Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a tym kolegą na ETZ byłem właśnie ja :wink: samolot ,może leć się gdzieś przelecieć bo to co tu piszesz to totalny OT. co do ceberki fajny motorek i naprawde oszczędny,palił prawie o połowę mniej co moja etka, a nawet na max była szybsza o 10 km/h,liczniki nie kłamały,były sprawdzone,przyspieszenie wyglądało tak samo mniej więcej :bigrazz: CEBERKĘ jak najbardziej polecam na pierwsze moto ;)

 

ja tez predkosc mojej sprawdzalam z drugim moto... Suzi SV 1000... na obu bylo 130 gdy jechalismy obok siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak pisze Karczek,jak widzę coś pokroju ścigacza pierdzącego gorzej niż komar na dziurawym wydechu to mnie śmiech bierze ;) nie chcę tu nikogo urazić ale to faktycznie nicht passiert do takiego sprzętu. przedewszsytkim nie lubie motocykli które coś udają,ceberka nie udaje niczego,siedzi się na niej bardziej wyprostowanym,na skromne plastiki i to wszystko. a NSR? wszystko fajnie pięknie,ładna z wyglądu,ale wrażenie ścigacza mija po odpaleniu :] chociaz z drugiej strony,jedyną zaleta CBR jest to że mało pali,a drugą zaleta a dla niektorych wadą to to że to 4T :wink: jednak dzwięk 4suwa bardziej pasuje do tego motocykla :bigrazz: piękni i młodzi ludzie jak ja ze sportowymi aspiracjami będą na pewno bardziej zadowoleni z NSR,bo cebra sportowych aspiracji zbytnio nie ma,ale tez mozna nią poszalec,co prawda nie tak jak nsrka ale zawsze cos.

Edytowane przez Śpiewak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vmax,ja też ogólnie wolę dźwięk 2T,ale troche starszej generacji,bo nowej konstrukcji 2T jak np twoja NSR charakteryzują się tym że sama praca silnika jest fajna,zadziorna,ale z końcówki wydechu strasznie pierdzą i to psuje cały efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra Monia w SV 1000 pokazywalo 130, ale tam tez troche zawyza predkosciomierz.

Moze masz zaprzjaznionego policjenta w drogowce, rozpedz sie na maxa i popros niech Cie zlapie na "suszarke". Gwarantuje Ci ze na wyswietlaczu suszarki nie pojawi sie cyfra 130. Bedzie to gora 120 i to tylko dlatego ze malo wazysz i pewnie jezdzisz z pustym zbiornikiem :icon_question:

O ile dobrze pamietam to kiedys na torze poznan byla mierzona "pistoletem" predkosc CBR 125 i wynosila ona wlasnie rowno 120km/h.

A tak na mega powaznie to ten silnik rewalacja skoro tak malo pali.

Wstawiajac go do Mz 150, czy nawet WSK 125 mozna zrobic mega ekonomiczny i dosc szybki pojazd rekreacyjny.

No ale co do predkosci przelotowej rzedu 100km/h to jednak chyba troszke za duzo. Pewnie ze silnik protestowac nie bedzie ale chyba nie o to w tym chodzi. To tak jakbym swoja CBR 600 ktora jest dokladnie 2 razy szybsza utrzymywaol 200km/h na trasie. Owszem mozna, ale do tego lepsze sa chyba maszyny klasy 1000, a taka 600 bedzie sie pocic nie dajac po sobie o tym znac.......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot,spoko spoko,ale mi sie wydaje ze ty piszesz,ze w SV jak i w CEBRZE przeklamuja tak samo liczniki? buehehe,aha licznik byl sprawdzony do 120 przy mojej ETZ,ale potem honda poszla kawalek do przodu,nie wiem dlaczego nie wierzycie no ale kij tam.wasza sprawa,jak juz napisalem my wiemy swoje,a wy swoje i wszyscy są zadowoleni :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samolot, a jak wyświetli na suszarce 130km/h to znaczy że wszystko jest przekłamane, a tylko ty masz jedyną słuszną i całkowitą rację tak???

 

Weź się nie ośmieszaj!!! Chodź już trochę za późno na to ostrzeżenie.

 

Zrobiłeś z siebie całkowitego dzieciaka, który wpadł w kompleksy bo pewnie jakiś kolega którego nie lubisz jeździ cbr-ka i mu leci 130km/h :P hehehehehehe

 

Przestań już pisać, bo szkoda naszych nerwów na ciebie. nara

Edytowane przez Enemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do prędkości Hondy to chciałem dodać tylko tyle że przy 8000 obr honda ma najwyższy moment obrotowy i właśnie przy 100 km/h ma 8000 obr i wtedy sie jedzie najlepiej bo nie trzeba jej cisnac i sama sie kreci obrotami, jezeli jedzie sie wolniej to trzeba albo gazowac do dechy zeby jechala, albo redukowac biegi, a jak dla mnie to przy tych obrotach silnik dobrze chodzi i nic mu sie nie dzieje. nie trzesie, nie trzeszczy tylko pracuje. nie uwazam zeby on sie meczyl. na docieraniu kazali jezdzic do 8000 i tak jezdzilem i wszystko dziala do tej pory... kiedys wezme kumpla z policji i sprawdze suszarką hondę... ale jak bedzie lepsza pogoda bo teraz za zimno na jeżdżenie

 

Aha chcialem jeszcze dodac, ze honda przy maksymalnej szybkosci nie wykreca obrotow do konca poniewaz pęd wiatru i obciazenie nie pozwala jej sie juz kulnac bo brakuje mocy, wiec mysle ze gdybym zmienil zebatki to byla by troche mocniejsza na przyspieszenia, ale znowu bym musial zylowac ją poza miastem, wiec z dwojga zlego niech zostanie tak jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samolot z tego wynika że liczniki okłamują również w:

- Aprili Rs 50

- HOndzie NS1

- Suzuki SMX

- Hondzie NSR

- a nawet w Jinchengu Knigchcie

 

bo z wszystkimi tymi motorkami kumpel jeżdzący CBR porównywal predkosci i zgodnośc liczników. Brawo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam jestem wielkim fannem dwóch kółek mam 19 lat , długo jeździłem na simsonie i doszłem do wniosku że już czas na coś więcej ! co myśliscie o Hondzie CBR 125 ?? Warto kupić nową czy używaną ??dziękia może znacie jeszcze jakieś motorki w stylu do tego ??

Edytowane przez baggi19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 19 lat to nie mysl o cbr 125, po pierwsze bo jest mala, po drugie ze straszniee wolna, po trzecie ze wyglada lipnie ale to juz tylko moja opinia :) Lepiej w Twoim wieku kup jakas 500 np. gs 500,

ja roku nie wytrzymalem na 125 2t a co mowic o 4t blee :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co dla ciebie jest istotne. Cbr wytrzyma dłużej i więcej niż nsr, jest wygodniejsza, mniej pali i nie śmierdzi olejem:) i młoda rocznikowo. Oczywiście możesz wsiaść odrazu na coś większego, 500 lub słabsza 600 jak najbardziej wskazana. Jak masz łeb na karku lepiej kupić większą pojemność. Ja po przesiadce z nsr na R1 sezon skończyłem w szpitalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no czasami trudno żeby fantazja nie poniosła ;p;p czasami są momenty zapomnienia !Ale byłem w salonie i widziałem no nie jest duża ale za to lekka !! Do tej pory myślałem żeby kupić ją nową do własnego użytku a raczej niekupiłbym sobie nic więcej po niej już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...