enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 zapytaj Błażusiaka dlaczego jeździ na 2t :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 zapytaj Błażusiaka dlaczego jeździ na 2t :D Knight jeździ 4t :biggrin: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ja tam wolę 4T: jeździ się łatwiej i wybacza więcej błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 zapytaj Błażusiaka dlaczego jeździ na 2t :D nawyki z trialu Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 A ja tam jestem pod wrażeniem 250 4T, obecnie mam yzf250 i exc-r 450 i ćwiartkia 4t przebija ktm'a 450. Frajda z jazdy wyżyłowaną 250 4T jest niesamowita- tylko te motogodziny, które lecą jak opętane. Dla tego z rozsądku do jazdy po lasach przesiadłem się na 450. (jakby co to yamaszka w igielnym stanie do oddania za dobre pieniądze ;) ) Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witam, mam pytanie : Kiedy jestem zmuszony jechać wolno przez sypki piasek mam trzymać kierownice z całej siły zeby zapobiec po części wożenia przodu (opierać się) czy leciutko trzymając dawać jej margines ruchu (poddać się). Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witam, mam pytanie : Kiedy jestem zmuszony jechać wolno przez sypki piasek mam trzymać kierownice z całej siły zeby zapobiec po części wożenia przodu (opierać się) czy leciutko trzymając dawać jej margines ruchu (poddać się). Jak będziesz się opierać to będzie jeszcze gorzej. Najlepiej jest odciążyć przód i trzymać mocno kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Trzymaj kierownice normalnie, najważniejsze to trzymać motocykl nogami, jak czujesz się niepewnie to jedź na stojąco przesuń środek ciężkości do przodu i kolanami "obejmij" bak. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 odciąż przód aby nie nurkował w podłożu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Przód niech sobie lata, nie trzymaj na siłę. Tak jak napisał enduromaster wyżej - ciężar ciała na tył o ogień :) Jak dla mnie to jazda po sypkim piachu albo błocie to albo bardzo powoli i ostrożnie, albo ostro odkręcona manetka. Na pół gwizdka średnio się sprawdza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jak przejeżdżacie przez duże kłody, dreny albo jakieś inne poprzeczne nierówności? (Jak ktoś jest z Lodzi to na górce śmieciowej na Józefowie są wkopane opony) Zawsze trzymacie palce na klamce sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jak przejeżdżacie przez duże kłody, dreny albo jakieś inne poprzeczne nierówności? (Jak ktoś jest z Lodzi to na górce śmieciowej na Józefowie są wkopane opony) Zawsze trzymacie palce na klamce sprzęgła? Ja trzymam w razie niebezpieczeństwa jest się jak uratować, no i przydante strzały ze sprzęgła. Lecz tylko jeden palec mam na klamce. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Jak przejeżdżam wolno tzn, zatrzymuje się przed kłodą i dopiero potem jadę to zatrzymuje się na kłodzie i muszę motor spychać żeby dalej pojechać. Natomiast jak się nie zatrzymuje to przejeżdżam kłodę do połowy po czym jak tylne koło wjeżdża na kłodę to mi tak tył motoru podbija, że czasami wysadza mnie z siedzenia :) Ja mam kłopot z trzymaniem palca na klamce sprzęgła bo nie mogę wtedy mocno trzymać kiery i boje się, że mi ją wyrwie na nierówności. Na siedząco jeszcze mogę trzymać palce na klamce, ale na stojąco już nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ja trzymam jeden palec na klamce, i jednocześnie mam sprzęgło i trzymam kierownice mocno ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 2 palce albo jeden na sprzęgle, zależy od stanu odcisków a te opony to banał, byle nie zawiesić się na ramie i moto ładnie przejeżdża z mokrymi kłodami jest problem, trzeba dobrze podbić przód i tył Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.