Skocz do zawartości

skladanie sie w winklach z "kolanem"


Osek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To już wyższa szkoła jazdy...

Kolesie z motogymkhany latają bez kolana i są naprawdę szybcy, mogą latać bliżej opon. Wcale nie jest powiedziane, że trzeba wystawiać gire aby szybko jeździć. Mi osobiście dużo daje zrzucenie dupy i kontakt kolana z asfaltem - czuje się dużo pewniej niżeli bez kolana.

Kwestia treningu i doświadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wyższa szkoła jazdy...

Kolesie z motogymkhany latają bez kolana i są naprawdę szybcy, mogą latać bliżej opon. Wcale nie jest powiedziane, że trzeba wystawiać gire aby szybko jeździć. Mi osobiście dużo daje zrzucenie dupy i kontakt kolana z asfaltem - czuje się dużo pewniej niżeli bez kolana. 

Kwestia treningu i doświadczenia

Obejrzałrzałem kolesiów z motogymkhany i wyszło mi na to, że latam jak oni, bez kolana i odgięty dla równowagi od asfaltu. Gdzie się można do nich zapisać???

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...weź pod uwagę fakt, że kamerka szerokokątna nie odzwierciedla wszystkiego, jak i fakt że gdzieś tą gire trzeba wystawić na winklu. Popracuje nad tym w najbliższym czasie. Może uda się zejść do minuty.

 

Zamontuj ja na szybie, bedzie zupelnie inaczej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałrzałem kolesiów z motogymkhany i wyszło mi na to, że latam jak oni, bez kolana i odgięty dla równowagi od asfaltu. Gdzie się można do nich zapisać???

Odgięcie od asfaltu jest niepoprawne przy jeździe torowej. Powoduje niepotrzebne zwiększenie złożenia motocykla. Zobacz http://youtu.be/bVWNinsmkAw?t=41m5s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Obejrzałrzałem kolesiów z motogymkhany i wyszło mi na to, że latam jak oni, bez kolana i odgięty dla równowagi od asfaltu. Gdzie się można do nich zapisać???

 

 

Odgięcie od asfaltu jest niepoprawne przy jeździe torowej. Powoduje niepotrzebne zwiększenie złożenia motocykla. Zobacz http://youtu.be/bVWNinsmkAw?t=41m5s

A skąd ja mam wiedzieć czy się w dobrym kierunku wyginam. Dopóki się nie zobaczyłem na filmie byłem przekonany, że jest ok. Jakieś części ciała na wysokości odpowiednich elementów motóra, coś jak znaczniki? Nie wiem jak to rozgryzć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd ja mam wiedzieć czy się w dobrym kierunku wyginam. Dopóki się nie zobaczyłem na filmie byłem przekonany, że jest ok. Jakieś części ciała na wysokości odpowiednich elementów motóra, coś jak znaczniki? Nie wiem jak to rozgryzć.

Wewnętrzna ręka mocno zgięta w łokciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba zrobię, najbliższy tor w Savannah GA.

Lekcji udziela Nate Kern, tu go można zobaczyć w akcji:

śmiga fajnie:)

poczytałem odrobinę o nim, jeździ w lokalnej stajni BMW i chwali system 'Telelever', który pozwala mu hamować później niż inni i szybciej odkręcać wychodząc z zakrętu:

http://m.motorcyclistonline.com/newsandupdates/122_0809_american_bmw_rider_champion_nate_kern

 

Edytowane przez janek dzbanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...