fantom Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja dopiero próbuje skręcać.proszę o ocenę[nie patrząc na stopę wew] :) Oceny przez internet nie są wiarygodne :) To jest już wyjście na prostą, więc nie ma co oceniać. Oprócz tego, że za bardzo po zewnętrznej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Oceny przez internet nie są wiarygodne :) To jest już wyjście na prostą, więc nie ma co oceniać. Oprócz tego, że za bardzo po zewnętrznej :)To już jakaś wskazówka:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Rany, jedżcie na jakieś sensowne szkolenie (byle nie w "Linii"), a nie porady na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek dzbanek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) "X" jest zły, nie robimy X-a https://plus.google.com/photos/118411348420230608134/albums/5903093333313635841/5903095424396234978?banner=pwa&pid=5903095424396234978&oid=118411348420230608134 Popatrz i pomyśl, czemu to jest złe. Przychodzi mi do głowy słabsza możliwość manerwowania motocyklem, bo jest wykręcony w przeciwną stronę do zakrętu, no i chyba zakręt gorzej widzi, mocno spięty siedzi.X ma prawdopodobnie same minusy poza jednym: w zakręt zajrzysz dalej.Tu masz klasycznego skoliotycznego X-a w moim wykonaniu (od 20-tej sekundy). Trudno o lepszy przykład złego brania łuku. https://www.youtube.com/watch?v=H68zeYsF7pM&feature=youtube_gdata_player Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez janek dzbanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 niewiem co wy z tym kolanem dla mnie to efekt uboczny albo odbijanie sie przy uciekajacym przodzie :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 To IMHO nie jest dobrze ustawiony motocykl, bo właśnie bardzo ważne jest to, żeby przód i tył pracował symetrycznie - pomęcz Sikora, on naprawdę już dobrze rozkminia temat i bardzo fajnie mi ustawił sprzęt pomimo tego, że mam złą sprężynę w tylnym zawiasie (na wagę 85, a ważę 75 kg). I nie daj sobie wmówić, że "najpierw technika, potem ustawianie maszyny", bo jedno nie przeszkadza drugiemu i właśnie dobrze ustawiony zawias pomaga poprawnie jeździć. Motocykl prowadzi się pewnie, odpowiednio pracuje na hamowaniach i przy zmianie obciążeń podczas przechodzenia z hamowania na przyspieszanie, nie mówiąc o tym, że zupełnie inaczej skręca i utrzymuje linię podczas pokonywania zakrętów. Reasumując - pomęcz Sikora, bo to uczynny chłop i wie co trzeba zrobić, żeby osiągnąć/zniwelować dany efekt :)W CB 500 nie ma za wiele możliwośći regulacji przodu, ew. wymiana na twardszą sprężynę lub troche dłuższą może coś da. Ogolni gdybym mieszkał w Wawie to chetnie bym skorzystał z pomocy, ale dobrze nawet na forum jak ktoś nakieruje ;) Planuje na Biala Podlaska wyskoczyć poscigac sie, ale na takiej bujance to może być kiepsko . Tak jak mówisz nie pracuje symetrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Właśnie o to chodzi, że jak jest prędkość, to pojawia sie bariera w psychice (czy zawieszenie wytrzyma? czy opona nie pusci?) i człowiek się spina i nie panuje nad ciałem. Wtedy to juz nawet zapomina sie o patrzeniu w zakret https://plus.google.com/photos/118411348420230608134/albums/5903093333313635841/5903095943845098546?banner=pwa&pid=5903095943845098546&oid=118411348420230608134 a ta jest prawidłowa? o coś takiego chodzi? Dlatego trzeba naparzać, a nie myśleć, że coś złego się stanie. Inni mogą jechać szybko, to ja nie mogę? Jak wpadnę w "trans", to ostatnią myślą o jakiej myślę to jest że się wywrócę, aż do momentu uczynienia tego :D ps. czemu forum tak beznadziejnie cytaty wstawia? teraz jest to strasznie nieczytelne Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jeśli komuś pojawia się bariera w psychice przy danej prędkości to znaczy że jedzie ponad swoje umiejetnosci.Trening to nie wyścig. A widuję ludzi na SD co jak zejdą z motocykla to aż łapy od adrenaliny się trzęsą że litrami mogliby ja sprzedawać. Ani nie mają wyników, ani niczego się nie uczą. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jedni jeżdżą na SD na trening, a inni dla adrenaliny. Niejednokrotnie bardziej barwne są opowieści ludzi, którzy robią 2.20 na poznaniu, niż tych poniżej 1.50. Więcej powiem. Ci szybcy, to potrafią opowiedzieć swoje okrążenie bez żadnych emocji i podać mnóstwo szczegółów. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Kiedyś usłyszałem taki tekst: "Szybki kierowca to nie ten co szybko jedzie, ale ten który przy tej samej prędkości ma więcej czasu". ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Też się kiedyś zastanawiałem, czy nie popełniam jakiegoś błędu w podejściu, bo często ludzie mają więcej funu ode mnie jeżdząc (upraszczając) gorzej. Ale doszedłem do wniosku, że mi więcej przyjemności sprawia poprawianie czasu i techniki niż opowiadanie, jak prawie w kogoś lub coś wleciałem. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek dzbanek Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Tten chyba idzie bez kolana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 siemkapytanie zasadnicze- po co schodzic na kolano (czytaj zwieszac cialo do wewnetrznej zakretu)? odpowiedz - zeby moc szybciej pokonac zakret, ale zeby robic to bezpiecznie i jednoczesnie nie musiec az tak mocno pochylac motoru tylko gorna czesc ciala.na zdjeciu powyzej koles dziwacznie to robi, bo w zasadzie tylko wychyla dupsko ale nie przenosi masy do wewnetrznej, co jest nonsensem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) na zdjeciu powyzej koles dziwacznie to robi, bo w zasadzie tylko wychyla dupsko ale nie przenosi masy do wewnetrznej, co jest nonsensem. no, ch**wo Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jest tu ktoś mądry i może mi wytłumaczyć jak to jest że śmigam z taką samą prędkością jak znajomy z tym że on pięknie leci w zakręcie na kolanie i wygląda to poprawnie, a ja jestem przyklejony do motóra i kolanami ściskam bak. Jeżeli w takiej pozycji jadę takim samym tempem tzn że po przyjęciu poprawnej będe w stanie pojechać szybciej ?? Moja fota przykładowa: https://lh3.googleusercontent.com/-8s6VTSOBcyE/UhuT0JrlQnI/AAAAAAAAGjA/BeX4BsBeppo/w958-h634-no/_DSC1567.JPG Kumpel: https://lh6.googleusercontent.com/BL2PeOV84Ii7unJ25OV1LQceCxY1ip0gEkCHV5fpjzc=w958-h634-no Tempo mieliśmy to samo mniej więcej, nikt nikomu nie odchodził, o co kaman więc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.