Kamsel Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Dlaczego mój EXC 200 po 2 tyg stania za cholere nie chce odpalic od kopa a na pych pali.A i jak pojezdże i odstawie np na 4 dni to pali bez problemu, ma problem tylko po dłuzyszm okresie czasu tak od tygodnia.Co to moze być?? Zalewa sie? Moze pokąbinuj z cieplotą swiecy. Ogolnie taki urok 2t w takie temperatury. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 U mnie jest tak, ze jezeli motor stoi przez dluzszy czas, np okolo miesiaca, to mam komore plywakowa gaznika pusta, poniewaz benzyna odparowuje. Zazwyczaj odpala wtedy za 10 strzalem. Natomiast mam problem taki, ze potrafi mi sie "zapowietrzyc" , czyli jak bena mi sie skonczy tak ze silnik zgasnie, i mimo tego ze przezuce na rezerwe i jest stan w komorze plywakowej to musze z 20 strzalow oddac zanim chociaz zagada. Sproboj niezakrecac kranika , wtedy stan bedzie na biezaco uzupelniany. Z zaworkiem iglicowym nic nie powinno sie stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 jak Ci sie zapowietrzy to odkręć kranik i przechyl motocykl na lewą strone aż benzyna pocieknie z przelewu, single odpalają wtedy od strzała Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 ok sprawdze to :) Przypomnial mi sie taki filmik dotyczacy odpalania 2T. Tylko film sie kieruje ku wiekszej pojemnosci, ale zawsze mozna sprobowac przy cwiarze czy secie, napewno nic sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) ok sprawdze to :) Przypomnial mi sie taki filmik dotyczacy odpalania 2T. Tylko film sie kieruje ku wiekszej pojemnosci, ale zawsze mozna sprobowac przy cwiarze czy secie, napewno nic sie nie stanie. Ciekawy sposob, musze przetestowac na moim kacie bo tez cieżko tego byka odpalic jak postoi dlugi czas. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Pytanie z czystej ciekawości. Do czego służy otwór w cylindrze KTM SX 125 '03r zaznaczony na zdjęciu. Czy to jest tylko po to by kupować oryginalne uszczelki pod głowice? Czy ma to jakiś inny cel? http://img29.imageshack.us/i/13881294981.jpg/ Kolejne pytanie :icon_biggrin: Analogiczne moto(yz 125 '00) i pod głowicą są tylko dwa najzwyklejsze O-ringi. Czy te z zestawu uszczelek są jakieś lepsze, czy może zwykle O-ringi (odpowiednio dobrane do parametrów pracy) mogą je zastąpić? Oczywiście w KTM'ie nie można ich zastąpić (czy na pewno??) - bo jest otwór zaznaczony na powyższym rysunku. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 W tym otworze jest element strujący zaworem wydechowym, obczaj sobie w serwisówce jak to jest zbudowane. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 siema mam pytanie takie troche offtop. ile jezdzicie już na swoich EXC 200/250/300 chce kupić i tak sie zastanawiam czy motor was nie nudzi i nawet po jakimś czasie daje "te frajde"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) siema mam pytanie takie troche offtop. ile jezdzicie już na swoich EXC 200/250/300 chce kupić i tak sie zastanawiam czy motor was nie nudzi i nawet po jakimś czasie daje "te frajde"? niby durne pytanie ale tak na prawde ma sens. U mnie było tak że jak kupiłem pierwszy motor (MTX 125r) mając 15 lat to miałem tak ogromną zajawkę ze przez pierwszy rok jeździłem codziennie. Potem kumple pokupowali sobie sprzęty i razem lataliśmy po lasach. Kupowaliśmy coraz lepsze motory i ekipa rosła w siłę. Potem nadeszła "dorosłość"... Większość wyjechała do Anglii, zajęła się pracą, dziewczyną lub "gorszymi rzeczami" :). Ekipa się rozpadła i motor się znudził. Samemu to nie ma sensu. No i zrobiła się dwu letnia przerwa z rzadkimi bezpłciowymi wypadami. Ekipa częściowo wróciła, częściowo pojawili się nowi i nagle wszystko wróciło do normy, jest motor jest zajawka i chęci. Tak to przynajmniej wygląda z mojego punktu widzenia. To czy się znudzi czy nie raczej nie zależy od tego jaki będziesz miał motor. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 siema mam pytanie takie troche offtop. ile jezdzicie już na swoich EXC 200/250/300 chce kupić i tak sie zastanawiam czy motor was nie nudzi i nawet po jakimś czasie daje "te frajde"? Katem jeżdże 1,5 sezonu, wcześniej miałem DR 350. Powiem tak, na pewno mi sie nie znudził, ba nawet myśle żeby się przesiąść na 125 ale to ze względu na charakterystykę oddawania mocy. Nie od dziś wiadomo że w terenie nie ważna jest moc, ale umiejętności i technika. EXC 200 wystarcza mi w 100%, oczywiście są momenty gdy mocy brakuje, np pustynia na poligonie w Wesołej, głęboki i sypki piach, wtedy mogło by być więcej w manetce gazu. Jednak w każdych innych warunkach mocy jest akurat. Nie wiem jak Ty jeździsz i co Ciebie najbardziej w tym kręci, ale ja lubię właśnie doskonalić umiejętności i widzieć jakie robię postępy. Moim zdaniem najlepsza do nauki jest seta, albo 200. Na prawe moc nie ma znaczenia liczy się fun, a fun zależy tylko od Ciebie, od podejścia i chęci. Widziałem już nie jednego artyste na mocnym sprzęcie którego w ogóle nie ogarniał. Kumpel z którym prawie zawsze jeździmy obecnie ma WR 450, wcześniej miał DRZ 400e, mówi że planuje przesiadkę na 2t i właśnie może to być EXC 200, dlaczego? Mówi że 200 to takie moto które wszędzie się wdrapie, wszędzie wjedzie, jest lekkie i poręczne, może nie ma tego "jadu" jak większe pojemności ale łatwo się nim manewruje. Już chyba to pisałem, wszystko zależy od Twojego podejścia, od tego jak chcesz jeździć. Na początku to będzie"łał ale zapie**ala" ale z czasem tak jak mówisz może się zacząć nudzić, ale tu właśnie przychodzi czas żeby chcieć czegoś więcej, nie tylko pełna maneta na prostej, tylko też poćwiczyć trudniejsze elementy, jak jazda w koleinach czy po czołgowisku, podjazdy na żwirowni czy skoki na torze, chodzi o to żeby się rozwijać. dobra napisałem trochę od serca jbc to wywalcie;p Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Ile ma wynosić sag w przednim zawieszeniu dla jeźdźca o wadze 72 kg z osprzętem? Szukam w serwisówce i nie mogę znaleźć. Model ktm'a to exc 2005 rok. Edytowane 27 Marca 2011 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Panowie mam problem z zaworem wydechowym. Dzis postanowiłem sprawdzic czy otwiera się zawór czyli po zdjęciu klapki z lewej strony cylindra (patrząc z pozycji kierowcy)obserwowoałem czy znak na ruchomym elemencie po odkręceniu manetki dociera do dziurki. Okazuje się, że u mnie ten ruchomy element nawet przy pełnym gazie w ogóle się w ogóle nie rusza. Nawet całkowite dokręcenie śruby regulacyjnej na klucz 19 po prawej stronie silnika nic nie daje. Natomiast ten element mogę trochę opuscic w dół śrubokrętem(ale i wtedy znakowi brakuje ok 1cm do dziury, im bardziej wkręcę pokrętło 19 tym nizej mogę opuscic ten znak srubkorętem, ale i tak nie dosc nisko by dotarł do dziurki). Dziwi mnie tez, że srubka na klucz 8 służąca do blokowania tego pokrętła na klucz 19 w ogóle go nie blokuje mimo mocnego dokrecenia. Co ciekawe motorek jezdzi zupełnie dobrze, tzn. wkręca się, ma moc itd., mocy ma mniej niz 250 ale nie jakos drastycznie, o co tu chodzi? Na tym filmiku to chyba jakis inny sprzęt?U mnie jakos inaczej to wygląda idzie zdjąć tą pokrywkę od zaworu bez zdzierania cylindra? Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Panowie mam problem z zaworem wydechowym. Dzis postanowiłem sprawdzic czy otwiera się zawór czyli po zdjęciu klapki z lewej strony cylindra (patrząc z pozycji kierowcy)obserwowoałem czy znak na ruchomym elemencie po odkręceniu manetki dociera do dziurki. Okazuje się, że u mnie ten ruchomy element nawet przy pełnym gazie w ogóle się w ogóle nie rusza. Nawet całkowite dokręcenie śruby regulacyjnej na klucz 19 po prawej stronie silnika nic nie daje. Natomiast ten element mogę trochę opuscic w dół śrubokrętem(ale i wtedy znakowi brakuje ok 1cm do dziury, im bardziej wkręcę pokrętło 19 tym nizej mogę opuscic ten znak srubkorętem, ale i tak nie dosc nisko by dotarł do dziurki). Dziwi mnie tez, że srubka na klucz 8 służąca do blokowania tego pokrętła na klucz 19 w ogóle go nie blokuje mimo mocnego dokrecenia. Co ciekawe motorek jezdzi zupełnie dobrze, tzn. wkręca się, ma moc itd., mocy ma mniej niz 250 ale nie jakos drastycznie, o co tu chodzi? Na tym filmiku to chyba jakis inny sprzęt?U mnie jakos inaczej to wygląda idzie zdjąć tą pokrywkę od zaworu bez zdzierania cylindra?Pewny jesteś że ramie mechanizmu odśrodkowego trafiło w gniazdo podkowy zaworu? bo jeśli po wkręceniu na obroty podkowa się nie rusza to prawdopodobnie z tego powodu, dodam że ja swego czasu składając bzyka też nietrafiłem w podkowę i efekt był taki że maszyna maiła dupowatą górę. A co do ostatniego pytania to nie nie idzie. Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Mi kiedyś ta podkowa sama wypadła z bolca.Musisz rozebrać tą cześć zaworu gdzie przykręca się tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Gholum pewien nie jestem, ale tak jak pisałem-po dokręceniu tej śruby 19 mogę niżej śrubokrętem popchnąć tą ruchomą podkowę czyli jakies połączenie między regulacją a podkową jest. Czy przypadkiem po popchnięciu w dół ta podkowa nie powinna odbijać w górę na jakiejs sprężynie? U mnie jak ją nagnę to sobie zostaje w takiej pozycji(nie próbowałem tak odpalać) Nowy-czyli muszę zdjąć i tak cylinder. efekt był taki że maszyna maiła dupowatą góręja mam ten ból ze nie wiem jaką to powinno mieć górę, ale pewnie lepszą bo zawór ani drgnie nawet przy max obrotach :angry: Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.