MOC Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Jezeli podejzewasz tlumiki to zdejmij je wogole i sie przejedz, jezeli odczujesz duza roznice znaczy ze cos z nimi nie tak, moze maja gdzies w srodku zdlawiony przeplyw, to rowniez postaraj sie sprawdzic... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 hmmm bez tłumików jeździłem ale zaraz sąsiedztwo na 997 i miałem reprymendę bo akurat nadjechali o dziwo jakoś szybko jak nigdy a wracając do tłumików to jak wyjąłem środki z nich to na przelot puste tak więc zdławione chyba nie są no ale bez tłumików to naprawdę jakiś taki nieujarzmiony się wydaje ten Dniepr ale tak to za głośno głowa by mnie chyba rozbolała po dłuższej trasie kolega mówił że by trzeba było cos zapłonem tam pokręcić tylko sam nie wie czy przyśpieszyć czy opuznić ale jak zacznę tam kręcić ,kombinować z tym zapłonem to w ogóle nie wyjadę a ocieplenie idzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Daj mu troche ssania jak zacznie slabnac na czworce, jak pojdzie to znaczy ze iglice w gaznikach musza pojsc w gore, a moze i dysze glowne trzeba by zwiekszyc.Jak po dodaniu ssania zacznie zdychac to znaczy ze te tlumiki sa za bardzo restrykcyjne ( np otwor z tylu za maly ).Nie dotykaj zaplonu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Sprawdzilbym w tym wzgledzie kolor swiec, jezeli ma za uboga mieszanke swiece beda za jasne... :flesje: hmmm bez tłumików jeździłem ale zaraz sąsiedztwo na 997 i miałem reprymendę bo akurat nadjechali o dziwo jakoś szybko jak nigdy a wracając do tłumików to jak wyjąłem środki z nich to na przelot puste tak więc zdławione chyba nie są no ale bez tłumików to naprawdę jakiś taki nieujarzmiony się wydaje ten Dniepr ale tak to za głośno głowa by mnie chyba rozbolała po dłuższej trasie kolega mówił że by trzeba było cos zapłonem tam pokręcić tylko sam nie wie czy przyśpieszyć czy opuznić ale jak zacznę tam kręcić ,kombinować z tym zapłonem to w ogóle nie wyjadę a ocieplenie idzie :banghead: Jezeli nie masz pojecia o mechanice, to jest nieciekawie gdyz posiadasz sprzet wymagajacy od posiadacza duzego doswiadczenia :eek: Ogolnie to sprawdz zaplon, przede wszystkim przerwe nastepnie zobacz w ktora strone obraca sie krzywka i przestaw uklad zaplonowy w kierunku przeciwnym do obrotu krzywki - wowczas bedziesz przyspieszal zaplon ( o ile jest to mozliwe w twojej maszynie) jak pisalem wczesniej sprawdz kolor swiec, rozumiem ze gazniki masz dobrze wyreglowane, no chyba ze jeszcze luzy zaworowe sprawdz, czy aby nie ma zadnych przedmuchow, no i pokombinuj jeszcze troche z tymi tlumikami... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Ok na sam pierw sprawdze z tym ssaniem i z gaznikami może coś da podniesienie iglicy a jak nie bedzie rezultatów to wtedy pokrece tym zapłonem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Radze przed kreceniem zaplonem zorientowac sie jaki masz sklad mieszanki na wysokich obrotach, ja w tej samej sytuacji zatarlem sobie silnik przez nie sprawdzenie ze za bogata mieszanka na wolnych i srednich obrotach zmienia sie w za uboga na wysokich. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam Panie Adamie a jak mam sprawdzić jaki mam skład mieszanki na wysokich obrotach? Na tych tłumikach oryginalnych czy tych nieoryginalnych potrzymac go na wysokich obrotach na postoju i potem sprawdzic kolor świecy? tak czy jakoś inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 trzymanie na obrotach raczej nic nie da - silnik musi byc obciazony. Bylo juz o tym setki razy na forum - szukaj ustawien gaznikow, czyszczenie gaznikow, ...Tlumiki musza byc zalozone te na ktorych zamierzasz kontynuowac jazde w przyszlosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saakaszwili Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.htmlA co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify :icon_mrgreen: hmm katalog MON z 1959 roku przwiduje jednak 4 szlify. Nominał 78,0 IV nadwymiar 79,5 (cylinder)Pozdrawiam Edytowane 10 Stycznia 2008 przez Saakaszwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 hmm katalog MON z 1959 roku przwiduje jednak 4 szlify. Nominał 78,0 IV nadwymiar 79,5 (cylinder)PozdrawiamTak . Prawda. Tylko ze nagonka na ruskie tłoki trwa. A w tym szczególnie przypadku może chodzić o to że nadwymiary mieliśmy rodzimej produkcji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam Panie Adamie a jak mam sprawdzić jaki mam skład mieszanki na wysokich obrotach? Musisz zastosowac tlumiki na ktorych bedziesz jezdzil.Na pustym odcinku prostej drogi dajesz na 2 / 3 biegu max obroty przez 10 min po czym wylaczasz silnik bez schodzenia z obrotow i sprawdzasz kolor swiec po lekkim ostygnieciu silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Jezeli chodzi o dorabianie roznego rodzaju detali, wyposazenia itp. to polecam "Dzikiego" z Gubina. Jego nick z Allegro: "DZICZ69". On po prostu proboje sie z tego utrzymac.Szkoda ze nie mam zadnej fotki wozka bocznego, ktory dorabial na wzor Steiba i ma go zamontowanego w swojej M72. Zapewniam Was ze pasazer w tak zawieszonej gondoli nie bedzie chcial jezdzic w innej :icon_biggrin: .Oczywiscie wozeczek jest dosyc lekki w przeciwienstwie do pancernego emkowskiego.Takze w kwesti dorabiania wozkow bocznych do innych sprzetow mysle ze mozna z nim zagadac... Mowisz o tym sprzęcie??http://img210.imageshack.us/img210/8087/dsc01098nl1.jpg A teraz moje pytanie, i prosilbym o szybką odpowiedź Jakie wymiary ma simmering w piaście koła (Alu bęben K-750) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Jakie wymiary ma simmering w piaście koła (Alu bęben K-750)Zdaje się, że taki sam jak w prądnicy (ale wymiaru nie pamiętam)............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Już znam wymiar, simmeringi kupione wymiar to 25x38x7 A w prądnicy jest inny wymiar lecz nie pamietam jaki :icon_razz: Edytowane 11 Stycznia 2008 przez Puzel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 btw:www.sowiet-moto.neostrada.pl - jest tam wszystko opisane razem z wymiarami na lozyska. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.