Jump to content
Sign in to follow this  
andrzejtomecki

CBR 125

Recommended Posts

szukalem na forum ale nic nie znalazlem :P

pisze ten temat na prozbe kolegi ktory szuka moto 125, wpadla mu w oko cbr 125, bo nowa nie jest droga, ma on 17 lat i prawko A1

co sądzicie o tym moto? jaki jest v-max?przyspieszenie? ogolnie jak sie prowadzi? moze ktos ma?

ale nie piszcie w stylu ze bedzie to za slabe bo to 4t... chce wiedziec konkretnie,

znacie moze jakies stronki z tymi motorkiem? moze krotkie filmiki?

za wszelkie udzielone info dziekuje :P

 

ps. jak cos mi sie przypomni to dodam bo mam wrazenie ze o czyms zapomnialem :? 8)

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek to bardzo dobry motocykl.

Najważniejsze że czterosów.

Jest dobrze opisany w 5 numerze Motocykla.

Jak na mój gust trochę za bardzo zaduszony wydechem bo po założeniu końcówki wyścigowej zaczyna dobrze gonić. Najważniejsze że ceny części są przystępne a nie takie zwariowane jak w NSR125.


Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie zdeeeeeecydowanie za mala!Wyglada po prostu smiesznie,mniejsza niz niktore "plastiki" 50cc :P Jesli kumpel jest raczej niski to mysle,ze sprzecik mogl by mu odpowiadac :P Ja z nowych 4 taktow 125cc bral bym Derbi Senda 125cc,ale jest chyba troche drozsza.

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jak sie ma CBR w konfratacji z NSR i co byscie polecili i dlaczego??

Share this post


Link to post
Share on other sites

derbi senda chyba odpada bo sie uwziął ze to musi byc "ścig" :P mała? mi sie raczej nie wydaje byc mala, kumpel ma jakies 175 cm wzrostu(nie wiem dokladnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mała? mi sie raczej nie wydaje byc mala, kumpel ma jakies 175 cm wzrostu(nie wiem dokladnie)

Chyba jej na zywo nie ogladales :P jak na niej usiadlem to mi sie wydawalo ze siedze na rowerku obudowanym plastikami :P mam 186cm wzrostu,moze koledze bedzie wygodnie :P

ja jak sie ma CBR w konfratacji z NSR i co byscie polecili i dlaczego??

NSR bije CBR na glowe pod wzgledem osiagow,niestety koszty eksploatacji sa duzo wieksze...ja bym chyba jednak wybral NSR. Wieksza,szybsza,wygodniejsza....dla mnie wystarczy :P

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

CO do konfrontacji tych dwóch 125-ek to wybieram NSR, fakt ze 2T i wieksze koszty utrzymania, ale zacytuje

Wieksza' date='szybsza,wygodniejsza[/quote']

i o to chodzi 8) :P

Ale jesli twoj kolega nie chce wyciagac z motorka siódmych potow to niech sobie wybierze CBR , z NSR jest wiecej frajdy bo ma wieksza moc.

 

Jak na mój gust trochę za bardzo zaduszony wydechem bo po założeniu końcówki wyścigowej zaczyna dobrze gonić

no a o tym nie wiedzialem, w sumie zawsze chcialem zobaczyc jak sie scigali w klasie CBR 125 , te wąskie oponki :P i bylem ciekawy ile oni tym zasuwaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://cayle.homeftp.net/sporthoj/125/ -tu są filmy różnych 125 w tym Cbr 125 :P

Dźwięk ma baaardzo fajny,slychać go bardzo dobrze jak koleś pali kapcia.Niestety jak dla mnie to ona za chuda jest(wąska)i ogólnie mala.4t,spoko sprawa,jeździsz i jeździsz,remontu niemasz po 15-20tyś. km. jak to bywa w 2t :P

pzdr

 

Ps.Wolalbym 125 ale dwusuwa :mrgreen: Kopa mają :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnio widziałem CBR125 na żywca w Szczecinie... Faktycznie motorek malutki gabarytowo. Wygląda jak 50ccm co zresztą widać na filmie ze stronki http://cayle.homeftp.net/sporthoj/125/ . Dżwięk silnika (co ostatnio zauważyłem dla niektórych jest strasznie ważne) jest jak to dla singla 4T ładnie basowy i nie zdradza małej pojemności.

PZDR!

Share this post


Link to post
Share on other sites
silnik nie zdradza małej pojemności.

silnik nie musi zdradzac, sam wygląd to robi

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwne, że Honda zrobila takiego maluszka,te inne CBR'ki to takie byki gabarytowo,Aprilia też robi większe pojemnośći ale moja 50'tka wygląda na większą niż Cbr 125 8) Wsadzilbym jej szerszego kapcia z tylu,poszerzyl ''ogólnie'' bo przednia owiewka jest taka malutka, że prawie jej niema. I jeszcze jedno co dla mnie jest w niej oszpecające-lusterka zamontowane w kierownicy,jest to ścigacz więc lustra powinny byc zamocowane na przedniej owiewce...no chyba, że Honda miala na myśli zrobić nakeda Cbr 125 a my myślimy, że to ścigacz. :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sie przymierzam do kupna NSR i przeanalizował niektórych rywali.

Czytałem na niektórych stronach www dane techniczne tych motocykli.

Nsr ma 28 KM a Cbr 18KM, Nsr jedzie 160 km/h, cbr 130km/h. NSR jest tańsza od CBR. Jednynie z wyglądu CBR jest lepsza. Choć ta nowa NSR też jest ładna.

 

W sumie postawiłem na NSR 125 i mam ją zamiar kupic po 80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli bede przesiadal sie na 125 (a mam taka nadzieje) to tylko na te z poczatku lat 90tych bo na inne mnie nie stac, ale jesli mialbym te 8-9 tys. to wzialbym roczna cbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozek a co patrzysz na wygląd, bo na osiągi to raczej nie? Widze wolisz czterosuwa niz dwusuwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja napewno wybrał bym NSR. Siedziałem na obu i CBR wydawala mi się bardzo wąska, a na NSR czulem sie jak na prawdziwym scigaczu, poza tym osiągi(cbr szybko się znudzi) i moim zdaniem lepszy wygląd NSR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fakt,

jak zawsze zdania sa podzielone, za CBR przemawia to ze nie pije jak smok jak NSR.

No tak, NSRke jak sie kupowala to miala blokady pozakladane, no to CBRka 125 tez pewnie blokady ma, wystarczy to sciagnac i pewnie to sobie niezle radzi, zreszta, te CBRki z tegorocznej edycji PZM cberek 125 to sobie smigaly nawet fajnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rozek a co patrzysz na wygląd, bo na osiągi to raczej nie? Widze wolisz czterosuwa niz dwusuwa.

 

przeca nsr ladniejsza od cbr

poprostu za ta sama kase mam roczna cbr lub kilkuletnia nsr. A poza tym cbr to 4t. A najlepiej to kupilbym jakas 600ke :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę odświeżę temat :D

Mam do Was pytanko: Czy zamontowanie sportowego wydechu (Leovinci, Gianelli) dość wyraźnie zwiększa osiągi CBRki??. I co zrobić, aby wyciągnąć z niej przynajmniej 150 km/h ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBRka to 4takt więc nie ma ma możliwości tunnigowych takich jak 2T :D Wydech troche poprawi przyspieszenie ale 150 km/h to za cholere z tego nie wyciągniesz a i dobrze bo przy takiej masie i małej ramie taka prędkośc mogłaby być niebezpieczna (brak stabilności) :D Jak chcesz 125 ccm pocinać 150 km/h to kup Aprilie RS 125 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBR 125 seryjna ma 12 czy 13 koni i NIE POSIADA BLOKAD!!!!Czyli wiecej sie z niej nie da wycisnac....mozna zmienic wynik dodajac 1 czy 2 konie mechaniczne...ale 150km/h bez wymiany cylindra jest nierealne na tym motorku

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider,gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz, a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote']

poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
No tak ale ja sądze że japończyki jak produkowali 125 to nie sądzili raczej że będzie nią ktoś latał 150 km/h. Nawet jeśli zmieni sie cylider' date='gaziory itd. na większe i pociągnie te 140-150 to jest to ryzykowne bo hamulce mogą nie wyrobić - to raz' date=' a dwa że motocykl łatwo może zostać wyprowadzony z równowagi. Ja na swojej DT przy 110 km/h (a z górki sie zdarza :D) już odczuwam spory dyskomfort - chybocze się jak niewiadomo i traci pewność (i tak małą) prowadzenia :? Odradzam takie kombinacje :? Nie lepiej kupić coś mocniejszego?[/quote'']

poza tym że pierdzielisz od rzeczy to wszystko ok... hamulce to ten motorek ma takie jak dwusuwowe 125 i nie ma sie czego wstydzić.. to samo jeśli idzie o podwozie sztywna rama i wahacz z profili naprwde konstrukcja niczego sobie.. może poza tym słabiutkim silniczkiem...

 

Bardzo możlwie że jak to sie delikatnie wyraziłeś pierdziele ale mówie tylko co myśle a wnioskuje to z tego czym jeżdżę. Nikt mnie nie przekona że kurduplowaty CBR 125 który jest rozmiarów mojej DT 80 nie traci stabilności przy 150 km/h :!: Póki sie nie brykne - nie uwierze. A teraz mnie możesz wyzywać że jeżdże na motorowerze to jestem frajer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie napisałem zę jestes frajer tylko że pierdzielisz głupoty bo nie masz pojecia o czym piszesz... pozatym niewidzisz różnicy jaka dzieli twoj sprzet a CBR? np zawieszenie z połową skoku DT koła z odlewów a nie szprychowane.. szosowe oponki i wieleinnych rzeczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...