MYCIOR Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Hej Moj kumpel kupił Suzuki V-storm 2005 po lekkim wypadku , tzn po jakimś koziołku.Nic sie nie pogieło tylko pękły 2 plastiki i obtarta jest szybka. Wszystko działa.Moto odpala normalnie, ale dymi jak stary diesel??Moto ma 9 tys przebiegu i ogolenie wydaje sie być zaniedbany. Dowiedziałemsie w pobliskim motocykowym serwisie ze po wypadku (koziołku) moto moze dymic poniewaz olej poszedł w ......(gdzieś tam), powiedziano mi zebym zalał olejem tak 2 mm od znaczka max i odpalił moto i zostałi na 30 min i powinno byc ok. Zrobiłem tak , ale nic to nie dało , nadal dymi. Jak go zgasze i odpale ponownie po 10-15 minutach to wszystko spoko i dopiero zaczyna dymić po paru minutach. JAk moto pochodzi z 20 minut to na lączeniu kolektorów z koncówka wydechy zaczyna kapać - kropelka raz na 5 minut. Nie wiem czy to poszły uszczelniacze , czy coś innego? wiem ze tak przez neta to sobie mozna radzić, ale moze ktoś sie z tym spotkał i odrazu bedzie wiedział co sie stało. O so chodzi??? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Jak dymi czarnym dymem to może oznaczać że coś z gażnikami(wtryskiem)jest nie tak-to też by tłumaczyło kapanie z końcówek wydechu.Ale co konkretnie to nie wiem bo powodów może być sporo-ogólnie-za bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Nie wiem czy rozróżniasz dym olejowy od benzynowego ale mi to pasuje na benzyne a o ile się nie myle to silniczek jest na wtrysku więc dziwna sprawa...Uszczelniacze jakby poszły choć wątpie to by kopcił od razu po uruchomieniu a nie po jakimś czasie. A poziom oleju się nie podnosi?PZDR :) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Po wywrotce olej może się przelać i pójść do odmy. No ale on się szybko wypala, więc jeśli to jest stałe dymienie, to na pewno odpada to, o czym Ci mówili. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 hmmm nom moto dymi białym dymem i z tego co zauwazyłem to dymienie słabnie , ale jak si ezaczyna go wkrecac na postoju tak na 3-4 tysie to wtedy dymi jak diabeł, a jak przestae wkrecac do tymek słabnie ale jest. Druga sprawa to to ze silnik sie strasznie grzeje i mimo odpalenia moto w tem pow jakies 18-22 stopnie moto bez zadnych przygazówek łapie temperatue szybko i włącza sie wentylator. Nom nie jestem mechanikiem ale jakoś jest tak ze pluje olejem do wydechu CHYBA, no bo na początku nie kapie a pozniej zaczyna, noi po odpaleniu nie dymi odrazu tylko tak jak sie trosze rozgrzeje z 3 minutki?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Musialbys zobaczyc czy plynu chlodniczego nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 tak jak wyzej sprawdz czy zcasem uszczelka pod głowia nie poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) Może olej po przewrotce przelał do wydechu i się wypala po nagrzaniu? Nie wiem jak w V stromie, w niektórych sprzętach się to zdarza. Albo po przewrotce leżał i leciał na obrotach, wtedy kaplica. Edytowane 11 Października 2006 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 hmmm no to kumplowi nie pozostaje nic innego jak odstawic moto do mechanika i miec nadzieje ze go nie zgarnie lewej kasy za robote , tylko weznie za to co zrobił. Jaby ktos wpad jeszcze najakiś pomysł, lub mu sie przypomniałoco moze być to piszcie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Może olej po przewrotce przelał do wydechu i się wypala po nagrzaniu? Moja XJ, też po szlifie przestała dymić po ok 100 km. Przy pierwszym odpaleniu i rozgrzaniu silnika oraz wydechu zadymiła całe osiedle, a ja miałem prawie zawał, że trafiłem na minę. W tej chwili przy normalnej ekspolatacji zużycie oleju jest zerowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Moja XJ, też po szlifie przestała dymić po ok 100 km No własnie, ale jak zrozumiałem V-strom nie jest normalnie jeżdżony tylko odpalany na wolnych obrotach więc olej z wydechu się nie wypali. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 czyli jak mowicie zeby go normalnie rozjezdzić??? Ale grzeje sie chyba troche za szybko, choc jak sie wentylator właczy to spada tak do ok 100 i po 2 min jest znowu ok 105 i sie włącza wentylator.Dodam ze moto stoi, a nie sprawdzaliśmy podczas jazdy wiec chłodzenie jest mniejsze na postoju. No to pewnie go odpalimy jutro i sie przejedziemy z 30 km , tylko zeby sobie nie narobić gorzej. Co radzicie????? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) Czolem! Jesli temperatura nie wzrasta bardziej, to chyba nic sie nie powinno stac... Bo rozumiem, ze moto wlacza wentylator, a po chwili chlodzenia, ponownie sie on wylacza?Ale poczekaj na wypowiedz mechanika.Nie odpowiedziales tez na pytanie, czy nie ubywa plynu chlodniczego w ukladzie. Pozdrawiam Edytowane 11 Października 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Zobacz poziom płynu chłodniczego i tak jak wcześniej koledzy pisali czy go nie ubywa, albo czy nie przybywa oleju ( czy ma normalną konsystencję i barwę ). Moim zdaniem moto mogło być katowane na zimnym silniku, albo jeżdżone bez kontroli oleju, mogły pójść uszczelniacze zaworowe, albo pierścienie. Sprawdż ciśnienie w cylindrach to może wyjaśnić sprawę. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Przeczytalem to wszystko i dalej nic nie wiem - czy dym jest bialy czy siwy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.