Innytruder Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Skrzynia dniepr. Po naciągnięciu sprężyny kopniak nie odbija. Tzn. Przed założeniem dekla wszystko było OK. Po zmontowaniu, naciągnęłem sprężyne o pół obrotu (więcej nie moglem). Przy próbach kilkaktrotnie kopniak odbijał, teraz niet, trzeba mu pomagać ręką. Czy po zalaniu ojejem będzie dobrze?? :icon_arrow: raczej nie. Ja naciagalem dlugimi szczypcami na zasadzie dzwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Może ktoś mądry powie jaki zastosować luz pomiędzy nową dorabianą ośką konika a konikiem zaworowympilne pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Skrzynia dniepr. Po naciągnięciu sprężyny kopniak nie odbija. Tzn. Przed założeniem dekla wszystko było OK. Po zmontowaniu, naciągnęłem sprężyne o pół obrotu (więcej nie moglem). Przy próbach kilkaktrotnie kopniak odbijał, teraz niet, trzeba mu pomagać ręką. Czy po zalaniu ojejem będzie dobrze?? :lalag:Sprężyna daje się naciągnąć tylko pół obrotu, jak zakładałeś nowy zimmering i pewnie na sucho to po zalaniu olejem będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Może ktoś mądry powie jaki zastosować luz pomiędzy nową dorabianą ośką konika a konikiem zaworowympilne pilneWedług książki naprawy motocykla DNIEPR MT 10 luz pomiędzy sworzniem i tuleją powinien wynosić 0,03. Wartość, przy której należy wymienić części (maksymalny luz dopuszczalny) 0,082 mm. Myślę, że zgodnie z praktyką warsztatową najlepsze będzie pasowanie H8/h7 lub H8/h8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 H7 to lekki wcisk chyba za ciasno Jak myslicie , zastosować tulejkę z brązu czy metal na metal Do urala m-63 jakie koniki zaworowe wysokie czy niskie niechce mi się ściągać pokrywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 H7 to lekki wcisk chyba za ciasno Jak myslicie , zastosować tulejkę z brązu czy metal na metal Do urala m-63 jakie koniki zaworowe wysokie czy niskie niechce mi się ściągać pokrywy Zdecydowanie tulejka z brązu. Natomiast wewnętrzny sworzeń pasuje od jakiejś polskiej sprężarki (chyba typu WAN), trzeba go jedynie skrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Panowie gdzie mogę kupić chromowane obręcze [felgi] do urala najlepiej czeskie bezszwowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ma ktoś może adres do Pana co regeneruje wały w poznaniu, potrzebuje zrobiś swój wał aby robota ruszyłado przodu?? Szukam, szukam i nie moge znaleśc a pamiętak że był podawany na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 DOR-MARMarek Olechowski61-412 Poznańul. Krasickiego 45 (Świerczewo)tel. (061) 66 58 269, 0 606 747 018[email protected](50 lat tradycji, rok gwarancji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Wojt@s dzięki za namiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 DOR-MARMarek Olechowski61-412 Poznańul. Krasickiego 45 (Świerczewo)tel. (061) 66 58 269, 0 606 747 018[email protected](50 lat tradycji, rok gwarancji)No i cena aktualnie chyba 450 zł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 No i cena aktualnie chyba 450 zł ;)Widze ze podrozalo, nie dawno regenerowalem za 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tRevor Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam... Podczas przeprowadzanego remontu skumulowało mi się kilka pytań :buttrock:Motocykl: MT-12 1. Jak zdemontować tylny wahacz? Odkręciłem wszystkie śruby jakie tylko były i nie wiem co dalej...? Mam go wybić jakoś? Wystający trzpień ma nacięcie i sugeruje, że trzeba go wykręcić dużym śrubokrętem. Próbowałem, ale nic mi to nie dało... Więcej siły czy pomyślunku? 2. Bieżnia łożysk główki ramy. Jak je bezpiecznie zdemontować? Trzeba je wybić? Pogrzać i wyłupać? Nie chcę niczego zdemolować, więc pytam... 3. Jak metodą chałupniczą sprawdzić czy rama jest w miarę prosta? "Na oko" jest ok ;) Ale czy na coś powinienem zwrócić baczniejszą uwagę? Na teraz to tyle. Dzięki za odpowiedź.R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Mozna by opowiadac godzinami, wskazywac na archiwum ze wystarczy pokopac, ale ja odesle cie do czegos co kazdy posiadacz ruska powinien miec na półce1)http://www.allegro.pl/item370468837_ciezkie_motocykle_radzieckie_wysylka_gratis_.html2)http://www.allegro.pl/item367272319_instr_po_rosyjsku_m72_k75_ural_dniepr_mt.html jedna po polsku druga w rodzimym jezyku motocykla, nic wiecej nie znajdziesz, a reszty sie nauczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) Witam... Podczas przeprowadzanego remontu skumulowało mi się kilka pytań :)Motocykl: MT-12 1. Jak zdemontować tylny wahacz? Odkręciłem wszystkie śruby jakie tylko były i nie wiem co dalej...? Mam go wybić jakoś? Wystający trzpień ma nacięcie i sugeruje, że trzeba go wykręcić dużym śrubokrętem. Próbowałem, ale nic mi to nie dało... Więcej siły czy pomyślunku? 2. Bieżnia łożysk główki ramy. Jak je bezpiecznie zdemontować? Trzeba je wybić? Pogrzać i wyłupać? Nie chcę niczego zdemolować, więc pytam... 3. Jak metodą chałupniczą sprawdzić czy rama jest w miarę prosta? "Na oko" jest ok :D Ale czy na coś powinienem zwrócić baczniejszą uwagę? Na teraz to tyle. Dzięki za odpowiedź.R.ad1 W wahaczu masz z jednej strony, z lewej trzpien ktory w wahaczu jest na scisk i trzymaja go dwie sruby ktore trzeba wykrecic. Jak masz rozkrecone to trzpien powinien wyjsc, jesli jest zapieczony to pozostaje albo go czyms zalac, lyb podgrzac i wybic.ad2 Jesli lozyska chcesz dawac nowe to metoda silowo udarowa(mlotek i wybijak) wystarczy. Jesli chcesz je wykorzystac to najlepiej chyba na goraco.ad3 Jesli na oko jest OK to bym sie nie przejmowal i tak w dwunastce caly czas bedziesz ganial z wozem. Tutaj masz jeszcze instrukcje http://www.ostatnimohikanie.prv.pl/warsztat.php Edytowane 24 Maja 2008 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.