Skocz do zawartości

jaki olej do amortyzatora?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Nie można lać. Olej silnikowy pieni się. Jak się zacznie pienić w ladze, to się zaczną problemy. Ponadto olej silnikowy, w przeciwieństwie do oleju do lag, nie konserwuje simmeringów, więc raz dwa je rozwali.

Jak już musić w tak gówniany sposób oszczędzać na swojej własności, swoim motocyklu, to jedź na najbliższa stację i kup najtańszy olej do układów hydraulicznych.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można lać. Olej silnikowy pieni się. Jak się zacznie pienić w ladze, to się zaczną problemy. Ponadto olej silnikowy, w przeciwieństwie do oleju do lag, nie konserwuje simmeringów, więc raz dwa je rozwali.

Jak już musić w tak gówniany sposób oszczędzać na swojej własności, swoim motocyklu, to jedź na najbliższa stację i kup najtańszy olej do układów hydraulicznych.

pzdr

 

ej, stary.. dlatego pytam, zeby wiedziec czym sie roznia. dzieki wielkie za rzeczowe info, ale po co od razu inwektywy?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można lać. Olej silnikowy pieni się. Jak się zacznie pienić w ladze, to się zaczną problemy. Ponadto olej silnikowy, w przeciwieństwie do oleju do lag, nie konserwuje simmeringów, więc raz dwa je rozwali.

Jak już musić w tak gówniany sposób oszczędzać na swojej własności, swoim motocyklu, to jedź na najbliższa stację i kup najtańszy olej do układów hydraulicznych.

pzdr

 

 

A tak z ciekawości... jeśli silnikowy nie konserwuje simmeringów to jak to wpływa na zużycie tych w silniku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na opakowaniu pisze jak byk OLEJ SILNIKOWY to gdzie go chcesz nalać?

jest tam dopisek OLEJ AMORTYZATOROWY ?

Obrażasz się o inwektywy a sam zadajesz durne pytania.

Poczytaj instrukcję naprawy motocykle i dowiesz się jaki olej powinieneś nalać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wielu lat olej do amortyzatorów jest robiony na bazie syntetycznej.

Jeżeli nie masz info jaki był zalany fabrycznie to bez ryzyka możesz nalać 15w a jeżeli zawieszenie było b.miękkie wypada nalać 20w

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ja bym zlał cały stary i nalał świeży. Do lag wchodzi od 260 do 500 cm3 oleju. To naprawdę aż taki koszt wydać 40-50 zł na dobrej jakości olej i mieć pewność, że się nie namieszało?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zlał cały stary i nalał świeży. Do lag wchodzi od 260 do 500 cm3 oleju. To naprawdę aż taki koszt wydać 40-50 zł na dobrej jakości olej i mieć pewność, że się nie namieszało?

pzdr

sorki za naiwność, ale wydaje mi się że tak powinien mechanik robić.... szczerze powiedziawszy takie sprawy wolę zostawić specjaliście i zapłacić.

Pytanie zadałem, bo kolega mój pracuje w firmie która handluje częściami i sam nie był zorientowany a nie chciał wprowadzać klienta w błąd. Z resztą odesłałem go na to forum ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...