez nie jest za miekkie a jakos sie tym jezdzi :D Nie widze przeszkod zeby wstac co pewien czas jak tyłek boli :bigrazz: pozatym xl/xt słyną z tego że zamiast oleju można nasrać na rzadko i też jakiś tam czas przejedzie (honda dłużej-wałek na łożyskach ) a drz już nie..XT tez ma walek na panewkach przez co nie widze powodu zeby wytrzymala bez oleju dłuzej niz DRZ :) Edytowane 21 Września 2011 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.