Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm bez tłumików jeździłem ale zaraz sąsiedztwo na 997 i miałem reprymendę bo akurat nadjechali o dziwo jakoś szybko jak nigdy a wracając do tłumików to jak wyjąłem środki z nich to na przelot puste tak więc zdławione chyba nie są no ale bez tłumików to naprawdę jakiś taki nieujarzmiony się wydaje ten Dniepr ale tak to za głośno głowa by mnie chyba rozbolała po dłuższej trasie kolega mówił że by trzeba było cos zapłonem tam pokręcić tylko sam nie wie czy przyśpieszyć czy opuznić ale jak zacznę tam kręcić ,kombinować z tym zapłonem to w ogóle nie wyjadę a ocieplenie idzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj mu troche ssania jak zacznie slabnac na czworce, jak pojdzie to znaczy ze iglice w gaznikach musza pojsc w gore, a moze i dysze glowne trzeba by zwiekszyc.

Jak po dodaniu ssania zacznie zdychac to znaczy ze te tlumiki sa za bardzo restrykcyjne ( np otwor z tylu za maly ).

Nie dotykaj zaplonu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilbym w tym wzgledzie kolor swiec, jezeli ma za uboga mieszanke swiece beda za jasne...

:flesje:

 

hmmm bez tłumików jeździłem ale zaraz sąsiedztwo na 997 i miałem reprymendę bo akurat nadjechali o dziwo jakoś szybko jak nigdy a wracając do tłumików to jak wyjąłem środki z nich to na przelot puste tak więc zdławione chyba nie są no ale bez tłumików to naprawdę jakiś taki nieujarzmiony się wydaje ten Dniepr ale tak to za głośno głowa by mnie chyba rozbolała po dłuższej trasie kolega mówił że by trzeba było cos zapłonem tam pokręcić tylko sam nie wie czy przyśpieszyć czy opuznić ale jak zacznę tam kręcić ,kombinować z tym zapłonem to w ogóle nie wyjadę a ocieplenie idzie :banghead:

 

Jezeli nie masz pojecia o mechanice, to jest nieciekawie gdyz posiadasz sprzet wymagajacy od posiadacza duzego doswiadczenia :eek: Ogolnie to sprawdz zaplon, przede wszystkim przerwe nastepnie zobacz w ktora strone obraca sie krzywka i przestaw uklad zaplonowy w kierunku przeciwnym do obrotu krzywki - wowczas bedziesz przyspieszal zaplon ( o ile jest to mozliwe w twojej maszynie) jak pisalem wczesniej sprawdz kolor swiec, rozumiem ze gazniki masz dobrze wyreglowane, no chyba ze jeszcze luzy zaworowe sprawdz, czy aby nie ma zadnych przedmuchow, no i pokombinuj jeszcze troche z tymi tlumikami...

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze przed kreceniem zaplonem zorientowac sie jaki masz sklad mieszanki na wysokich obrotach, ja w tej samej sytuacji zatarlem sobie silnik przez nie sprawdzenie ze za bogata mieszanka na wolnych i srednich obrotach zmienia sie w za uboga na wysokich.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymanie na obrotach raczej nic nie da - silnik musi byc obciazony. Bylo juz o tym setki razy na forum - szukaj ustawien gaznikow, czyszczenie gaznikow, ...

Tlumiki musza byc zalozone te na ktorych zamierzasz kontynuowac jazde w przyszlosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.html

A co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify :icon_mrgreen:

 

hmm katalog MON z 1959 roku przwiduje jednak 4 szlify. Nominał 78,0 IV nadwymiar 79,5 (cylinder)

Pozdrawiam

Edytowane przez Saakaszwili
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm katalog MON z 1959 roku przwiduje jednak 4 szlify. Nominał 78,0 IV nadwymiar 79,5 (cylinder)

Pozdrawiam

Tak . Prawda. Tylko ze nagonka na ruskie tłoki trwa. A w tym szczególnie przypadku może chodzić o to że nadwymiary mieliśmy rodzimej produkcji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Adamie a jak mam sprawdzić jaki mam skład mieszanki na wysokich obrotach?

 

Musisz zastosowac tlumiki na ktorych bedziesz jezdzil.

Na pustym odcinku prostej drogi dajesz na 2 / 3 biegu max obroty przez 10 min po czym wylaczasz silnik bez schodzenia z obrotow i sprawdzasz kolor swiec po lekkim ostygnieciu silnika.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o dorabianie roznego rodzaju detali, wyposazenia itp. to polecam "Dzikiego" z Gubina. Jego nick z Allegro: "DZICZ69". On po prostu proboje sie z tego utrzymac.

Szkoda ze nie mam zadnej fotki wozka bocznego, ktory dorabial na wzor Steiba i ma go zamontowanego w swojej M72. Zapewniam Was ze pasazer w tak zawieszonej gondoli nie bedzie chcial jezdzic w innej :icon_biggrin: .Oczywiscie wozeczek jest dosyc lekki w przeciwienstwie do pancernego emkowskiego.

Takze w kwesti dorabiania wozkow bocznych do innych sprzetow mysle ze mozna z nim zagadac...

 

 

Mowisz o tym sprzęcie??

http://img210.imageshack.us/img210/8087/dsc01098nl1.jpg

 

 

 

A teraz moje pytanie, i prosilbym o szybką odpowiedź

 

Jakie wymiary ma simmering w piaście koła (Alu bęben K-750)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...