Skocz do zawartości

Pawlo190i

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pawlo190i

  • Urodziny 03/24/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osobiste

  • Motocykl
    husqvarna wrk 125, WR400F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12854326

Osiągnięcia Pawlo190i

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

-4

Reputacja

  1. kupię cewkę WN do yamahy wr 400
  2. Sam kolega napisał, że regulacje nic nie zmieniają. Spalanie niecałkowite i niezupełne węglowodorowych składników paliwa powodowane jest przez niedobór tlenu ( uboga mieszanka)- wtedy moto dławi się. A co zła regulacja( zbyt bogata mieszanka) nie powoduje małej zadymy?- powoduje. PS. na głupocie to tu większość z forum się opiera a nie na własnym doświadczeniu;p ja to zaobserwowałem w moich moto...
  3. dysza troszkę się przytkała. przeczyść gaźnik i będzie oki. śrubką od regulacji mieszanki nie kombinowałeś to powinno być oki a jeśli zaczniesz regulować to i tak nic nie zmieni- tylko dymić z komina będzie albo zubożysz mieszankę.
  4. :icon_rolleyes: ładny sprzęcik. kominiarz powinien nie długo go odwiedzić:)
  5. słaba kompresja, odczuwalna przy odpalaniu. Silnik ma działać jak szwajcarski zegarek a jeśli zaniedbasz to będzie wyglądać jak ser szwajcarski :icon_rolleyes:
  6. ja w wr-ce mam na ssących 0,10-0,15mm a na wydechowych 0,20-0,25mm . jak nie wiesz to ściągnij serwisówkę z neta
  7. taka co wystaje kawałek przed przepustnicą i obszczywa kanał by lepiej się wkręcał na obroty :icon_razz: :icon_razz:
  8. sprawdzałem rezystancje na stykach cewki według serwisówki i jest większa niż powinna( rezystancja cewki 12v wynosi 0,6 ohm) Powinna być taka:0.20 ~ 0.30 ohm przy 20 °C (68 °F) ohm X1. Moto nie ma mocy i strzela w wydech, nie wchodzi na obroty.wie ktoś gdzie można tanio dostać cewkę wysokiego napięcia do yamahy wr400f?
  9. bananek porąbało mi się . pilot screw nie jest tu podany bo nie jest dyszą ale jest od składu mieszanki;p PS. wydech nic nie ma do tego
  10. ja miałem podobny problem gdy mi uszczelka pod głowicą się wydmuchała. Ale najbardziej powszechną awarią mogą być świece nadpalone. Pisze tak z własnych doświadczeń( moto działa normalnie ale gdy przejedzie się kilka km to są takie problemy jak u Ciebie) jeśli nie świece to sprawdz cewe
  11. jeśli rozrusznik kręci z normalną prędkością to po co piszesz, że jak by ledwo co zipał? masz nową świecę? jeśli nie to kup nową bo może się okazać ,że ona jest winna a narobisz sobie sporo roboty przy sprawdzaniu instalacji , a nie daj Bóg rozkręcania silnika;p problem zaczął się tuż po wymianie ako? może kabel jakiś do masy Ci dotyka i wyłącza zapłon albo urwałeś przez przypadek- ja tak miałem podczas jazdy, nagle zgasł a okazało się , że urwał się kabel od masy. Masz miernik ręczny to działaj.
  12. policja w nocy sobie tak urozmaica pracę;p skoro Cię zatrzymali to musieli o coś się przyczepić... a co niektórym nawet cichy wydech się nie podoba lub jest dla jego uszu głośny , denny :D narobili problemu i jak go w nocy zwinąłeś do komnaty?
  13. przeczyść dyszę bo za mało paliwa dostaje. masz manual to dysza z symbolem M jest od dostarczania powietrza, I jest to wierzchnia część dyszy głównej o symbolu J odp. za transport paliwa,L jest to śrubka do regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej( masz do niej dostęp od spodu gaźnika, koło śruby od spustu resztek paliwa,lub wody- gdy naciągnie) , dysza K jest bodajże od ssania;p ale nie orientuje się ... nie kombinuj z dyszami tylko wyczyść bo narobisz sobie dodatkowych regulacji a przecież wcześniej Ci chodził . a do regulacji wysokości obrotów to masz w Keihinie plastikowe pokrętłło z boku gaźnika
  14. Pawlo190i

    wsk 175

    sprawdz filtr powietrza na chodzie na całej regulacji obrotów manetką- zmniejszając i zwiększając dopływ powietrza. A jeśli gaśnie Ci czasem na niskich obrotach i przy wysokich strzela w wydech to oszczelka pod głowicą Ci puściła. jeśli to nic nie zmieni luknij na zapłon .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...