Skocz do zawartości

Drugi motocykl (sv650, hornet, fazer, cbr, bandit [600tki])


Rekomendowane odpowiedzi

Moglibyście się wypowiedzieć na temat komfortu w trasie. Rozważam Bandita 650/1200, CBF 600/1000 i ZRX 1200. Bandit chyba pasuje mi najbardziej, głównie ze względu na spokojny charakter. Honda jest dość droga, ale za to bardzo wygodna i w dodatku to Honda. Kawa po prostu mi się podoba, chociaż zdaję sobie sprawę, że nigdy nie wykorzystam jej potencjału.

 

 

Czy ktoś jechał na którymś z ww. i np. wyskoczył mu dysk? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Chciałbym kupić motocykl. Zasatanawiam się nad wyborem (jak w temacie) Honda, suzuki, czy yamaha. Przez ostatnie trzy sezony jeździłem (jeśli można to tak nazwać) GPZ-tka 500S. Miałem z nią wiele problemów (gaźniki, zawory, lagi) aż w końcu się zatarła. Nie chciałbym kupić skrabonki stąd to zapytanie. Prosiłbym o jakieś info na temat słabych stron (zwłaszcza horneta i fazera). Koledze świetnie sprawuje sie CBR-ka, innemu natomiast fazer stąd te dwa typy. A może ktoś miałby inny godny polecenia motorek z silnikiem 500-600cm. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało mogę polecić GSX 600 F.

Moto jest duże i wygodne.

Na mnie ważącego 115kg przy 188cm wzrostu jest ok.
Bardzo oszczędny jeśli chodzi o spalanie.
Jadąc w trasę zalałem do pełna - jechalismy z Bydgoszczy do miejscowośc Charzykowy i z powrotem ok. 96km w jedną stronę.
Po powrocie na obrzeżach Bydzi wjechalimy na stację - po ok 205km.
Zalałem spowrotem do pełna i wyszło 10l.
Także spalanie 5/100 przy nmormalnych prędkościach czasami 50 czasami 100 a czasem 120/h.
Typowo turystycznie bez żadnego petowania.
Także raczej zadowolony jestem :)

 

Jeździ mi się nim o wiele wygodniej niż CBR F3 (kolega posiada takową).

CBR jak i GSX F (oba 600) tak naprawdę nigdy nie zawiododło w trasie.

Wiadomo zależy kto co kupi (stan techniczny) - ja kupiłem lekko zaniedbaną wersję i wpakowałem 2000zł w same częsci (po zniżkach) natomiast wiem teraz że jest petarda i długo, długo posłuży.

Generalnie nie jestem jakims tam specem ale o CBR chyba nigdy nie słyszałem złej opinii.

Co do GSXF jest to motor sportowo turystyczny. Sporotwy designe a za razem opływowy i wygodny, duży. Fajnie śmiga się nim w traski. Nie jest jednak tak dynamiczny jak CBR czy fazer. Zależy na czym Ci zależy.

Co do fazera też miałem okazję kupić za 4 tyś chyba 95 lub 96r lecz moi "doradcy" (że tak ujmę) odradzili mi ten sprzęt.
Argumentowali to sportowym typem maszyny, który był na pewno petowany i żyłowany przez poprzednich właścicieli i z racji na rocznik odradzali.

Mi osobiście podobają sie KAWKI NINJA. Dwie osoby z "naszej grupy" posiadają takie maszyny.
Bardzo fajne sprzęty...Tylko to już troszkę wyższy półap cenowy.

Gdybyś chciał zobaczyć GSXFa z silnikiem 600 mam takiego na sprzedaż - bardzo zadbany egzemplarz.
Zapraszam na "oględziny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej najmniejsze szanse, że w dobrym stanie znajdziesz typowego sporta, czyli spośród tych o które pytasz GSX-R. Poza tymi o które pytasz masz jeszcze spory wybór innych 600tek na rynku, chociażby honda CBF600.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

hej,

W czerwcu przyszłego roku stukają mi 2 lata w kategorii A2, postanowiłem zrobić A i kupić coś troszeczkę większego.

 

Aktualnie posiadam gs500, służy mi do jazdy po mieście/ wypady jakies 80km za miasto. Interesuje mnie jakiś naked/ala ścigacz.

Szukam czegoś poniżej 100km, małymi krokami do przodu. Powoli się rozglądałem i znalazłem sv650/gladius/er6. Mój budżet to około 12-13 kapci.

 

Moje gabaryty: 188cm, 83kg.

 

Co sądzicie o tych motocyklach, jako wybór na drugi motocykl, czy może coś zupełnie innego mi polecacie?

W przyszłym roku chce do tego czerwca pojeździć jeszcze na tor i trochę się podszkolić.

 

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o glajdusie i sv niewiele mogę napisać ale przez jakiś czas latałem er6 i prawdę mówiąc niewiele mogę mu zarzucić

do autostradowej turystyki może się nie nadaje ale na miasto i wycieczki po Polsce jest na prawdę spoko, na torach kartingowych się sprawdza, w gymkhanie daje radę, na koło idzie nieźle ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja cbf-ki nie polecam, kilka tys. km też tym zrobiłem (2005r ABS)

co prawda to honda ale motocykl jest nudny jak flaki z olejem w porównaniu do er6

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...