Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heh, porównania Mesi i Bemek są odwieczne... mimo pozornego podobieństwa są to auta adresowane do innych grup odbiorców dlatego rzadko kiedy fan merca przesiada się do bemy i na odwrót.

 

Dla mnie bema jest zbyt... no... wysublimowana czy też niepotrzebnie wybajerowana :icon_mrgreen: Zauważyłem że w bemkach wiele rozwiązań konstrukcyjnych można było zrobić prościej, ale jakoś ta presja prekursora technicznego robi swoje i niepotrzebnie wymyślają cuda. To samo zresztą tyczy się stylistyki. Co nie zmienia faktu że są to dobre auta. Motocykle oczywiście też.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie o malo nie stalem sie posiadaczem 7-ki w dieslu bo tylko on mnie satysfakcjonuje ale jakos nie moglem znalezc dobrego auta(nie bitego na full wypasie)

 

Za to znalazlem MB E 220 cdi z 2001 roku, full opcja w combi 143KM i to wystarczy na jakis czas zwlaszcza, ze pewne doswiadczenie zwiazane z MB juz mam bo to jest 3 auto tej marki, chociaz pierwsze combi.

 

Wierze, ze dobrze zrobilem bo wszyscy posiadacze MB, ktorych znam mowia, iz wyjdzie mi to na dobre, bo:

 

Bedziesz

Miał

Wydatek

 

a po co przeciez :buttrock: Merce sie nie psuja tak samo jak HONDY :wink:

 

Pozdrawiam.

 

:P :icon_mrgreen:

Edytowane przez Gerhard

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no E classe - cdi - gratulacje...

 

to dopiero bedziesz trzymal sie za kieszen... niestety - malo jest mniej udanych wozow :icon_razz:

 

trzeba bylo 124 300 te kupic - to bys nie wiedzial co to wydatki na samochod...

 

 

 

a nie psuja sie tylko hondy i beemki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, porównania Mesi i Bemek są odwieczne... mimo pozornego podobieństwa są to auta adresowane do innych grup odbiorców dlatego rzadko kiedy fan merca przesiada się do bemy i na odwrót.

 

Dla mnie bema jest zbyt... no... wysublimowana czy też niepotrzebnie wybajerowana :crossy: Zauważyłem że w bemkach wiele rozwiązań konstrukcyjnych można było zrobić prościej, ale jakoś ta presja prekursora technicznego robi swoje i niepotrzebnie wymyślają cuda. To samo zresztą tyczy się stylistyki. Co nie zmienia faktu że są to dobre auta. Motocykle oczywiście też.

 

 

Merc to fajne auto i tyle a Bema zyje własnym życiem, przed zakupem E-34 powaznie bralem pod uwage W-124 ale prowadzenie i dopaowanie do mnie Bumy bardziej mi odpowiadało, w Bemie czuję sie jak u siebie.

 

H4zell cena tej Bumy wcale nie jest tragiczna, oczywiscie trzy dychy to pobozne życzenia właściciela ale za 25k ma szansę ją puścić.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

odswierze troche temat, bo juz sie zaczalem mercami interesowac.

 

ludzie, w Poznaniu przy M1 gwizdneli mi listwe z tylnego zderzaka( ta dolna), moze ktos by teraz dla mnie gwizdnal?? pilnie kupie, na alegro zamowilem i przyslali nie to - cos prawie jak zderzak (tej wielkosci) dostalem heheh.

samochod to E46.

Edytowane przez codrusldn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wala mi się taka listwa po garażu ale z otworami na czujniki parkowania to nie wiem czy będzie Ci pasować ,a na giełdzie w Poznaniu to nie ma takich rzeczy jak listewka w zderzak?

Po kiego diabła to w ogóle kraść czyż by to jakiś deficytowy towar był, coś jak szkła lusterek w Mercedesach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam pytanie dotyczące silników w BMW a dokładniej chodzi o 2.5 Td 115km i o 2.5 TDS 143km.Z tego co tam można usłyszeć to TDS niby trochę wadliwy ile jest w tym prawdy?Chodzi o samochód wiadomo z przebiegiem powiedzmy od minimum 250tys.km do 350tys.km..Który silnik lepiej wybrać chodzi o E34,E36 z lat 94-96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ludzie

diesel w bmw?

beemki to autka do upalania a do tego diesel nie pasuje ni w ząb ni w dupę

do e 36 to 2,5 bądz 2,8 ewentualnie jak ważna dla Ciebie jest ekonomika to 1,8is :icon_razz:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Cię nie stać na BMW to kup tico :icon_twisted:

ja w moje stare e30 warte 1500zł leję 20l/100km :icon_twisted:

zabawa kosztuje :icon_razz:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie wiecie co czynicie tymi tekstami dotyczącymi zasilania betek :flesje: Niech ktos się przejedzie 330d w budzie E-46 lub E-90 albo E-60 530d gwarantuję niezapomniane wrażenia z jazdy bawarskim ropniakiem :icon_biggrin:

A dla największych ideologów benzynowych adaję cios mieczem w kolana: http://motooktan.blogspot.com/2007/11/ac-s...red-bmka-z.html

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ja nie przeczę że 3l w dieslu od bmw nie daję rady

ale wyobraź sobie benzynkę o poj. 3l z turbiną

chyba jednak da radę lepiej

widziałeś zreszta kiedyś żeby np w formule 1 wygrało auto napędzane silnikiem diesla?

czy w wrc wygrało kiedykolwiek jakieś auto z silnikiem diesla?

czy w 1/4mili wygrywają auta z silnikiem diesla?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie mówi o samochodach wyczynowych lecz o autach do normalnego użytku, 530d przy mojej jeździe spali 10l ON/100km a czy 3.0 V6 bituro spali choćiaż 15 benzyny? Odnośnie wyścigów to już pojawiaja się klasy w dieslach, o ile wiem jest jakaś klasa pucharowa w teamie Audi (jeśli się mylę to prosze o korektę). Do wyścigów na 1/4 mili, firma Energy gaz wystawiła Hondę civic zasilaną w 100% wtryskiem ciekłego LPG. Aktualnie cały świat poszukuje alternatywnych źródeł energii a producenci wychodzą z coraz to nowszymi propozycjami, ostatnio Hyundai zaprezentował zasilanie na bazie ogniw paliwowych i nie widze w tym nic złego. BMW na pewno niebawem zaprezentuje nam jakąś nowinkę w dziedzinie zasilania ich legendarnych silników, nie mogą zostać w tyle a znając życie zapewne nie będzie to jakiś muł czy inny pierdopęd lecz w pełni wartosciowa jednostka do sprawnego poruszania się po drogach. Uważam, że każde paliwo w każdym samochodzie, również w BMW ma rację bytu, najważniejsze by spełniało parametry, jeśli wypuściliby parowóz o osiągach i ergonomii takiej jak 530d to zapewne bym kupił i miał w dupie bzdury bo mi zalezy na efektywnej jeździe i kosztach mieszczących sie w zakresie naszego układu słonecznego a niestety cana benzyny opuściła nasz układ słoneczny jakieś 3 lata temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja jezdzę E 36 1,6 i nie narzekam, ale nie o tym. Od 4 lat co roku pracuje w fabryce BMW w Monachium.

Widzałem jak wygladały przygotowania do monatazu E 90. Montowałem niektóre elementy do serii próbnej.

Nie macie pojęcia jak składa się te smaochody! Z jednej strony niby kontrola na kazdym oddziale, z drugiej kolesie, którzy bez 10 piw nie są w stanie przepracować szychty. Alkohol jest dozwolony, gdyz w innym przypadku połowa zatrudnionych dostałaby świra od pracy na taśmie, wiadomo "minuta świstaka". Automaty z piwem na wieczornej zmianie są puste już około 22 :) Teraz we wrzesniu tydzień po tym jak skończyłem pracę taśma miała przyśpieszyć. Nie wyobrażam sobie tego zupełnie! Ledwo wyrabialiśmy przy starym tempie! Najfajniejsza jest improwizacja gdy coś nawali, albo się o czymś zapomni. Młyn przez połowę taśmy, wrzaski, bieganie i tak przez 15 minut, aż uda się wrócić do standartowego tempa. A jak coś nie chce zaskoczyć mimo wszystko, to trzeba pierdolnać!!! :) I wierzcie mi to nie tylko moja filozofia pracy.

Ale wiecie co? Nie wierzę, że w innych zakładach jest lepiej dlatego looz! A najfajniejsze jest to, że na wakacjach najczęsciej słyszanym językiem na zakładzie jest język polski (studenci). Na "abteilungu" gdzie pracowałem w tym roku (schwenkmontage) 80% STAŁYCH pracowników to polacy :) 4 lata temu tylko czeladnik i widlak byli "niepolakami" :) Gdzie indziej jest odrobinę mniej ale ponizej 30% jeszcze się nie spotkałem.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...