Skocz do zawartości

guziq

Forumowicze
  • Postów

    387
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żyrardów/Nowy Sącz

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia guziq

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Do sprzedania auto j.w. 2 wlasciciel w historii, autentyczny przebieg. Regularnie serwisowany w ASO Wikar w Nowym Saczu (mozna sprawdzic). 2 tygodnie temu odgrzybiona osuszona i nabita klima. http://moto.gratka.pl/tresc/ford-focus-2-0...c79914b72cf&s=1
  2. guziq

    Jakie macie fury :)

    U mnie sie troszke pozmienialo i jest: - Focus 2,0 Zetec '00 (na sprzedaz - moze jest ktos chetny?) - Audi S4 Avant 2,2T quattro '92 - Citroen Jumper 1,9TD '98
  3. lukasz-aprilia To jak sie w koncu zapatrujesz na tą opłate - musze płacić czy nie?
  4. Przynajmniej ja takiego nie dostałem. Jedyne co zrobiłem to napisałem na poczatku semestru podanie o rozłozenie płatnosci na raty. pepe czyli jesli dobrze rozumiem to moge równiez wystapic o zwrot wpłąconej kasy (to apropo tych klauzul)? ....::::EDIT::::.... Na innym forum jede z uzytkowników napisał mi tak: To jak to w koncu jest bo nie wiem co robic?
  5. Własnie mi sie tez tak wydaje Ale to, że umowa wygasa nie znaczy że jest nieważna :/ No i RATY - przecież kupując komputer na raty i tak je trzeba spłacac i tak - nie wazne czy z niego korzystamy czy nie.
  6. cytat z innego forum (niepokojący): Juz mnie denerwuja te sprzeczne informacje
  7. I nie ma zadnego znaczenia to ze oplata za semestr pierwszy jest rozłozona na raty?
  8. Witam. Mam pewien problem z uczelnia i chciałbym Was prosić o porade. W wrześniu myślałem że bedzie mi sie chciało studiować. Dostałem sie na zaoczną (tez mi wyczyn ) mechatronike na WAT. Podpisałem umowę, poprosiłem o rozłozenie płatnosci na raty (2) i wpłaciłem pierwsza rate (głupi byłem bo 1000 poszedł sie je**ac). Pojechałem na drugi zjazd (na pierwszy mi sie nie chciało) a dokładnie na pierwszy dzien drugiego zjazdu. Jako ze poziom i atmosfera nie odpowiadały mi (oraz przekalkulowałem za i przeciw) postanowiłem rzucic szkołe. Jak mozna sie domyslic nie zapłaciłem im drugiej raty (bo skoro nie korzystam z ich oferty to po co płacic). Żyłem sobie spokojnie, pracowałem, zdarzyłem kupić fure itp itd i wogole przez mysl mi nie przeszło ze na tym WATcie moga byc takie ch**. Dzisiaj dzwoni do mnie koles z uczelni i sie pyta kiedy mam zamiar wpłacic druga rate. No to mu mówie ze jebnałem studia, byłem na jednym zjezdzie i nie bede kontynułował kształcenia. On do mnie że i tak i tak musze wopłacic im ta druga rate, bo uczelnia poszła mi na reke ze mi rozłozylą opłate na raty, a inaczej musialbym zapłacic od razu wszystko. No to mówie do niego ze sytuacja zawodowa mi sie zmieniła i nie mam z czago zapłacic tej raty i co sie stanie jak nie zapłace. Koles nie odpowiedział na to pytanie tylko powiedział ze musze wpłacic i tyle. Co mi moga zrobic jak nie zapłace (rata wynosi 780 złotych - nie jest to wielka kwota ale wole wydac to na modyfikacje auta)? Najbardzije mnie niepokoją te raty - czy zmieniaja one w jakims stopniu sens umowy? PS. Skany umowy: http://images33.fotosik.pl/110/b570b6ade1c30e09med.jpg http://images25.fotosik.pl/141/a34bff01eac4410dmed.jpg http://images32.fotosik.pl/109/f89fb87a7d591e61med.jpg Oraz pisemko jakie do mnie przyszło przed swietami: http://images28.fotosik.pl/142/db98fd51d9dca686med.jpg PS2. Prosze mnie nie moralizowac, nie pisac że głupio zrobiłem itp. itd. tylko napisac co sie stanie jak nie zapłace i czy musze to robic.
  9. guziq

    BMW 530d E39

    kiki dokładnie tak A tu sie bede kłucił - jakbym miał takie 335d lub jeszcze lepiej 535d to bym byl w 7 niebie - 272 konie, momentu w pyte i jeszcze troche, po chipie 336koni i 685Nm (z silnika 3,0 litry - niech Was nie zmyli nazwa modelu) co daje w przypadku 335d sprint do 100 w 5,5 sekundy i niemoznosc opanowania wozu na pierwszych 3 biegach
  10. guziq

    BMW 530d E39

    barteck_street powidziane to było ironicznie Ale jezdziłem E34 w TDSsie i wiem ze po zchipowaniu nie bedzie to chociaz w polowie tyle co w 530 lub w wiekszej. Rozmawiamy o samochodach jezdzacych ponizej 8 do 100 (czyli 7.x), a do takich BMW 530d sie juz raczej łapie.
  11. guziq

    BMW 530d E39

    Dominik Szymański No juz bys mnie nie rozsmieszał. Wiem co mówie - jezdziłem E34 525i (192 konie) i swoja 535i (211koni) wiec mam porównanie i wiem ze 2,5 w benzynie (o dieslu w TDS nie wspominajac) to nie jest silnik który pozwala tej kolubrynie zapi**dalac. Ale widocznie mamy znacznie odmienne pojmowanie znaczenia słowa "jazda" - dla mnie jako taka jazda zaczyna sie jak samochód ma 7,x do 100. O to ze diesel przewaznie lepiej ciagnie na biegu wyzszym (jesli na nizszym przekroczymy pewne obroty). Doskonałym przykłądem jest tu Seat Leon 1,9 TDI (150KM) który od 80 do 120 przyspiesza szybciej na 4 niż na 3. zapomniałem - identycznie jest w moim słuzbowym Fiacie Doblo 1,3JTD - na 2 lepiej wgniata w fotel niz na 1
  12. guziq

    BMW 530d E39

    LYsY wygrało BMW benzynowe - za sprawa wiekszej mocy, a nie diesel
  13. guziq

    BMW 530d E39

    Bo dieslem trzeba umiec jezdzic. Tak samo jak inaczej jezdzi sie cruiserem a inaczej scigaczem. Róznica w charakterze silnika jest nawet mniejsza :icon_twisted: Z kumplem doszlismy do wniosku ze jak jedzie sie dieslem i np. chce sie zaczac wyprzedzac to robi sie redukcje z 3 na 4 i sandał w podłoge:)
  14. guziq

    BMW 530d E39

    To jest tylko odczucie, 3,0d jest szybszy. A tak wogole to ze swoich obserwacji wiem ze 2,5 w BMW serii 5 nie jezdzi. Tam jazda zaczyna sie od 3,0 (najlepiej 540i)
  15. guziq

    BMW 530d E39

    Tez sie zastanawiałem swego czasu nad takim toczydłem ale zauwazyłem ze coraz wiecej jest tego na drogach czyli 0 prestiżu i 0 indywidualnosci. Aczkolwiek wóz sam w sobie fajny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...