Domel Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 To może tankujesz lepsze jakościowo te 98.Oktany nie mają nic do spalania zwłaszcza jeżeli silnik powiedzmy min. zalecaną liczbe oktanową ma 91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 gościu, w życiu nie nalejesz benzyny do fokusa tyci-tyci, bo ci się rura nie zmieści, tak? i zawsze benzyna w dieslu, ludzie nie myslą jednak No właśnie. Mój post był żartobliwy (stąd taka zielona emotikonka...), ale dziękuję za troskę, jestem doprawdy wzruszony. Co ja bym bez Ciebie, ireo zrobił... :P W kwestii myślenia - konia z rzędem temu, kto się nigdy w życiu w żadnej sytuacji nie machnął, bo akurat myślał o czymś zupełnie innym... :banghead: Bo nie wiem jak Wam, ale mi przychodzą do głowy bardziej interesujące tematy niż dystrybutory paliwa... :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 tez lalem i to i to na probe i nie czuje roznicy. a piwo chetnie zloje :P Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Ja zawsze tankowalem 95 a od czasu do czasu V-power 99 tak chyba bardziej dla jaj niz kozysci, ale w ta niedziele zrobilem taki maly test :P . Na wylotowej z Lodzi zatankowalem do pelna 95 i przejechalem na trasie 52 km z predkoscia 120 km do tej samej stacji i wlalem do pelna - weszlo 2,78 lWczoraj mialem prawie pusty bak i pojechalem na ta sama stacje i zatankowalem do pelna Ultimate 98 i zrobilem ta sama trase z ta sama predkoscia i znowu zalalem do pelna i sie zdziwilem bo weszlo 2,49 lJest prosta droga i trzymalem raczej ta sama predkosc i teraz nie wiem co myslec o tych paliwach. Tyle tylko ze ultimate jest przyjazniejsza dla srodowiska :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja leje 89,i jedzie tez nie zleponiewaz tam gdzie mieszkam jest do wyboru: 87: 89: 91 :P Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja leje 89,i jedzie tez nie zleponiewaz tam gdzie mieszkam jest do wyboru: 87: 89: 91 :banghead: ...rozwiniesz temat :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja leje 89,i jedzie tez nie zleponiewaz tam gdzie mieszkam jest do wyboru: 87: 89: 91 :icon_rolleyes: A z olejem mieszasz w baku czy w wiadrze :icon_rolleyes:?? A tak serio to zalezy do jakiego motocykla.starsze sprzety oczywiscie chetnie na tym pojada ale nowe konstrukcje min.ze wzgledu na stopien sprezania maja pewne wymagania i nie wiem czy taki np gixer pojechal by na takiej zupie. znaczy sie pojechac by pojechal ale pytanie jak daleko :banghead: Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja leje 89,i jedzie tez nie zleponiewaz tam gdzie mieszkam jest do wyboru: 87: 89: 91 :icon_rolleyes: To nie do konca tak. W USA inaczej przelicza sie liczbe oktanową i to paliwo nie jest az tyle gorsze od naszego, jak mówią liczby. PRzykładowo amerykanskie 91 to jakies 95 u nas :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martus Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 (edytowane) bo w usa tylko dostepne paliwa 87, 89, 91 i wszyskie motocykle na tym jezdrza, lacznie z nowa R6 Edytowane 7 Kwietnia 2006 przez Martus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 a ja leje 89,i jedzie tez nie zleponiewaz tam gdzie mieszkam jest do wyboru: 87: 89: 91 :icon_rolleyes:Rafik a tak z ciekawości zapytam: gdzie ludkowie tankują YK2 (ten pędzony turbiną ze śmigłowca) ? Na stacjach benzynowych nie ma przecież JP4 (Jet Propultion) :icon_rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:SoBoL:. Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 gdzie ludkowie tankują YK2 (ten pędzony turbiną ze śmigłowca) ? Na lotnisku :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 gdzie ludkowie tankują YK2 (ten pędzony turbiną ze śmigłowca)Z tego co ja wyczytałerm to to jeździ na wszytko :icon_rolleyes: a Najlepiej zachowuje sie na zwykłej ropie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Na lotnisku :banghead:To słabo, bo sieć lotnisk nie jest chyba tak dobrze rozwinięta jak stacji benzynowych.... :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jako Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Ja do Wr-ki lałem zawsze 95 i chodziła ok. Teraz zacząłem lać 98 , ale po waszych postach zastanawiam się czy to ma sens jeśli nie ma różnicy w jeździe - next time spróbuję 95 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Do XJ leje tylko i wyłącznie noPb 95 oktanów. Silnik jest tak mało wysilony że nie potrzebuje nic lepszego. Kiedyś dla testu wlałem noPb 98 i efekt był taki, (tu subiektywnie :biggrin: ) że silnik pracował troszeczkę ciszej i był bardziej mułowaty. Tak więc lejmy po prostu to co zaleca producent.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.