Piotr Dudek Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Silnik JJ2S ma zapłon w każdym GMP, więc jest 2T (dwa suwy na jeden cykl pracy). Sam konstruktor nazwał go dwusuwem, wiec ewentualne obelgi proszę kierować do niego. Tutaj możesz mieć racje, bo nie spotkałem się wprost z informacją że nigdy nie zbudowano silnika JJ2Sx4 (gwiazdowego), ale też nigdzie nie znalazłem informacji ze taki silnik został kiedykolwiek zbudowany, wiec zakładam ze nigdy nie istniał. Jeżeli masz takie informacje to poproszę o źródło. Natomiast prototyp silnika JJ2S (jednocylindrowy) istnieje, jest to zmodernizowany silniczek modelarski. A ja znalazłem:"Wykonania prototypu podjał sie bezpłatnie pan Ryszard Czeszejko-Sochacki, własciciel firmy Cesmex z Gniewskiego Pola dysponujacy najnowszej generacji obrabiarkami CNC. Dzieki uprzejmosci firmy Bibus Menos sp. z o.o. niektóre elementy silnika zostana zrobione jako odlewy w formach wykonanych najnowoczesniejsza metoda komputerowego druku 3D. Na Miedzynarodowej Konferencji KONES 2003 po prezentacji koncepcji mojego silnika przedstawiciele Politechniki Czestochowskiej podjeli sie nieodpłatnych, pełnych badan. Docelowy silnik ma róznic sie znacznie od prototypu głównie z powodu planowanego uzycia kompletnie innego osprzetu i zastosowania wtrysku paliwa."i to było 7 lat temu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Mam nadzieje, że nie skończyło się na chęciach i silnik na prawdę został zbudowany i przebadany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ogarnijcie się, chłopaki. Bryka już stoi na kołach i pojechała do Brukseli na wystawę. Podejrzewam, że jeszcze w tym roku, lub najdalej przyszłym odbędą się jakieś testy drogowe. http://jjsdesign.net/motocyklstudialny/content/_DSC3830_large.html Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinR Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Polatasz na 4T to zrozumiesz, choc znam starszego od siebie fanatyka 2T - zawsze wpakuje pare kafli w CR-ke i mówi że dopiero teraz zapie**ala . No i jechałem tym jego zapierdalaczem , sorry , dołu brak kompletny , nawet gienek 250 miał lepszy :bigrazz: Za to przy pewnych obrotach nie dało sie nad tym zapanować , ale to cholernie wąski zakres . No i to pierdzenie.... dla mnie niewybaczalne :bigrazz: Pierdzenie ... wszystko da się zniwelować :) A dół - sprzęgła nie umiesz w 2T używać ? :P Może trochę częściej trzeba będzie zmieniać, ale będzie dobry kocioł. A na 4T latałem też dużo (no może nie tak, by zdaniem doświadczonych motocyklistów zdobyć pełne doświadczenie, ale coś tam liznąłem ;) ) - Shadow 750 ACE C2 , ale ... dobra, było fajnie, na wysokich obrotach też, ale lubię tą nieprzewidywalność w 2 suwach, chociaż dźwięk V'ki do mnie też przemawia :) I już takie RS 125 fajnie brzmi na obrotach na wydechu np. Polini czy Arrow. Albo RG 500 czy Bimota V-Due 500 :) Co do mocy - gość pisze, że 110 koni z 500'ty to mało w stosunku do 4T 600'tki która ma 120 koni :) I teraz szybka analiza - 500 2T vs 600 4T - ruszamy na hardkorowym półsprzęgle w 2T i jesteśmy szybsi. Nie zapominaj też o tym, że te 110 koni to moc przewidywana dla wersji homologacyjnej - na pewno będzie się dało ją bardzo łatwo zwiększyć poprzez zastosowanie akcesoryjnych wydechów etc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Kierwa ale bym chciał takie rg 500 coś pięknego. Gdyby nie ekolodzy to dzisiaj latałoby się na litrowych 2t o mocy 300km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinR Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Bez przesady, już taki silnik Wartburga to przerost formy nad treścią, ale właśnie taka 500'tka jest fajna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Jeśli ten motocykl kiedykolwiek wejdzie do produkcji to o wszystkim zadecyduje cena. Jeśli będzie drogi to nikt go nie kupi, tak jak to było z nową MZ-tą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinR Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Dla polaków wszystko co nowe jest za drogie nawet jak mają na to kasę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Nie o to chodzi. Jeśli w podobnej kasie będę miał do wyboru to albo Japonię 4T to wiadomo że wezmę to drugie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinR Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dlatego wszystko jest dla ludzi i producenci dają Ci wybór - ja bym wybrał 2T jednak :) Bo wychodzę z założenia, że jak coś się kupi to utrzymać też da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 (edytowane) Co do dźwięku dużego 2t to uważam, że jest piękny. suzuki GT poj. 750ccm Edytowane 23 Października 2011 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Istotnie, piękny, szczególnie na tym nagraniu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinR Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Fajniejszy od erłana na sterydach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Odświeżam temat bo i projekt ruszył. W sumie już dawno ale jakoś info nie wrzuciłem. Mam kontakt z Panem Jackiem Synakiewiczem i wspólnie próbujemy reklamować projekt wśród potencjalnie zainteresowanych. Wszystkich nowości z ostatnich miesięcy dowiecie się ze strony na facebooku którą prowadzę. www.fb.com/jj2sx4500jjsdesign Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 A jakieś inne żródło ? Nie każdy ma FB. Tak przy okazji, widziałem wzmiankę o projekcie nawet na stronie Jalopnik USA drodzy panowie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.