Skocz do zawartości

bahama

Forumowicze
  • Postów

    371
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bahama

  • Urodziny 05/25/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle / Informatyka / Muzyka / Film / Mechanika /
  • Skąd
    Przyszowice

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 600F4 06'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    505893603
  • Strona www
    http://www.moto-baham.mikolow.net

Osiągnięcia bahama

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Edzio ! pytanko mam, kwestia przerobienia oryginalnych wydechów w motocyklu GSX1000R K8, da radę ? jak cenowo by to wyglądało ? pozdro !
  2. Witam Panowie ! (jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie) jestem zainteresowany zakupem wr 426/450 z nacieskiem na 450 pokazała sie 426-tka na SM http://otomoto.pl/yamaha-wr-426-f-sm-supermoto-12-2002-M3412932.html pytanie do Was koledzy - czy ktoś mieszka moze w poblizu i móglby za dobrego browara podjechac i zobaczyc sprzeta ? (mam prawie 300km i nie chciałbym po daremnie jechać) z gory dzieki !! pozdro Baham
  3. witam Panowie :) jeśli chodzi o problem, który wyżej opisałem... został opanowany :) jak opisywałem odnośnie ładowania które początkowo wydawało sie wporządku jednak do końca nie funkcjonowało prawidłowo... alternator sprawdziłem, na każdej fazie napięcie takie same (spradzane na wolnych oraz na 4tyś obr/min), jednak podczas jazdy (dłuższej jazdy) check engine zaświecał się jak wyżej opisywałem... podpiąłem sobie miernik pod akumulator, zamontowałem go sobie na kierownicy i zacząłem jeździć ... początkowo ładowanie oscylowało na poziomie 12,8 - 13,2 V, im dłuzej jechałem tym ładowanie wzrastało, 13,5 14 15V aż po ok pół godzinnej jazdy ładowanie przekroczyło poziom 16V i w tym momencie zaświecił sie check engine, było juz wiadomo że winowajcą jest regler :) zakupiłem nowy, zamontowałem pojezdziłem i wszystko jest wporządku ładowanie stabilne żadnych skoków itp.. także może komuś się przydadzą te moje wypociny i tyle.. pozdro !
  4. witam serdeczenie ! jakiś czas temu pytałem o parę rzeczy odnośnie Yamahy FZ6 2008... niestety muszę zadać kolejne ;) w motocyklu wszystkie płyny, oleje, filtry zostały wymienione, maszyna przejechała około 300-400 km poczym podczas jazdy zaczęła się zaświecać żółta kontrolka check engine ... czasami się zaświeci na parę sekund, czasami na 3 min.. z motocyklem w tym momencie nic się dzieje, normalnie pracuje na biegu jałowym, dobrze się wkręca podczas obciążenia itd ... wytłumaczcie mi proszę jak to jest z tą autodiagnostyką ... wciskam select+reset przekręcam kluczyk itd... dochodzę do pozycji d:61 gdzie obok znaduje się liczba 46, błąd kasuję jenak po przejechaniu paru km żółta kontrolka znów się zapala i znów na d:61 ukazuje się błąd 46 (w serwisówce wyczytałem że to problem natury elektrycznej, ładowanie itp.. w moim przypadku z ładowaniem jest wszystko wporządku), gdzięś również wyczytałem (forum) że użytkownikom błąd pokazuje się w miejscu gdzie znajduje się przebieg motocykla, u mnie poza tym iż podczas jazdy zaświeca się check engine żadnego błędu nie wywala .. więc o co chodzi ?
  5. witam serdecznie. Pacjent to Yamaha FZ6 ABS 2008' przywieziony z Anglii, na zegarach ciut ponad 17tyś km (ostatni wpis w książce serwiswej przy 12000 mil), i tutaj mam pytanie odnośnie oleju (w k.s. nic nie pisze co było lane), motocykl ma stosunkowo niewielki przebieg (silnik bardzo ładnie pracuje), czy mogę go zalać np motulem 7100 (10w40 syntetycznym ) gdy w silniku może być wlany jakiś półsyntetyk ? kwestia filtra powietrza - brać oryginał czy są jakieś zamienniki typu Hilfofiltro ? świece jeżeli nie były wymieniane to czy przy takim przebiegu kwalifikują się już do wymiany ? o resztę płynów eksploatacyjnych nie pytam bo to zostanie odgórnie wymienione. z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi pozdr!
  6. odnośnie cylindra to nie wydumka ;) pełen oryginał przy którym nic nie było kombinowane... kwestia nawiercania, gwintowania odpada (nie lubie rzeźbić w ten sposób), podobnie odnośnie naprawy wału.. prosze o sugestie odnośnie pozostałych pytań. pzdr !
  7. witam serdecznie ! nie wiem czy to odpowiedni dział .. czy ogar z 87' to weteran ;) jeżeli nie proszę admina o przeniesienie... J.w. ogar 205 który przestał w garażu kilkanaście lat, uratowany przed złomowaniem .. link do zdjęć ---> http://bikepics.com/members/bahama/87ogar205/ motorower częściowo już rozebrałem, silnik całkowicie rozkręcony w celu weryfikacji stano poszczególnych elementów (silnik miał plomby, nigdy nie remontowany / nie rozbierany); powód rozbiórki ---> podczas kopania nie obracał się wał, powodem tego jest uszkodzony wieloklin na którym osadzony jest kosz sprzegłowy, który zazębia sie z kołem zamachowym itd.. pytanie czy jest jeszcze jakakolwiek szansa na naprawę takiego wału ? (wymiana czopa ?) kolejna rzecz, ogar był bez gaznika (ten na zdjęciach to zapas który tak o przyłożyłem), i tutaj sprawa mi sie troszkę komplikuje gdyż wszystkie rometowskie cylindry jakie znalazłem mają króciec z którego wychodza szpilki i w ten sposób mocowany jest gaźnik, w moim przypadku cylinder nie ma otworów oraz szpilek jest tylko kołnierz na którym osadzony jest gaźnik ---> http://bikepics.com/pictures/2385279/ jaki tam powinien byc gaznik ? kolejna sprawa to lakier; jest to oryginalne malowanie, które niestety gdzieniegdzie zaszło rdzą, chciałem jak najwiecej cześci pozostawić oryginalnych bez ingerencji ale rozumiem że w tym przypadku nie obejdzie się bez ponownego malowania ? i ostatnia kwestia a mianowicie chromy .. http://bikepics.com/pictures/2385298/ czy taka felga jest do uratowania ? śladowe ogniska rdzy .. czy na nowo chromować ? podobnie jest z kierownicą ... przednia felga niestesty jest dość mocno "zjedzona" i w tym przypadku raczej nie ma oczym mówić .. http://bikepics.com/pictures/2385306/ z góry dziękuję za wszystkie sugestie itp. pozdrawiam !
  8. wyrzucić napewno nie wyrzucę :) co do nr silnika http://p1.bikepics.com/2011%5C11%5C08%5Cbikepics-2299142-full.jpg <--- tutaj widać co i jak ... odnośnie samego silnika, nie mam pojęcia ile jest wart.. jakaś propozycja ?:)
  9. witam serdecznie w dniu wczorajszym przywiozlem silnik z Junaka od dziadka .. nie jestem do końca pewien który to rocznik, dziadek mial dwa Junaki (zakupione jako nowe), po przebiegu ponad 4tys km pierwszy ulegl uszkodzeniu, (drugi zostal pózniej sprzedany) zostal sam silnik reszta z tego co mówi dziadek poszla na zlom. Dziadek sobie wymyslil ze zrobi z niego silnik stacjonarny (nie wiem czemu mialo to slużyć) stad na zdjeciach widac przerobiona dźwignie zmiany biegów, dźwignie rozruchu oraz "stworzony" stelaż na którym silnik zostal osadzony. Pomysl jednak umarl i silnik zapadl w sen na ponad 40lat. Częściowo go oczyścilem wymienilem świecę, zalalem gaznik świeżym paliwem, wymienilem olej i wziolem się za odpalanie. Silnik zagadal za drugim kopnięciem :) Silnik podobno nie byl nigdy rozpolawiany i jest w 100% z jednego "kawalka", przy cylindrze znalazlem na karterach wybite numerki 130 (poza tym że oznacza to ze kartery są z jednego kompletu... czy liczby te jeszcze coś oznaczają?). Podaję link na którym można podejrzeć silnik oraz części które dostalem : http://bikepics.com/members/bahama/64m10/default.asp?i=2299125&s=0 widać tam iskrownik który podobno nigdy nie byl używany dwa cylindry również "podobno" nowe (można to jakoś zweryfikować ? sprawdzalem tuleje sa przyrdzewiale ale nie ma żadnych śladów pracy tloka, progu również nie ma) glowice i jeszcze parę innych gratów, wiele części jest nowych z tym że leżaly wiele lat i wyglądają jak wyglądają. Da się z tych części jeszcze cokolwiek wykorzystać czy raczej zlom ? z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi ! pozdrawiam
  10. hej ! jakiś czas temu stworzyłem temat odnośnie problemów ze sprzęgłem po wymianie oleju .. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/141542-stuki-w-napedzie-a-sprzeglo-w-cbr-600f-06/page__p__1758151#entry1758151 przeczytajcie sobie .. nie wiele wnosi to do tego tematu ale chodzi mi o końcowe posty odnośnie przejścia z półsyntetyku na syntetyk .. obecnie moto stoi bo nie mam czasu jeździć; pytanie - czy mogę zalać silnik oleje syntetycznym ? wiele osób mówi mi iż olej syntetyczny lepiej znosi jazdę w korkach, skrzynia płynniej pracuje itp.. pzdr!
  11. w sumie to teraz tak sobie myślę iż problemy ze sprzęgłem i głośniejszą pracą skrzyni zaczęły się po tym jak przy 6tys zaraz po zakupie zmieniłem to włoskie coś co było wlane (za nic nie mogę się doczytać w książce serwisowej co tam było wlane .. może syntetyk ?) na motula 10w40 .. na półsyntetyku zrobiłem około 5 tyś km .. na pewno mogę wrócić do syntetyka ? jeżeli tak to jaki polecacie ?
  12. hmm.. sam już nie wiem co mam lać .. w serwisówce nic nie znalazłem o zastosowaniu oleju typu 0w40 itp mając zalanego półsyntetyka raczej do syntetycznego oleju wrócić nie mogę prawda ?
  13. tak właśnie jest.. wystarczy parę minut jazdy, temp. spadnie do 80 stopni i silnika pracuje normalnie, układ chłodzenia 100% sprawny jutro zdam relacje co i jak ze sprzęgłem pzdr! :)
  14. dobrze więc.. jutro podciągnę linkę sprzęgła i zdam relacje co i jak ... jeżeli się nic nie zmieni nie pozostanie nic innego jak zobaczyć co nie tak z bebechami w koszu ... Panie Piotrze wyżej pisałem jeszcze o głośniejszej pracy silnika podczas wkręcania zaraz po dłuższej jeździe w korkach.. może się Pan do tego ustosunkować ? serdeczne dzięki za odzew ! pozdrawiam
  15. pomijając fakt iż powinienem wrzucać luz przed zatrzymaniem się to wydaje mi się iż na postoju nie powinno być problemu ze złapaniem luzu ? (w poprzedniej Hondzie nie miałem absolutnie żadnego problemu z tym) jeżeli się mylę to mnie poprawcie ... druga sprawa Panie Piotrze czy przy przebiegu rzędu 11tyś km jest możliwe żeby cokolwiek działo się ze sprzęgłem ? (pokrzywione przekładki), motocykl kupiłem z przebiegiem 6 tyś i nie działo się nic do momentu wymiany oleju (przy przebiegu ok. 6,3tys km) na motula (wyżej opisane), później już szło lawinowo że tak to ujmę.. (dodam iż moto nie lata na kole, nie palę gumy itp) pzdr!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...