Skocz do zawartości

żunio

Forumowicze
  • Postów

    625
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana żunio w dniu 11 Września 2011

Użytkownicy przyznają żunio punkty reputacji!

O żunio

  • Urodziny 04/23/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wąbrzeźno

Osobiste

  • Motocykl
    CB 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia żunio

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

26

Reputacja

  1. Będę jechał na Mazury i Podlasie ale z północy kraju, Biorę namiot ale spanie na kwaterach też jest w opcji, jak macie jakie namiary na noclegi również te na dziko i gdzie warto pojechać szczególnie na Podlasiu to chętnie skorzystam . LWG.
  2. żunio

    Romet RR

    Totalną zaporą systemu szkolenia jest eliminowanie potencjalnych kandydatów od młodszych lat w przypadku eliminacji karty motorowerowej kosztem prawka AM. Dla niektórych młodych obecnie lepiej jest poczekać na te 16 lat i zrobić A1 niż babrać się z biurokracją, kasą której większość nie ma i debilizmem z AM. Czas w tym wieku inaczej płynie, inne są oczekiwania i momentalnie świat się zmienia do góry nogamiz każdym niepowodzeniem a marzenia o pierwszym jednośladzie dzięki tym przepisom pęka jak bańka mydlana i zostają gry komputerowe.
  3. żunio

    Romet RR

    Nie słuchaj tych bzdur co tu niektórzy piszą i miej nadzieje że karata wróci. Większość z nas ze starszego pokolenia wychowała się na Komarach, Jawach. WSKach i podobnych sprzętach gdzie dla dzieciaka było to przetarcie do prawdziwego motocyklizmu. Grzebało się przy małych silniczkach, ramach, kołach i to było nauką która procentowała na przyszłość. Zrobiłeś karte motorowerową i jeździłeś legalnie a teraz co ? Dzieciaka nie stać na AM bo niby skąd ma wziąć 1200 zł (koszt podobny do kat. A,A1) a rzadko kiedy rodzice dadzą na taki luksus. Ośrodki nie kupują motorowerów czy skuterów bo nie mają chętnych na tę kategorie. Zrobiono dzieciakom wielką krzywdę bo nikt nie kupi motoroweru, nie będzie przy nim grzebał, nie będzie się uczył w tym kierunku jak nie będzie mógł na nim legalnie jeździć. Czasy gdzie po polach się jeździło bez uprawnień i bez konsekwencji odeszły w niepamięć. Ale ktoś ruszył głową i jest nadzieja : http://www.jednoslad.pl/prawo-jazdy-am-2017-czy-karta-motorowerowa-wroci-do-szkol/ https://www.scigacz.pl/Powrot,karty,motorowerowej,Propozycje,zmian,25838.html
  4. Tu wszystko znajdziesz http://romet125-forum.pl/index.php?sid=795f7ed8642bba8be1901545d4f075b2
  5. Mam taki kucz, u mnie służy do felg w autach i odkręcał kilkanaście wariatorów w skutereach u małolatów. Jak nie masz klucza pneumatycznego to do robót garażowych sie nada..
  6. To rowery oprócz dzwonka muszą mieć też kask ?
  7. Jest tak jak piszesz. Do 18 lat możesz jeździć na karcie, później musisz zmienić ją na AM ale warunek wymiany jest taki że papiery musisz złożyć przed datą ukończenia 18 lat bo stracisz uprawnienia. Wtedy płacisz 100zł + fotka i wymieniają dokument Jeżeli zrobisz to dzień po 18 roku tracisz wszystko i musisz zrobić kurs i zdać egzamin na AM.Każda wyżasza kat. prawka uprawnia do prowadzenia skutera tudzież motoroweru.
  8. To prawda że tyle kosztuje. Tyle że karta motorowerowa zachowuje ważnośc do ukończenia 18 lat przez posiadacza węc lepiej stówke wydać na paliwo na kilkaset km motorowerem niż na kawałek plastiku dla małolata. Jak Cię już tak przypiliło to jedynie wymiana na AM bo nikt duplikatu karty motorowerowej nie wystawi. Mnie interesuje inna rzecz z racji że córka jeździ skuterem. Według przepisów karta motorowerowa traci ważność z dniem ukończenia 18 lat. Kto chce posiadać dalej uprawnienia na skuter, czy motorower musi złożyć papiery do WORDu przed 18stką na wymiane AM. Jeżeli przekroczy ten termin według nowych przepisów traci uprawnienia do kierowania "małolitrażówkami" i musi zrobić nowy kurs z egzaminem bądź wyrobić kat. B która również uprawnia do kierowania "maluchami" Zrozumiałbym gdyby karta po 18-ce traciła termin ważności związany z wymianą ale dlaczego traci się uprawniena ??? Gdzie zapis że prawo nie działa wstecz a nabyte prawa zostają przy właścicielu jeżeli wymiana jest narzucona odgórnie. Pamiętam wymianę prawka kat.A,B z tego jeszcze papierowego i tam traciliśmy ważnoćś dokumentu po pewnym okresie ale nie traciliśmy uprawnień, jak ktoś wymienił za rok od wyznaczonej daty nic sie nie stało. Co jest grane ??? Małolatami nikt się raczej nie przejmie ale czy to jest zgodne z prawem ?
  9. W dawnych czasach miałem gratis etyline 78 i 86 okt. z zapasów wojskowych za poswięcenie dla ojczyzny w czynnej służbie. Jeżdziłem Jawą 350TS. Na 86 nie było żadnych problemów a 78 mieszałem z wtedy dostępną 92 okt. z CPNu. Fakt że po przestawieniu zapłonu silnik nieco lepiej pracował ale stary dwusuw na gaźnikach wszystko połkną. Do dzisiejszych silników nie odważyłbym sie tego lać :biggrin: .
  10. tu masz "lepszą" cenę :biggrin: http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/fotelik-dla-dziecka-givi-s650-p-4619.html wolałbym chyba fotelik samochodowy lub rowerowy jeżeli konstrukcja pozwoliłaby na odpowiednie umocowanie i przewożenie bez pasów. http://motor-x.pl/foteliki-rowerowe,c.html a tu coś do poczytania http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=DzieciakNaMotocyklu
  11. Albo ja nie rozumiem co napisałeś albo ty nie zrozumiałeś instrukcji. Dławiki wstawia się około 10 cm przed końcem przewodu gumowego i nie mniej jak 90cm od Carbutuna. Na koniec przewodów wkręca się odpowiednie zaworki ( z reguły daja po 8 szt. z czego 4 maja mniejszą a 4 wiekszą średnice) które pasują do podcisnienia na gaźnikach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...