Skocz do zawartości

jacek1

Forumowicze
  • Postów

    540
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jacek1

  • Urodziny 12/28/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Biłgoraj

Osobiste

  • Motocykl
    929
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    883917
  • Telefon
    600246395
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jacek1

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. Jeżeli są z Dominatora, biorę, wysyłam dane :)
  2. jacek1

    Kierunkowskaz

    Cześć. Może komuś został taki kierunkowskaz http://moto.allegro.pl/kierunkowskazy-led-honda-cbr-600-929-954-1000-rr-i1676910280.html Potrzebuję 1 szt. lewa strona. Pozdrawiam.
  3. Wielkie dzięki :notworthy: Pozdrawiam człowieka, na którego zawsze można liczyć :lalag:
  4. Dzięki Panie Adamie. Trochę tłumaczyłem przez translatora, ale jeżeli jest taka oferta :) Tylko tyle tego jest więc nie załączałem zdjęć, a do obrazków sobie dopasuję ;) Synchronize the starter valve with the engine at the normal operating temperature and with the transmission in neutral . • Use a tachometer with graduations of 50 rpm or smaller that will accurately indicate 50 rpm change . Open and support the front end of fuel tank (page 3-4) . Remove the vacuum joint screws . Connect the vacuum gauge adaptors to the vacuum joints, then connect the tubes to the vacuum gauge Connect the tachometer Disconnect the PAIR air suction hoses from the reed valve covers and plug the cover . Start the engine and adjust the idle speed . IDLE SPEED: 1,200 - 100 rpm Adjust each intake vacuum pressure with No.1 cylinder. Remove the plugs and connect the PAIR air suction hoses to the reed valve covers . Adjust the idle speed if the idle speed differs from the specified speed . IDLE SPEED : 1,200 ± 100 rpm Remove the vacuum gauge and adaptors . Install and tighten the intake port vacuum joint screws to the specified torque . TORQUE: 3 N •m (0 .3 kgf •m , 2 .2 Ibf .ft)
  5. Witam. Może ktoś opisać krok po kroku jak dokładnie zrobić synchronizację w 929. Z gaźnikami nie mam problemów, jednak wtrysków jeszcze nie robiłem i nie chcę czegoś zjebsuć. Serwisówkę czytałem, ale wolę żeby ktoś opisał to tak na chłopski rozum, po polskiemu ;) . Chodzi mi głównie o ten model moto. Czy ktoś to już przerabiał? Z góry dzięki.
  6. Spodziewałem się takich odpowiedzi, ale pytałem czy mniejsza średnica cylindra może mieć wpływ na takie zachowanie się klamki (tak, czy nie).
  7. Dzięki bardzo za fachową odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko. Jest założona pompa z innego modelu moto. Średnica cylindra jest mniejsza, długość taka sama. Objaw jest taki, że po pierwszym wciśnięciu klamki skok jest dość duży. Po ponownym wciśnięciu, wszystko ok. Czy może mieć na to wpływ mniejsza średnica cylindra pompy? Hamulce na 100% odpowietrzone.
  8. Witam. Do zestawu naprawczego pompy hamulcowej dostałem w pudełeczku jakieś mazidło. Czy przy wymianie należy tym smarem posmarować gumowe uszczelniacze na tłoczku, czy się mylę? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  9. BRAWO!!!! Nie życzę żeby ciebie coś takiego spotkało..........
  10. Masz cały czas zamknięty exup (objaw jakbyś miał przytkany wydech i to jest przyczyna). Ściągnięcie linek nic nie da, bo przy zaworze jest sprężyna, która go zamyka. Możesz go otworzyć i sposobem podwiesić. Sprawdź silniczek zaworu czy się kręci po ściągnięciu linek i kręceniu manetką. Jeżeli nie, sprawdź instalację, w najgorszym przypadku padł silniczek lub moduł. Może być też zapieczony sam exup.
  11. Regulacja iglic w tych gaźnikach jest przy pomocy zawleczek. Zobacz jeszcze czy nie masz syfu w zbiorniku (może być rdza). Stan membran łatwo sprawdzić, są pod plastikowymi dekielkami. Pzdr.
  12. Odpowietrzenie sprzęgła to nie problem, postępuj tak jak z hamulcami. Obroty na luzie ustaw na 1150-1250, a nie na słuch :) Zobacz czy nie wycieka gdzieś płyn, skoro go nie było.
  13. Może być wina paliwa ( przed tygodniem to samo miałem po tankowaniu na kiepskiej stacji). Tak samo od ok 7 tys. kicha. Możesz wlać specyfik Shella do benzyny, u mnie to pomogło. Zacznij od tego. Jeżeli jest to dziura w obrotach, czyli po przekroczeniu np. 8 tys. jest znowu ok. masz źle ustawiony skład mieszanki. Jeżeli w tamtym sezonie moto dobrze chodziło, to czy nie wymieniałeś przypadkiem wydechu, lub filtra powietrza, czy nie kręciłeś śrubkami od składu mieszanki lub nie przestawiałeś iglic? Jeżeli moto wcale nie ciągnie od 7 tys. to może nie otwierać się exup. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...