Skocz do zawartości

streetstorm

E.K.G.
  • Postów

    641
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O streetstorm

  • Urodziny 03/06/1971

Osobiste

  • Motocykl
    VTR 1000 i CBR1100XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    132084
  • Telefon
    602 455 488
  • Strona www
    http://www.pjpmotocykle.com.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia streetstorm

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. gratulacje... nie ma to jak sportowa V :crossy:
  2. Chłopaku - w Ostrołęce jest zaklad naprawiający takie sprawy... poszukaj namoarów w Motocyklu lub SM... maja niezłe opinie... albo wal do Falka :smile:
  3. hmm... czterogłowicowa dośc awaryjna jednostka , w ktorej Fiat maczał palce... silnik ten tez nie często zadowoli sie w miescie ponizej 12 litrów... do tego bardzo mała moc jak na tak wielkie auto... do tego skrzynia biegow czesto nie do ogarniecia, duze moga byc z nią problemy... ale oczywiscie wszystko zalezy od poprzednich wlascicieli i mechaników... mało problemów z zawieszeniem... raczej polecam benzyne z gazem...
  4. i jeszcze jedno sprostowanie, modele z wtryskiem pojawialy sie juz w 1998 roku...
  5. Ważna informacja... jak bede pieszo szedl przez Węgry to założe... :crossy:
  6. klasyczny parowóz gaznikowy z 1998 roku złoty przebieg około 80000?? ale nie pamietam sprawdze wieczorem bo chyba mniej... stan oczywiscie super :) po serwisie gaznikow, zaworów i przedniego zawieszenia... w wingrakiem na 3 kufry givi/kappa niezłe opony, taki fajny jest :( mysle ze przez 2 sezony bezinwestycyjny za 15 tysiecy... jakos mam sentyment do niego... duzo razem przejechalismy :icon_razz:
  7. od 2001 roku byla wlasnie chyba zmiana zegarow i HISS wiec immobiliser powinien byc - zawsze w polaczeniu z zegarami elektronicznymi
  8. prawie tak... jesli oprzesz przednie kolo o sciane i nie ruszy sie ono przy paleniu nawet o pare centymetrow to tak... jednak przy "normalnym" paleniu gumy rowniez zadziala ci tyl... poniewaz motocykl bedzie chcial przesunac sie liniowo do przodu... nie tak mocno jak przy jezdzie ale zawsze tyl troche zlapie... jednak to nie jest zadna przeszkoda aby iksem palic gume :icon_question: bez najmniejszego problemu da sie
  9. sprawdz dokladnie cala instalacje dochodzaca i wychodzaca z modulu - kabelek po kabelku... najprawdopodobniej przetarl sie jeden z kabli - kable ida pod tylnim plastikiem i po przewrotce na bok czesto tak sie dzieje... juz raz z takim dokladnie sprzetem walczylem, zmienialem moduly i nic nie pomoglo, winny byl wlasnie jeden maly czerwony kabelek... juz dokladnie nie pamietam jego lokalizacji...
  10. idz do instytutu wzornictwa przemyslowego - ja trzymalem tam sprzeta kilka lat...
  11. nie boje sie bo ja w przeciwiestwie do Zbycha jestem "swieta krowa"... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ale juz wicej sie nie wypowidam... Zbychu wszystko juz napisal bo bedzie na mnie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...