Sikor Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 no chciałbym to zobaczyć na filmie, jak coś znajdę to podrzucę Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja widziałem kilka razy ale nie pamiętam która runda, a było ich trochę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Jasne że obie nogi, przecież jak się jest kierowcą z jajami to na nie się przenosi obciążenie przy hamowaniu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 No dobra. Poważnie. Zastanawia mnie ciągle o co chodzi z tym wyciąganiem kopyta. Na pewnym poziomie to jest jak z kolanem. Jeździmy wystawiamy i w sumie nie wiadomo po jaka cholerę. Znaczy z kolanem już wiadomo conieco. A z nogą zagadka. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ja widziałem kilka razy ale nie pamiętam która runda, a było ich trochę. jeśli dobrze pamiętam to Jordi Tores w moto2 czasem wyciąga zewnętrzną nogę No dobra. Poważnie. Zastanawia mnie ciągle o co chodzi z tym wyciąganiem kopyta. Na pewnym poziomie to jest jak z kolanem. Jeździmy wystawiamy i w sumie nie wiadomo po jaka cholerę. Znaczy z kolanem już wiadomo conieco. A z nogą zagadka. Chyba sikor kiedyś wrzucał - chyba nawet tutaj - jakiś artykuł gdzieś ktoś opisywał swoje przemyślenia na ten temat i cytował zawodników którzybyli pytani dlaczego tak robią. Generalnie wychodził z tego obraz, że robią to z potrzeby przeniesienia środka ciężkości do wewnątrz zakrętu jednocześnie bez większego pochylania motocykla tak by móc trochę mocniej hamować na wejściu w zakręt na trochę bardziej odprostowanym motocyklu. To mi się wydaje logiczne i tego się trzymam, ale nie było to jednoznacznie powiedziane. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 A może to jest tak, że większość zawodników torowych trenuje również na crossie. A tam wystawianie nogi to podstawowa technika pokonywania winkli. Poza tym jest tak, że im szerzej rozłożysz nogi albo ręce, tym Twoje ciało jest stabilniejsze. Wniosek z tego taki, że kto umie jeździć szybciej od konkurencji ten wygrywa. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 no chciałbym to zobaczyć na filmie, jak coś znajdę to podrzucę http://www.youtube.com/watch?v=rqUEX8450m8&list=UUr5Ns4Ll2xS552823ycVbFw 15 min. 24 sek. biało-czerwona honda na 7ej pozycji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 na crossie ale i flat track , chodzi o opanowanie motocykla w poslizgu , ktore potem nalezy przeniesc na tor Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Bez kitu, faktycznie :) , ale obawiam się Limo, że to zwykły błąd i ta noga mu się zsunęła, bo przed kolejnym winklem (prawym) w ogóle nie wystawia (logiczne, przed prawymi zawodnicy raczej nie machają nogą), a przed jeszcze następnym (znowu lewy winkiel) wystawia jedną. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Cholera wie, obejrzałem cały wyścig i robił to prawie na każdym okrążeniu ale tylko w tym jednym miejscu. Może ma jakąś gąbkę zamiast tankpada bo inaczej jakoś sobie tego nie wyobrażam :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 O co chodzi z tym obciążaniem podnóżków przez złożeniem i w złożeniu ? Jakoś nigdy nie przykładam do tego uwagi, ale jak nie zwieszam sie przy dynamicznej jezdzie to ewidentnie naciskam na zewnetrzny podnóżek śródstopiem, natomiat kiedy zwieszam się to cały ciężar mam na wewnetrznym podnóżku i jakby wygodniej jest obciążyć ten wewnetrzny, niz zewnetrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Bo się zwieszasz nie mając pozycji zbudowanej o prawidłowe punkty podparcia. Zresztą pod znakiem zapytania staje w takiej sytuacji jakiekolwiek zwieszanie czy jak to nazwać. Bo robienie pozycji do zakrętu robi sie w konkretnym celu. Jeśli nie umie sie zrobić pozycji to ten cel nie jest osiągany, a wręcz może bardziej zaszkodzić niż pomóc, bo generuje kilka innych nieprawidłowości, lub zwiększa ich znaczenia. Np wykozystywanie wewnetrznej części kierownicy jako punktu podparcia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Znaczy tak Opanowalem pozycje bez zwieszania, przy ktorej nie obciążam kierownicy , jakoś automatycznie mi to wychodzi, ze naciskam na zewnetrzy podnóżek. Przy zwieszaniu tyłka tuż przed zakrętem, jak juz przygotowuję pozycję, to tak jak wspomniales nacisk idzie na kierownicę i wewnętrzny podnóżek... Co robię źle? Przesuwać tyłek naciskając na zewnetrzny podnóżek, czy na oba? Odrywanie tyłka od siedziska żeby przesunąć się jest złe? ps. bardzo pomocny rysunek dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jesli prawidłowo umiesz znaleźć punkty podparcia na motocyklu jak to nazwałeś "bez zwieszania" to tak samo sie to robi, gdy budujesz pozycje do zakrętu. Tu musi być pełna analogia.Pozycja to nie zwieszanie dupy.Wręcz można wcale tyłka nie przesuwać po siedzeniu w poprzek motocykla by zrobić pozycje na motocyklu. Jak ze wszystkim, trzeba najpierw zrozumieć po co się coś ma robić, a odpowiedzi same się zaczną znajdować. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jak mam wiekszą prędkość i chce złożyć się w zakręt, to zwieszając się z motocykla jakoś mniejsze opory w skręcaniu są, niz jakbym tak samo pokonał bez zwieszaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.