Skocz do zawartości

Saakaszwili

Forumowicze
  • Postów

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Saakaszwili

  • Urodziny 03/23/1988

Osobiste

  • Motocykl
    M-72
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dziura pod Piaseczne

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Saakaszwili

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Masz nowszy typ amortyzatora. Musisz wyciąć z płaskownika grubszego taki klocek, następnie wspawać pod główkę ramy i zapendzelkować ( da sie zrobić tak żeby nie było śladu :biggrin: ) zresztą tam i tak nic nie widać. Druga opcja to kupienie starszego typu dolnej półki, starszego typu blachy ( tej z rogami) ale to bedzie cie teraz kosztowało majątek i nie ma sensu. A, zanim pomalujesz ten element z okładzinami ciernymi to wypada troche z nim powalczyć i go powyginać bo lubi nie być w jednej płaszczyźnie z półką i dolną blachą. pozdrawiam
  2. Saakaszwili

    Czesci kupie

    Kupię komplet cylindrów do M-72. Szukam cylindrów do remontu, nadajacych się do szlifu, żeberka w miarę kompletne. Kontakt : [email protected]
  3. A sie podczepie pod temat co by nowego wątku nie zaczynać a pytanie troszeczke podchodzi pod temat sziedzeń. Mianowicie: Jak było mocowane siedzisko w koszu od emki. Chodzi konkretnie o poddupnik. W katalogu na rysunku jest jakiś specjalny hakoelement a w moim koszu dwa eleganckie aluminiowe ceowniki przykręcone do burty. Musze coś z tym zrobić a nawet nie wiem czego szukam. Pozdrawiam
  4. Ja mam rosyjskie przekroje i tu coś jest napisane po rusku. W środe będe miał aparat to zrobie fote i ci wyśle jak nic wcześniej nie wynajdziesz. btw polecam zakup kompletu przekrojów na A3 bo koszt niewielki a pomocne jak sie składa. Jako alternatywe masz łatwodostepne sprężyny chińskie. Ja bym jeszcze spróbował tu spytać: http://weteran-motor.pl/ bo on dorabiał różne cześci to może i sprężyny robił. Pozdrawiam a jak byś dorabiał to napisz koniecznie ile cie wyszło może zrobilibyśmy wieksze zamówienie :icon_biggrin:
  5. Ja założyłem łożysko z wyjmowaną bieżnią wewnętrzną. Proste w montażu i późniejszym demontażu :buttrock: Numeru nie pamiętam niestety ale nie miałem z dostaniem problemu. pozdrawiam ps. Jak nie wiem co i jak to biore łożysko w kieszeń niose do sklepu i tam mi dobierają odpowiednie. Nie widze potrzeby w takiej sytuacji bawić sie w katalogi numery itp.
  6. Jeśli chodzi o to rolkowe łożysko to jest jescze inny sposób. Wycinamy z blachy cos na kształt kółka i wspawójemy w bierznie. Następnie całość wybijamy od zewnątrz. pozdrawiam
  7. Igiełki żaden problem tylko policz ile dokładnie :banghead: O łożyskach kierownicy nie słyszałem innych (no chyba , że sie roztacza główke ramy) ale podobnież ruskie nie są takie tragiczne (jasne)
  8. Chcesz kupić nowe chińskie cylindry po to żeby wbić w nie tuleje?? Poszukaj lepiej ruskich takich coby miały wszystkie żeberka w miare. Efekt będzie ten sam a koszta niższe zdecydowanie.
  9. hmm katalog MON z 1959 roku przwiduje jednak 4 szlify. Nominał 78,0 IV nadwymiar 79,5 (cylinder) Pozdrawiam
  10. http://weteran-motor.pl/ Zawieszenia (części komplety), ośki, wieżyczki do czołgów itp.
  11. Kurcze dawno już grzebałem w swojej skrzyni ale na mój gust to to jest wyłącznik zapadki rozrusznika. Przykręcony do obudowy gdzieś w okolicy zębatki rozrusznika. pzdr
  12. rochodzi mi sie o pierdoły. Każda duperela do emki nieoryginalna lub której niemasz to 50 zł w plecy. Smiem twierdzić , że pomimo wszystko latwiej i taniej kompletuje się junaka niż emke. obecnie wśrud sprzedawców panuje pogląd że ponieważ emka to prawie BMW to ceny bedą takie jak za BMW.
  13. Osobiście odradzam kupownaie motocykla w częściach jeśli konkretnego modelu nie masz rozkminionego od podszewki. Ja tak zrobiłem i już dwa latka bujam sie z kompletowaniem bo koła pułbębny ale pokrywy na falbane, suwak od irbita, tu brakuje śrubki emkowej tam jakiej innej dupereli, coś byś dokupił ale nawet nie wiesz jak to wygląda. pzdr
  14. hej a może macie jakies namiary na prostowanie i centrowaie felg w warszawie?? Po czym poznać że felga nadaje sie do prostowania a nie centrowania?? z góry dzięki za odp :buttrock: pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...