Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pyt 1 - nie wiem

pyt 2 - Kumpel pojexdził trochę 328 i ekonomizer przeciętnie wskazywał 11l i ponoc generalnie tak ona pali. Spalanie jest podobno podobne w tych trzech wersjach, 2.8 rzecz jasna jest najmniej obciążony w związku z czym nie trzeba go kręcić i podobno w zakresie obrotów przed załączeniem Vanosa już ma dostatecznie dużo momentu do normalnej i sprawnej jazdy.

pyt 3 - Wszystkie Vanosy tak syczą pow 4000rpm, wtedy mamy do czynienia z charakterystycznym rykiem i gwizdem zarazem, cos pięknego :wink:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w firmie BMW X-5, takie niby enduro samochodowe. Po fakturach widzę jak się pieprzy. Gorzej niż zwykłe fabie. Żeby nim jeszcze jeździł jakiś akwizytor albo inny peteh i napierdzielał po budowach - to rozumiem. Ale jeździ dyrektor - w sposób spokojny i normalny, po drogach asfaltowych, raptem 3 lata.

Dla mnie to kicha nie samochód.

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 rzecz jasna jest najmniej obciążony w związku z czym nie trzeba go kręcić i podobno w zakresie obrotów przed załączeniem Vanosa...

a czy przypadkiem właśnie 2.8 nie ma bezstopniowego vanosa?, czyli nie załącza się przy określonych obrotach a odpowiednio do wciśniętego pedału gazu ?

 

2.8 jest naprawde fajne ale ceny z porównaniu z 2.0 nie są już takie fajne. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przypadkiem właśnie 2.8 nie ma bezstopniowego vanosa?, czyli nie załącza się przy określonych obrotach a odpowiednio do wciśniętego pedału gazu ?

 

2.8 jest naprawde fajne ale ceny z porównaniu z 2.0 nie są już takie fajne. :biggrin:

co do Twojego pyt.nr.1 to e36 vanos był od 93r i to pojedyńczy na wałku ssącym , nie spotkałem się w e36 z podwójnym , w e46 już wychodził również na wałku wydechu , może , podkreslam może pod koniec produkcji e36 wypuścili jakąś serie z podwójnym vanosem ale nie widziałem , co do 2.0 to ma niekorzystny stosunek masy do mocy i ja miałem 2.5 bez vanosa , muszę Ci powiedzieć że nie miałem żadnych kompleksów względem 2.8 , szły łeb w łeb , krótko mówiąc e36 325 w coupe już daje rady i najlepiej ze szperą , jeśli nie ma to można przełożyć z 2.8 te już miały w seri

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

 

Wszyscy(prawie) mówicie o silnikach benzynowych, a co sądzicie o silniku 2,5tds w trójce?

 

Co sądzicie o tej BMW?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909084

 

 

Jeszcze jedno pytanie:

 

Czy lepiej kupić 2,5tds, czy np 1,8 benzyna? podkreslam, że samochód bedzie u mnie robił ok 10tyś km rocznie, czyli mało.

Edytowane przez bartez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Wszyscy(prawie) mówicie o silnikach benzynowych, a co sądzicie o silniku 2,5tds w trójce?

 

Co sądzicie o tej BMW?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909084

Jeszcze jedno pytanie:

 

Czy lepiej kupić 2,5tds, czy np 1,8 benzyna? podkreslam, że samochód bedzie u mnie robił ok 10tyś km rocznie, czyli mało.

przy tak niskich przebiegach rocznych nie pchał bym sie w starego diesla , 318i bedzie tańsza w zakupie i utrzymaniu , w tych dieslach czesto padaja głowice , koła zamachowe dwumasowe , koła pasowe w których obrywają sie gumy , a pozatym nie masz co liczyć na spalanie poniżej 8 l/100km szczególnie w kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wiosne jest szansa ze wpadnie mi wiecej niz troche gotówki i mam 2 plany:

- Sprzedaz obecnej fury i kupno E34 M5

- Generalnie odswiezenie obecnej fury (przywrócenie jej mechanicznie do stanu jak z fabryki) i zrobienie z niej ALPINY B10 BiTurbo.

I w tym drugim przypadku potrzebna mi Wasza pomoc bo sam nie moge tego znalesc.

Czym w głównej mierze różniły sie silniki M30B35 i M30B35 BiTurbo? Pojemnosc ta sama co do centymetra, skok i srednica tłoka żywcem to samo. W zasadzie silnik wyglada wg. danych technicznych jak normalny 3,5 litrowy motor doposazony w 2 turbiny.

Poratujcie, please!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
kwestii E-39 to niestety te modele cieszą się opinia wrażliwych na nasze drogi i niestety w tym już nie wymienia się dupereli lecz całe elementy.

 

Hmm Dziadu no nie wiem. Rozmawiałem z kiloma mechanikami od BMW i każdy mówił, że e39 doskonale funkcjonuje na polskich drogach - wybacza wiele błędów, zawieszenie przy zachowaniu felg na rozsądnym poziomie jest bardzo trwałe, a np układ wydechowy w e39 to rzecz dla warsztatów niesprzedawalna (tak mało wymian).

Inna sprawa, że jak się coś z**bie, to na fest. Właśnie zmieniłem mechaniz, wycieraczek, bo klękł - 40-0 baj baj ...:buttrock:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wywiad donosi, że w E-39 starali się o odchudzenie byka przyoszczędzili między innymi na elementach zawieszenia, ponoć wahacze E-39 są bardziej wiotkie niz w przypadku E-34, dodatkowo w tym drugim można wymieniać poszczególne duperele a w tym pierwszym niestety już nie, czyli np jak w Mitsubishi wymieniasz cały wahacz za 400zł a nie kpl silentblocków zna obie strony za 200.

 

P.S. Powyższe i tak mnie nie zraża do nowszej skórki piatki :buttrock:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w firmie BMW X-5, takie niby enduro samochodowe. Po fakturach widzę jak się pieprzy. Gorzej niż zwykłe fabie. Żeby nim jeszcze jeździł jakiś akwizytor albo inny peteh i napierdzielał po budowach - to rozumiem. Ale jeździ dyrektor - w sposób spokojny i normalny, po drogach asfaltowych, raptem 3 lata.

Dla mnie to kicha nie samochód.

 

Myślalem ze to są dobre auta i mi sie podobaja ale skoro mówisz ze sie tak psuja :icon_question:

No ale pytanie skoro caly czas ten koles jezdzi po ulicy to poco kupowal terenowca :flesje: To sa auta jak ktos mieszka poza miastem na jakies wsi to przejedzie i zima ale na asfalt to nie jest dobre,chociaz na polskie drogi to wlasciwie tak jakby jezdzil po najwiekszym terenie :flesje: A fabii prosze mi nie obrazac bo mam juz 6 rok i sie nic nie zepsulo,tylko raz na rok na serwis i spokój :flesje: Jaki wniosek? Sprzedaz X5 i kupic 6 fabii :lalag:

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam e34 525 24v, nie mam lpg i moze dlatego samochod pali mi w trasie do 10 litrow , a w miescie 12. Jak pojechalem bmka z przyczepka po moto 600 km w jedna strone, to spalila mi przecietnie przy 100 km/h 10l. Wiec po co mi LiPiGi ? Zreszta jestem przeciwnikiem lpg , jak pomysle ze jacys polscy specjalisci z zakladu u pana wladzia beda mi cieli wiazke , a potem bede sie tyral ze strzlami i spadkiem mocy to bastuje odrazu hehe.

A samochod sie sprawuje dobrze, trzeba tylko dbac. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.mpwr.pl tam też zapraszam an forum wiele się dzieje :notworthy: Ja w posiadaniu mam BMW 540(4,4) 300kucy 400Nm i jakoś jestem zadowolony z tego autka :buttrock:

Pozdrawiam Jonek:)

jonek ile ci pali ta beema??

tylko nie mow ze jezdzisz na gazie

 

witam, jak zobaczyłem że pojawił się temat o kiblach ( merc ) to sobie pomyslałem , fajnie by było aby dla równowagi był też temat o bawarkach , no i jest co mnie bardzo cieszy . jestem użytkownikiem tych autek od dawna , mają świetne prowadzenie no i oczywiscie tylni naped( jedyny słuszny bo gdyby PAN BóG popierał przedni naped to chodzili byśmy na rekach :notworthy: ) jestem szczesliwym posiadaczem laleczki e34M5(s38) i e30 325ix, poszukuje skrzyni 6 do emki , gdyby ktos coś wiedział na ten temat to bardzo był bym wdzięczny za info, pozdrawiam

ja mam juz 4 swoja beemke 316 e 30 , 320 e 36, 525 e 34 , 530 d e 39 i powiem tylko tyle ze sa bardzo dobre ale na 1 miejscu na swiecie stoi MERCEDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to tyle z moich obserwacji i jazd mietkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem mercedes jet ok . Jednak dla ludzi bez brzucha wielkosci pilki lekarskiej i wieku do trzydziestki sa bardziej zwawsze i lzejsze samochody. Merc jest dla dziada, a coupe merca dla fryzjera. Bez urazy oczywiscie :P

Edytowane przez kisYZF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...