Skocz do zawartości

Rdza w baku POMOCY !


loluch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w Automobiliście (miesięcznik weteranów) często reklamują różne specyfiki do uzdrawiania skorodowanych baków. Z reguły jest to komplet środków do pozbycia się rdzy i nałożenia żywicznej, ochronnej warstwy wewnątrz baku

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

tak jak w temacie, moze mi ktos podpowiedziec jak z tym walczyc? nie ma tam odpadajacych platow tylko taka chropowata powierzchnia, zbliza sie zima i chcialbym zalac zbiornik pod korek ale wczesniej jakos sie tego pozbyc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij i spróbuj wyczyścić i zakonserwować.Jakiś druciak z odpowiednią rączką,potem konserwacja.Jest pełno środków których nie rozpuści benzyna wystarczy zapytać w sklepie chemicznym.Masz na to całą zimę po kiego ma stać zalany do pełna jak można nad nim popracować.Fakt że robota żmudna i niewygodna ale do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie taki mam zamiar rozebrac go ale z tego co patrzylem to ciezko podejsc tam jakims druciakiem, a czyszczenie jakimis detergentami z tego co slyszalem wyzre ta rdze ale grubosc scianki zbiornika sie zmniejszy, i bedzie podatniejsza na jakies wgniecenia itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie sugeruję skorzystać z wyszukiwarki i poczytać o sposobach oczyszczenia rdzewiejącego zbiornika. tematyka jest "ciut" starsza od Twojego stażu na motocyklu :P

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak w temacie, moze mi ktos podpowiedziec jak z tym walczyc? nie ma tam odpadajacych platow tylko taka chropowata powierzchnia, zbliza sie zima i chcialbym zalac zbiornik pod korek ale wczesniej jakos sie tego pozbyc

pozdrawiam

 

Tu znajdziesz dogłębne rozważania na twój problem: http://forum.motocyklistow.pl/Zardzewialy-...ik-t102594.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucasz śrubki albo gwoźdźie i jechane z koksem :wink: Pomaga - sprawdzone w praktyce :lalag:

 

 

a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze

Zapytałeś to człowiek Ci odpowiedział i ma rację ale jak nie masz ochoty machać przez godzinę tym zbiornikiem to kup sobie nowy w serwisie i po problemie.

Popraw swoją pisownię bo nie wypada w ten sposób korzystać z klawiatury :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dokladnie jak pisze Piotr

wiem, ze latwiej postarac sie o inny zbiornik nie koniecznie nowy niz bawic sie z usuwaniem rdzy w starym ktora i tak sie pojawi ponownie... To zabawa dla weteranow gdzie nie ma innej opcji ale w wypadku wspolczesnych motocykli duzo prosciej poszukac nowego zbiornika i nie mowcie ze inny moze byc taki sam bo z reguly nie jest to wina zbiornika a pozostawienie motocykla pod plotem przez 2 lata

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to da, to nie jest jakis stary zbiornik ze stodoly od wski, ze tam niewiadomo co w srodku, tylko taka chropowata powierzchnia, trzachanie zbiornikiem z gwozdziami tu nic nie pomoze

 

Jeszcze musisz się dużo nauczyć jak widzę...

 

Witam

dokladnie jak pisze Piotr

wiem, ze latwiej postarac sie o inny zbiornik nie koniecznie nowy niz bawic sie z usuwaniem rdzy w starym ktora i tak sie pojawi ponownie... To zabawa dla weteranow gdzie nie ma innej opcji ale w wypadku wspolczesnych motocykli duzo prosciej poszukac nowego zbiornika i nie mowcie ze inny moze byc taki sam bo z reguly nie jest to wina zbiornika a pozostawienie motocykla pod plotem przez 2 lata

pozdrawiam

 

Jaka tam wymiana zbiornika :wink: Godzina pracy i zbiornik może wyglądać jak nowy. Nie wyobrażam sobie zmiany zbiornika przez rdzę we wnętrzu :wink: Kiedyś miałem też taką sytuację, troszkę wkładu pracy i było super :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał ci przecież kilka postów wyżej. Wsypujesz do zbiornika drobne śrubki gwoździe lub żwirek i trzęsiesz zbiornikiem jak szejkerem :) i w ten sposób mechanicznie usuwasz rdzę do gołego metalu, wysypujesz zawartość, a następnie kilka razy płuczesz najpierw woda z detergentem żeby pozbyć się brudu a następnie benzyną żeby pozbyć się wody. Następnie malujesz specjalną farbą odporną na działanie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...