Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Tu masz kolego malowania orginalne wszystkich modeli cbr 600 także możesz sobie luknąc mniej więcej :)

Swoją drogą własnie mój kolega pare dni temu też zakupił f4i sport,ale wykonał tylko jazdę próbną wiec za wiele powiedzieć jeszcze nie moze, wszystko wyjdzie w praniu :)

a poniżej owy link :

HONDA CBR 600

 

tu chyba nie ma wszystkich malowań. np nie ma malowań nastro azzurro.

 

Nie wiem jak to jest z tymi napisami na bocznych owiewkach. niekóre mają napis F4i a niektóre CBR. A sporty mają F4i Sport :/

 

już się pogubiłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tez na tej stronie kilku malowan na rynek USA m.in: http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C22...1192451-800.jpg

Amerykanskie wersje najczesciej cechuje:

-brak rączki dla pasazera

-skala na predkosciomierzu podana w milach i kazda cyfra konczy sie liczba 5 http://www.misiu.spinet.pl/F2/slides/DSC02972.html

-czarna tabliczka znamionowa na ramie z duzym widocznym rokiem produkcji (przyklad na F2)

http://www.misiu.spinet.pl/F2/slides/DSC02964.html

 

Mel pokaz linka do fotki F4i Sport z duza kanapa.

 

 

 

Edytowane przez michal750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item562175365_honda_cbr_...4_r_okazja.html

 

choćby to. od nas z forum koleś to znalazł. na necie jest jeszcze jakiś ( parę ) które mają normalną kanapę i jebs nagle napis sport z boku.

 

na stronie podaną Arnola i dittosa są malowania pokazane w danych rocznikach. Problem... wszystkie mają niby napis CBR na bocznej owiewce. A chodząc po ogłoszeniach bardzo dużo cebr ma napis albo "F4i" albo "F4i sport".

Nie kumam. Domyślam się że to zależy od rynku na jaki trafił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sport ma dzieloną kanapę

 

resztę pozostawiam do przemyśleń

 

pozdrowieni

przychylę się do zdania kolegi, też mi się zawsze tak wydawało.

 

Pytanie mam kolejne bo nic nie mogę znaleźć na ten temat.

Chodzi o TPS w mojej Hani. Czy w tych modelach istnieje coś takiego jak w np Yamaha Fazer 600, gdzie poprawne ustawienie (na śrubach) TPS'a można i raczej trzeba sprawdzać za pomocą obrotomierza, oczywiście po synchronizacji gaźników. Czy w cebrach też jest taki system sprawdzenia ustawienia, bo sam TPS jest na "fasolkach" i chyba jest możliwość zmiany kąta. Na razie niczego nie ruszałem ale będę robił synchro i nie wiem czy martwić się tym czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sport ma dzieloną kanapę

 

resztę pozostawiam do przemyśleń

 

pozdrowieni

 

to ameryki nie odkryłeś. ma też czarną ramę i wahacz. minimalnie niżej kierownicę i krótsze przełożenia 5go i 6go biegu. mi chodzi o same opisywanie bocznych owiewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bry :)

 

do grudnia 2008 roku ujeżdzałem F3 po czym przesiadłem sie na F4i .. pozycja bardzo podobna .. F3 robiłem trasy rzędu 1000km na dzień z pasażerem oraz załadunkiem (kufer, sakwy, tankbag spiwory itp:) ) i dało sie :) w tym roku planuje takze wakacje za granicą na F4 ... z czystym sumieniem moge polecić motocykl nie tylko do ostrzejszej jazdy ale także na wakacyjne wojaże :)

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pozwolę sobie wtrącić dwa słowa w kwestii wygody podróżowania CEBRĄ. Swoją jeżdżę już trzeci sezon i natłukłem 20k km.

Po pierwsze "primo": moim zdaniem bardzo męczące są podróże kilkuset kilometrowe poniżej 120 km/h. Wynika to z tego, że pozycja wymuszana przez motocykl jest pozycją na wpół leżącą i przy małej prędkości ciężar ciała spoczywa na nadgarstkach. Jednak już przy 140 km/h można sobie spokojnie jechać dzięki oporowi powietrza stawianemu motocykliście.

Po drugie "primo": w kwestii wygody pasażera. Mój plecaczek stwierdził, że najwygodniej jest na trampku, gdyż ma bardzo miękkie zawieszenie i równie wygodną kanapę, a nie przypasował jej zupełnie fazer (rocznik bodajże 2005), gdyż podnóżki są strasznie wysoko i szybko się męczą nogi.

Po trzecie "primo": uwielbiam swój :crossy: motocykl i nie zamieniłbym na nic innego :buttrock: , gdyż świetnie sprawdza się jako motocykl do miasta, w trasę, na tor, do kina, na przejażdzkę, na zakupy....no tutaj się trochę zagalopowałem :smile: . Miejsca w zadupku to w ogóle nie ma :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='06.03.2009 - 17:29' post='1400364']na zakupy....no tutaj się trochę zagalopowałem :smile: . Miejsca w zadupku to w ogóle nie ma :(

Od czego jest tankbag? ;) Ja dla siebie nie widzę lepszego pojazdu na zakupy hehe

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='06.03.2009 - 18:29' post='1400364']

Witam

 

Pozwolę sobie wtrącić dwa słowa w kwestii wygody podróżowania CEBRĄ. Swoją jeżdżę już trzeci sezon i natłukłem 20k km.

Po pierwsze "primo": moim zdaniem bardzo męczące są podróże kilkuset kilometrowe poniżej 120 km/h. Wynika to z tego, że pozycja wymuszana przez motocykl jest pozycją na wpół leżącą i przy małej prędkości ciężar ciała spoczywa na nadgarstkach. Jednak już przy 140 km/h można sobie spokojnie jechać dzięki oporowi powietrza stawianemu motocykliście.

Po drugie "primo": w kwestii wygody pasażera. Mój plecaczek stwierdził, że najwygodniej jest na trampku, gdyż ma bardzo miękkie zawieszenie i równie wygodną kanapę, a nie przypasował jej zupełnie fazer (rocznik bodajże 2005), gdyż podnóżki są strasznie wysoko i szybko się męczą nogi.

Po trzecie "primo": uwielbiam swój :crossy: motocykl i nie zamieniłbym na nic innego :buttrock: , gdyż świetnie sprawdza się jako motocykl do miasta, w trasę, na tor, do kina, na przejażdzkę, na zakupy....no tutaj się trochę zagalopowałem :smile: . Miejsca w zadupku to w ogóle nie ma :(

 

Interesuje mnie kwestia wygody plecaka. Sam miałem FZ6 Fazer jeszcze do środy. Zrobiłem tym ok 5 000km. I dziewczyna mi nigdy nie narzekała. Teraz kupiłem F4i z łączoną kanapą. Usiadła tylko na chwilę i stwierdziła że kanapa jest dużo wygodniejsza niż w FZ6. Pytanie brzmi czy jej pozycja będzie odpowiadać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie kwestia wygody plecaka. Sam miałem FZ6 Fazer jeszcze do środy. Zrobiłem tym ok 5 000km. I dziewczyna mi nigdy nie narzekała. Teraz kupiłem F4i z łączoną kanapą. Usiadła tylko na chwilę i stwierdziła że kanapa jest dużo wygodniejsza niż w FZ6. Pytanie brzmi czy jej pozycja będzie odpowiadać :D

twarda sztuka :icon_razz: ...no chyba że przebiegi dzienne to kilkadziesiąt km :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Pogody jak nie było tak nie ma :(

Dlategoż mam następne pytanie ;-)

 

Czy tylna lampa w F4i 2004r (nie sport), będzie taka sama jak w F4 z 2000r?

 

Bo wiem, że tylna lampa F4i sport różni od F4i :-)

 

Pzdr,

Ben

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...