Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no wiec regulator mam r 302 ... tak jak w prawie każdej kasce .. zarówki ok wszystkie wdedług instukcji nie sa za mocne.. zumny lut raczej nie ... nowa instalacja połozona jest .. szczotki tez bo pradnica dopiero robiona i wszystko jak trzeba ,, więc albo regulator ...? albo akumulator .. bo wczoraj jak go podładowałem trochę to sie skórw.. zagotował w środku ładowania wiec to może tez jest winne./??

Zagotowal sie podczas ladowania z prostownika czy po przez ladowanie przez pradnice? Jaki miales ustawiony prad ladowania? moze za duzy. ? Skad wiesz na pewno ze nie szczotki skoro ich nie widac? szczotki miales dotarte do komutatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotki sa w porządku pradnice dopiero rozbierałem i przegladałem wszystko . akumulator zagotował sie przy ładowaniu protownikiem . w końcu i tak i tak nie powinno sie to dziać . nie wiem kupie chyba now ako ale sprawdze najpierw ten regulator jescze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczotki sa w porządku pradnice dopiero rozbierałem i przegladałem wszystko . akumulator zagotował sie przy ładowaniu protownikiem . w końcu i tak i tak nie powinno sie to dziać . nie wiem kupie chyba now ako ale sprawdze najpierw ten regulator jescze

Jaki miales ustawiony prad ladowania? Moze za duzy, powinno byc 1/10 pojemnosci akumulatora. Jesli ladujesz zwyklym prostownikiem samochodowym bez regulacji pradu ladowania to zawsze zagotujesz akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy komutator nie ma "bicia", to klasyczna usterka przy rozbieraniu i składaniu prądnicy, osie wirników są bardzo miękie, jeśli robi się to młotkiem to duża szansa na wykrzywienie go.

Najlepiej składać wszystko na prasce ręcznej, a rozbierać ściągaczami.

Miałem podobny przybadek, jak umyłem komutator lub prysnąłem wd40, to na kilkanascie kilometrów ładowanie było.

Łatwo to poznać po komutatorze, w większej części będzie miedziany a na jakimś fragmencie czarny - czyli ma "bicie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopy to śą te głebokie miski? warto było by załozyć taka miskę do k 750 .słyszałem że olej jest wtedy lepiej chłodzony ....

http://allegro.pl/show_item.php?item=28411...82+wys%C5%82any.

 

Tak to są tzw. głębokie miski do rusłanów i olej szybciej się chłodzi, tylko jedna wada jak dla mnie w teren to troszkę nie bardzo się nadają, z uwagi iż jak ją założysz to zmniejsza się prześwit pod motocyklem :icon_mrgreen: .

A wracająć jeszcze mauser do twojego problemu z ładowaniem prądnica 6v ma 65W policz ile bierze oświetlenie wat i ile zostaje na zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska po prawej jest najniższa tzn nie najgłębsza i ta się świetnie nadaje. A w teren? Lepiej uwalić żebro z takiej misy niż przedzurawić metalową.

 

Wieksze prawdopodobienstwo jest zachaczyc ta obnizana aluminiowa niz blaszanka. Zalozylem sobie obnizana i za kazdym razem w terenie dostaje stresa czy nie zachacze gdzies. Z blaszanka nawet o tym nie myslalem. Zastanawia mnie tylko czy w zime znow nie bedzie zbyt intensywne chlodzenie i silnik bedzie nie dogrzany.

każda prądnica ma 65wat czy występują mniejsze motozgrzyt?

 

jescze jedno pytanie co powiecie na temat tych tłoków warto je brać zcy to nieznane zródło?

http://allegro.pl/item284069885_m_72_k_750...szlif_inne.html

Starsze wersje emek mialy chyba jeszcze 45W albo 55W jesli sie myle niech ktos poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka prądnica w M-72 miała 45W;

 

Wracając do pytania o tłoki - czy ktoś spotkal się z takimi - http://moto.allegro.pl/item285368720_m_72_...per_tloki_.html ??

Pytam z czystej ciekawości. Dziwi mnie troszkę wycięcie płaszcza od dołu i brak jednego pierścienia;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka prądnica w M-72 miała 45W;

 

Wracając do pytania o tłoki - czy ktoś spotkal się z takimi - http://moto.allegro.pl/item285368720_m_72_...per_tloki_.html ??

Pytam z czystej ciekawości. Dziwi mnie troszkę wycięcie płaszcza od dołu i brak jednego pierścienia;

Sądząc po grubości płaszcza, jakości odlewów przy czopach na sworzeń oraz ogólnego wygladu to mogą pochodzić z jakiejś sprężarki.Na motocyklowe nie wyglądają. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jescze raz wrócę do pytania w sprawie tłoków bo nikt mi na nie nie odpowiedział..

http://allegro.pl/item284069885_m_72_k_750...szlif_inne.html co o nich myslicie warto je wziąc?proszę odpowiedzcie jak najszybciej gośc napisał mi że kupił je na ukrainie i sa produkcji rosyjskiej.co o nich sądzicie.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jescze raz wrócę do pytania w sprawie tłoków bo nikt mi na nie nie odpowiedział..

http://allegro.pl/item284069885_m_72_k_750...szlif_inne.html co o nich myslicie warto je wziąc?proszę odpowiedzcie jak najszybciej gośc napisał mi że kupił je na ukrainie i sa produkcji rosyjskiej.co o nich sądzicie.?

mauser - wiesz ile jest tematów w których omawiane były rosyjskie/ukrainskie tłoki? Może byś tak przeczytał trochę . Nie powiem że lepsze będą z brązu ^^, ale tak to są tłoki z Charkowa .

Natomiast te które zamieścił Paolo350 to rzeczywiście są tłoki WZM . Stare tłoki do dolniaków w ogóle miały trzy pierścienie .

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...