thefex Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 w Automobiliście (miesięcznik weteranów) często reklamują różne specyfiki do uzdrawiania skorodowanych baków. Z reguły jest to komplet środków do pozbycia się rdzy i nałożenia żywicznej, ochronnej warstwy wewnątrz baku Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 tak jak w temacie, moze mi ktos podpowiedziec jak z tym walczyc? nie ma tam odpadajacych platow tylko taka chropowata powierzchnia, zbliza sie zima i chcialbym zalac zbiornik pod korek ale wczesniej jakos sie tego pozbyc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Zdejmij i spróbuj wyczyścić i zakonserwować.Jakiś druciak z odpowiednią rączką,potem konserwacja.Jest pełno środków których nie rozpuści benzyna wystarczy zapytać w sklepie chemicznym.Masz na to całą zimę po kiego ma stać zalany do pełna jak można nad nim popracować.Fakt że robota żmudna i niewygodna ale do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 no wlasnie taki mam zamiar rozebrac go ale z tego co patrzylem to ciezko podejsc tam jakims druciakiem, a czyszczenie jakimis detergentami z tego co slyszalem wyzre ta rdze ale grubosc scianki zbiornika sie zmniejszy, i bedzie podatniejsza na jakies wgniecenia itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 w takim razie sugeruję skorzystać z wyszukiwarki i poczytać o sposobach oczyszczenia rdzewiejącego zbiornika. tematyka jest "ciut" starsza od Twojego stażu na motocyklu :P jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 tak jak w temacie, moze mi ktos podpowiedziec jak z tym walczyc? nie ma tam odpadajacych platow tylko taka chropowata powierzchnia, zbliza sie zima i chcialbym zalac zbiornik pod korek ale wczesniej jakos sie tego pozbyc pozdrawiam Tu znajdziesz dogłębne rozważania na twój problem: http://forum.motocyklistow.pl/Zardzewialy-...ik-t102594.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 CocaCola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Wrzucasz śrubki albo gwoźdźie i jechane z koksem :wink: Pomaga - sprawdzone w praktyce :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Wrzucasz śrubki albo gwoźdźie i jechane z koksem :wink: Pomaga - sprawdzone w praktyce :lalag: a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze Zapytałeś to człowiek Ci odpowiedział i ma rację ale jak nie masz ochoty machać przez godzinę tym zbiornikiem to kup sobie nowy w serwisie i po problemie. Popraw swoją pisownię bo nie wypada w ten sposób korzystać z klawiatury :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=x8I4ysk50Yk sprawdzone przez "Kris" z http://www.vespaclub.org.pl/forum/viewtopi...er=asc&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam dokladnie jak pisze Piotr wiem, ze latwiej postarac sie o inny zbiornik nie koniecznie nowy niz bawic sie z usuwaniem rdzy w starym ktora i tak sie pojawi ponownie... To zabawa dla weteranow gdzie nie ma innej opcji ale w wypadku wspolczesnych motocykli duzo prosciej poszukac nowego zbiornika i nie mowcie ze inny moze byc taki sam bo z reguly nie jest to wina zbiornika a pozostawienie motocykla pod plotem przez 2 lata pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze Jeszcze musisz się dużo nauczyć jak widzę... Witam dokladnie jak pisze Piotr wiem, ze latwiej postarac sie o inny zbiornik nie koniecznie nowy niz bawic sie z usuwaniem rdzy w starym ktora i tak sie pojawi ponownie... To zabawa dla weteranow gdzie nie ma innej opcji ale w wypadku wspolczesnych motocykli duzo prosciej poszukac nowego zbiornika i nie mowcie ze inny moze byc taki sam bo z reguly nie jest to wina zbiornika a pozostawienie motocykla pod plotem przez 2 lata pozdrawiam Jaka tam wymiana zbiornika :wink: Godzina pracy i zbiornik może wyglądać jak nowy. Nie wyobrażam sobie zmiany zbiornika przez rdzę we wnętrzu :wink: Kiedyś miałem też taką sytuację, troszkę wkładu pracy i było super :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 heh rozumiem, wiec co tam wtedy zastosowałeś dokładniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Napisał ci przecież kilka postów wyżej. Wsypujesz do zbiornika drobne śrubki gwoździe lub żwirek i trzęsiesz zbiornikiem jak szejkerem :) i w ten sposób mechanicznie usuwasz rdzę do gołego metalu, wysypujesz zawartość, a następnie kilka razy płuczesz najpierw woda z detergentem żeby pozbyć się brudu a następnie benzyną żeby pozbyć się wody. Następnie malujesz specjalną farbą odporną na działanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.