Skocz do zawartości

Maciej 540 SXC

Forumowicze
  • Postów

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maciej 540 SXC

  • Urodziny 09/17/1988

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, budowa i eksploatacja silników spalinowych.
  • Skąd
    Będzin, Śląskie

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SX 125 '03
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7258910
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maciej 540 SXC

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. A czy ktoś korzystał przy diagnostyce moto z endoskopu warsztatowego? Coś takiego można nabyć już za 150zł. Macie z tym urządzeniem jakieś doświadczenia?
  2. Pytanie z czystej ciekawości. Do czego służy otwór w cylindrze KTM SX 125 '03r zaznaczony na zdjęciu. Czy to jest tylko po to by kupować oryginalne uszczelki pod głowice? Czy ma to jakiś inny cel? http://img29.imageshack.us/i/13881294981.jpg/ Kolejne pytanie :icon_biggrin: Analogiczne moto(yz 125 '00) i pod głowicą są tylko dwa najzwyklejsze O-ringi. Czy te z zestawu uszczelek są jakieś lepsze, czy może zwykle O-ringi (odpowiednio dobrane do parametrów pracy) mogą je zastąpić? Oczywiście w KTM'ie nie można ich zastąpić (czy na pewno??) - bo jest otwór zaznaczony na powyższym rysunku. Pozdrawiam.
  3. Spróbuj obniżyć iglicę, ale nie jestem pewien czy to pomoże i jakie mogą być skutki uboczne. Niech wypowie się ktoś bardziej doświadczony. P.S. Obniżyć iglicę - zawiesić ją na wyższym nacięciu.
  4. Może na początek warto sprawdzić fajkę i przewód wysokiego napięcia?
  5. Norma to to raczej nie jest, jeżeli przy spokojnej jeździe jest ok, a jak przyciśniesz to olej leci we wszystkie strony, to jakiś powód musi być. Co do pierścieni to chyba trochę naciągana teoria, bo co wspólnego ma nieszczelność pierścieni z olejem z odmy w airbox'ie ? Nie wiem nie jestem specjalistą, ale jak dla mnie to pierścienie nie mają nic do rzeczy.
  6. Może to po prostu nadmiar oleju przelewa się przez odmę?? Nie wiem jak jest w wersjach z obiegiem w ramie, ale w 540 SXC, jest jak pisał PINOKIO .
  7. http://elektronika-motocyklowa.pl/index.html wczoraj odebrałem od nich swojego SXC. Też padły mi cewki. Swoją drogą niezły zbieg okoliczności.
  8. Części znajdziesz w Auner-Polska Kazimierz Krywult, 0-33 814 35 20.
  9. Ciekawy pomysł!! Ja natomiast myślałem podobnie, tzn. aby śrubę tę osadzić na jakimś kleju epoksydowym dwu składnikowym. Klej taki jest odporny na temperaturę, olej, benzynę i podobno można go gwintować. W tym momencie mam dwie opcje: 1. Śrubę pokrywamy klejem i wkręcamy na 'stałe', przy okazji wprowadzając klej między główki przewodów olejowych w celu uszczelnienia całości. Gdyż nie mamy możliwości silnego dokręcenia śruby w oberwanym gwincie. 2. Otwór zalewamy ów klejem, czekamy do wyschnięcia, rozwiercamy, gwintujemy i składamy wszystko na jakimś Loctite. Wiem, że to trochę rzemiosło :/ Ale morał z całej opowieści taki, że przy wymianie oleju nie odkręcaj przewodów od dekielka, a jedynie cały dekielek od korpusu silnika!! P.S. Czy ktoś wie jak nazywa się polski odpowiednik tej śruby do oleju? Z angielskiego jest to Banjo Bolt, ale w naszym języku nie wiem jak ją nazwać?? I gdzie ewentualnie można takich u nas szukać (poza dealerem KTM'a) ?
  10. Może jednak zostanę przy LC4:D. Wheep w 4:18 jest konkretny.
  11. http://www.ktmworld.com/ktm_web_specials.asp tu znajdziesz fiszki każdego modelu KTM
  12. Zapalenie moto = włączenie alarmu w samochodzie :biggrin: a jak się postaram, to można by fajkę od wydechu odpalić, bo ogniem też lubi sobie splunąć!! Sorry za off top.
  13. Przed kupnem warto chyba zmierzyć też kompresję, zawsze nam to coś powie o stanie silnika. Wiecie może jaka powinna być w ww. moto? <CR 125 '01r>
  14. Spróbuj inaczej ułożyć linkę, powinno pomóc:)
  15. Witam, też jestem posiadaczem 540 SXC '98. Może coś o sprzęgle. Jak to w większości LC4 sprzęgło grzechotało mi jak sieczkarnia. Po wciśnięciu klamki cisza. Szybka rozbiórka, wymiana łożyska pod koszem. Łożysko można zamówić na http://www.albeco.com.pl/ Następnie konfrontacja widoku rozebranego sprzęgła i zdjęcia sprzęgła z serwisówki i zonk! :icon_eek: Ktoś przede mną już tam majstrował i pozbył się tego dużego O-ringa. Oczywiście O-ring dokupiłem i założyłem, ale jaka jest jego funkcja? Po złożeniu sprzęgło ucichło, aż miło. Co do końcowego wydechu, to mój został poddany lekkiej operacji odchudzającej :biggrin: . W środku nie ma już nic oprócz końcowej siateczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...