Jump to content

Qóba

Forumowicze
  • Content Count

    2,174
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Qóba

  • Rank
    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati Monster 696
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://
  1. Cześć, mam nietypowe pytanie - czy ktoś z Was orientuje się czy Pit Bike typu MRF 140 wejdzie do bagażnika samochodu kombi (A4 Allroad)? ;) lub czy znacie ew. jakieś inne sposoby przewożenia go niż przyczepa? Pamiętam, że moje pierwsze moto 15 lat temu (KX 80) Tata jakoś ładował do bagażnika ówczesnego Focusa Kombi, ale było z tym dużo kłopotu.. Pozdrawiam, Kuba
  2. Witam, sprzedam NOWE rękawice motocyklowe Alpinestars SP-8 V2 w rozmiarze L. Otrzymałem je od żony w prezencie urodzinowym (listopad 2018), niestety okazały się za małe, a nie zdążyliśmy ich wymienić - dopiero w nowym sezonie motocyklowym temat wrócił... Zakupione w sklepie MOTONITA w Gdańsku. Opis: Rękawice sportowo-turystyczne wykonane z bardzo wytrzymałej skóry naturalnej. Protektory kostek wykonane z polimerów, co zapewnia wysoki poziom ochrony. Wstępnie wyprofilowana rękawice zapewnia wysoki komfort i dopasowanie się rękawicy. Możliwość obsługi wyświetlaczy dotykowych w nawigacji i smartfonach. - wykonane z wytrzymałej pełnoziarnistej skóry, co zapewnia bezpieczeństwo i wytrzymałość na rozdarcia, - oryginalny mostek Alpinestars pomiędzy 3 i 4 palcem chroni przy upadku i zapobiega rolowaniu się palców, - twardy protektor kostek zapewnia bezpieczeństwo, - szycie palców na zewnątrz znacznie podnosi komfort w porównaniu szwów wewnętrznych, - ergonomiczne rozmieszczone panele skórzane zapewniają lepszy chwyt manetki, - znakomita ochrona kostek jest zapewniona przez polimerowy protektor, - piankowe wkładki EVA na dłoni, palcach, nadgarstku oraz kciuku zapewniają dodatkową ochronę podczas upadku, - oddychalność i wentylacja zapewniona została dzięki wstawkom ze skóry perforowanej pomiędzy palcami i na wierzchniej stronie palców, - zapięcie w nadgarstku paskiem VELCRO oraz elastyczną "harmonijką" podnosi komfort użytkowania, - rękawice Alpinestars SP-8 V2 posiadają certyfikat bezpieczeństwa Level 1. Zapraszam - jestem skłonny do negocjacji :) Mogę również zamienić się za dopłatą na rozmiar XL :) Pozdrawiam, Kuba
  3. @dera, dzięki za chęci - też o tym myślałem, niestety w M695 nie ma takiej opcji :)
  4. Dzięki za odpowiedź. Po swoim urlopie podjadę do AC Motors w Rumii i postaram się po VINie coś ustalić, może w historii serwisowej coś jest - motocykl był zakupiony w salonie Probike, ale on już chyba nie istnieje. Czy orientujecie się czy w przypadku, gdyby potwierdziło się, że są to zegary od wersji UK ze zmienionymi tarczami na km/h, to czy da się je jakoś zmodyfikować, aby naliczały przebieg w kilometrach? Nowe zegary kosztują ponad 2.900 zł, a to przecież musi być kwestia jakiegoś oprogramowania czy się mylę?
  5. Motocykl kupiony w polskim salonie, udokumentowana cała historia..
  6. Cześć wszystkim, mam następujący problem w świeżo zakupionym Monsterze 695: - przebieg, który jest naliczany na liczniku (zegarach) jest za niski vs. trasa według Google Maps, różnice sięgają 30-40%. Dla przykładu, trasa wg Google Maps 24.1 km, a przebieg wg licznika 15.3 km. Poprosiłem żonę o test - jechała przede mną autem 100-105 km/h i mrugnęła awaryjnymi, u mnie na liczniku była zbliżona prędkość ok. 100 km/h. Jak więc możliwe jest, że prędkość wyświetlana jest prawidłowo, natomiast licznik źle nabija kilometry? Jak zdiagnozować problem lub do kogo oddać motocykl do sprawdzenia? Wiem, że da się żyć z takim problemem, natomiast dla mnie jest to irytujące i chciałbym mieć w 100% sprawny motocykl - do tego dążę. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, Kuba
  7. Jak w temacie, najchętniej OEM prawy tył. Jeżeli nie OEM to może być pasujący komplet zamiennik. Kontakt przez PW.
  8. Czołem, jeżeli znajdziecie chwilę wolnego czasu, prośba o wypełnienie krótkiej ankiety dot. zużycia płynu do spryskiwaczy Pytania są 4, jednokrotny wybór, max. 1 min czasu poświęconego: https://docs.google.com/forms/d/1AM5Z9IXoSNszl1KdVeAzBOP8IzjoBFpa1IhjhpSLIwE/ Temat po tygodniu zaraportuję do usunięcia. Dzięki! Kuba
  9. Cześć, w tym roku przymierzam się do zmiany motocykla, więc powoooooli zaczynam proces sprzedaży obecnego - Kawasaki ZXR 400. W związku z tym możliwa zamiana z dopłatą z mojej strony na F4i, 636 lub inną sportową 600tkę, ewentualnie większa pojemność. Motocykl jest z 1991 roku, od 2005 roku u mnie. Przebieg ok. 77 tys. km. Motocykl zaawansowany technicznie: - 65 KM - widelec upside-down - aluminiowy wahacz - z przodu dwie tarcze 310 mm (dwutłoczkowy zacisk) - aluminiowa rama - bardzo głośny wydech VANCE&HINES - tankpad Harris W chwili obecnej motocykl wymaga dopieszczenia, to znaczy: - uszczelnienia miski olejowej - regulacji gaźników (nierówne obroty na ssaniu) - małych poprawek lakierniczych (ryski - patrz zdjęcia) ZXR daje naprawdę dużo frajdy z jazdy, nie miałem z nim większych problemów. Przez ostatnie dwa lata praktycznie nie jeżdżony. Ostatni serwis robiony u Rosy - przy okazji sprawdzane były luzy na główce ramy i uszczelniacze w lagach - brak zastrzeżeń. Zdjęcia znajdują się tutaj: http://bikepics.com/members/qoba/91zxr400/ Filmik: Kompletnie nie spieszy mi się ze sprzedażą, więc ogłoszenie zamieszczam na razie czysto informacyjnie. Finalizację ewentualnej transakcji planuję w okolicach kwietnia, kiedy będzie możliwość wyciągnięcia motocykla z garażu, umycia go itd. Wstępna cena: 3900 zł Kontakt: tel. 791 859 666 lub PW Pozdrawiam, Qóba
  10. Cześć. Kryteria podstawowe są wstępnie takie: - motocykl do około 11000 zł - używany 70% w mieście, 30% w trasie - wzrost 179 cm 1. Czy koszty eksploatacji obu motocykli są porównywalne? 2. Obecnie posiadam ZXR 400 i jest on zdecydowanie zbyt bezkompromisowy, jest twardo jak cholera, szczególnie na polskich drogach - czy F4i jest bardziej miękka? 3. Który motocykl będzie poręczniejszy w mieście, w korkach i pomiędzy samochodami? 4. Na trasie lubię prędkości wyższe, czy w Zetce bardzo będzie dokuczał brak owiewek czy też owiewka z wersji S załatwia sprawę przy podróżowaniu 160 km/h+? Pozdro
  11. Mam dokładnie takie samo podejście jak Limo. Wychodząc z takiego założenia jak tutaj niektórzy mają to w życiu nie kupiłbym używanego samochodu, motocykla, roweru, mieszkania itd. Dla mnie temat wyczerpany, dzięki za odpowiedzi.
  12. Limo, dzięki, ale jeszcze za wcześnie na zakup, odezwę się pewnie w okolicach marca/kwietnia :lalag:
  13. Pytałem po tym co napisał Artur: "160 ciężko na tył będzie kupić mi sie raz udalo w tym rozmiarze" Ale dobra, będę szukał 160tki.
  14. Ok, dzięki za info. Powiedzcie mi jeszcze proszę czy na tył mogę założyć inny rozmiar i jeżeli tak to jaki najlepiej :icon_question:
  15. A czy są na forum jacyś handlarze takimi oponami, którzy są zaufanymi sprzedawcami? :) Jeśli tak to dajcie znać. Tych potorówek boje się tylko ze względu na to, że na deszczu pewnie są beznadziejne...
×
×
  • Create New...