KarczeK Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Rozumiem 125 2t, a 4t w mocy napewno jest różnica i to bardzo duża, ale w spalaniu także a w tym że się robi remonty to niestey ale silnik 125 ccm wyżyłowany do około 30 koni. Instrukcję podają że wymiana tłoka powinna nastąpić po 10 000 km, a wymiana wału nie pamietam, tak więc myślę że nie ma o czym mówić. Oczywiście mówimy o całkowicie nowych sprzętach, bo każdy użytkuje jak chce, a z doświadczenia wiem że używany zawsze sprzedaje się po to bo coś w nim nie gra, a przeważnie to zbliża mu się remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 witam, ja nie mam hondy CBR 125 ale mam NSR 125, mi sie spawuje swietnie, ja sam mam 175 cm wzrostu i mogla by byc wieksza ale to nie jest rasowy scigacz takze mozna wybaczyc hondzie. Jesli chodzi o komfort jazdy jest oczywiscie ale tak do 120 km/h jest super, poniewaz zawieszenie jest miekkie i przy wyzszych szybkosciach troche juz brakuje sztywnosci, ale poza tym to honda robi super moto. Polecam goraco POZDR: http://www.franek654321.fotosik.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Rozumiem 125 2t, a 4t w mocy napewno jest różnica i to bardzo duża, ale w spalaniu także a w tym że się robi remonty to niestey ale silnik 125 ccm wyżyłowany do około 30 koni. Instrukcję podają że wymiana tłoka powinna nastąpić po 10 000 km, a wymiana wału nie pamietam, tak więc myślę że nie ma o czym mówić. Oczywiście mówimy o całkowicie nowych sprzętach, bo każdy użytkuje jak chce, a z doświadczenia wiem że używany zawsze sprzedaje się po to bo coś w nim nie gra, a przeważnie to zbliża mu się remont. po co gadasz głupoty ? żeby się samemu do czegoś przekonać ? żal człowieku . Moja Nsrka paliła w trasie 4-4.5 litra a przy ostrej jeździe po mieście pod 5.5-6 litrów . Wymiana tłoka następuje po 20-25 tys. kilometrów ( skąd wziałeś 10 tys. ? chyba z du*y ) . Coś czuję że załujesz teraz swojego WSPANIAŁEGO motocykla jakim jest mała , z lakami od roweru , ze śmiesznie zamontowanymi lusterkami i marnymi 13 kucykami HONDA CBR ! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako_15 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ja jezdze nsr 125 i widzialem cbrke.. jak dla mnie porazka :) mocy to to nie ma.. dzwiek tez sredniawka.. spalanie? who cares! wole czuc ze przyspieszam jak docisne a nie tylko ze jade :P poprostu nsr rzadzi jezeli chodzi o hondy na a1.. co do zuzywania sie silnika 2t.. kup nsr z przebiegiem ponizej 20000km a spokojnie przejezdzisz do zrobienia prawka A ! poza tym charakter nsrki jest naprawde ujmujacy :):P jak dla mnie idealny motor na poczatek (wiem bo jezdzilem juz kilkoma i tylko nsr mnie pozytywnie zaskoczyla).. szanuje zdanie tych ktorzy wybrali CBR :) ale polecam NSR. chcesz wiedziec wiecej ? zapraszam na 125.pl - forum (nie wiem czy powinienem ale znajdziesz tam duuuzo informacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musti_RS Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam!!! Mam dwóch kumpli, jeden smiga NSR 125, drugi CBR 125.CO moge powiedziec, jeżdzilem tym i tym, CBR6 poza dźwiękiem nie wyróznia sie niczym wiecej, wyglad? do bani, oponki mam szersze w RS 50, strasznie chuda, bak, owiewki i te lusterka przykręcane do kierownicy. NSr ma ladną linie, wygląd bardziej przypomina ścigacza a nie motorower. Osiągi? przyspieszenie? wygyrwa NSR. v-max? cbr 125km/h, nsr 150km/h. Hehe nawet wszystkie nasze koleżanki chętniej i to o wiele wsiadają na NSR niż na CBR. Dlatego jezeli o mnie chodzi polecalbym NSR 125, fakt ze to 2-suw i remonty itd, ale jak sie kupi zadbaną, najlepiej z Niemiec maszynke to spokojnie mozna pojeżdzić troche km. To jest moje zdanie ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 130km/h z 13KM nie badz smieszna Monia. Moze tyle na predkosciomierzu pokaze ale jakby cie przy tej predkosci zlapala policja na suszarke to by sie okazalo ze tam jest gora 115 a z wiatrem w plecy 120km/h.Zwyczajnie predkosciomierz lubi (tak jest konstruowany ) zawyzac a ze czsto sprzety te dosiada mlodziez ktora rajcuje predkosc to proucent postaral sie zeby maszynka byla wyjatkowo "szybka". :icon_biggrin:Tylko sie ktoregos razu Monia nie zdziw jak jac z prekoscia na maxa Cie fiat 126 bedzie wyprzedzal, czy Mz 150, stara nyska,trabant , lub wsk 4 biegowa:) bo one tez katalogowo 110 ida.Enemy nie twierdze ze gs 500 nie mozna jechac przez dlzsz czas 150km/h, ale to niejest zbyt zdrowa predkosc dla tego silnika o pojemnosci szklanki od piwa. Przy 150 masz 7,5 tys obrotow to nie jest najlepsze dla dwucylindrowca chlodzonego powietrzem ktory kreci sie do 10 tys obr. 150 to prawie maksymalna predkosc sprzeta ktory idzie 175 w wielikch bulach.Optymalna predkosc dla Gs 500 to jakies 100-130 i nic wiecej....Zaraz dojdzie do tego ze predkosc przelotowa dla FSO polonez wynosi 145 :buttrock: Do Kraczka raz udalo Ci sie zejsc do pozimomu 2,8 l na 100km, a ak pozatym to przecietnie ile pali? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jesli chodzi o przyspieszenie molodziezy to ani CBR, ani NSR jego nie mja imponujacego. CBR chociaz malo pali i nie dymi.A jak chcesz jezdzic szbciej to przesiadasz sie na chocby gs 500 :icon_biggrin: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 130km/h z 13KM nie badz smieszna Monia. Ty jestes smieszny, juz mi to na tym forum uswiadomiono... wiec nie podyskutujemy. Do Kraczka raz udalo Ci sie zejsc do pozimomu 2,8 l na 100km, a ak pozatym to przecietnie ile pali? ...tak ze dwa cygara i paczke fajek... no... i czasami sete. :biggrin: :buttrock: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A ty co wlasnego zdania ne wypracowalas tylko, ocemiasz mnie po tym co inni mowia hehehe. Nie podyskutujemy bo jak widze 80% motocyklistow/motocyklistek ma kompleksy i sie niestety do nich zaliczasz. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motylek Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) odpowiadam na pytanie bo sama miałam CBR 125 R...tak OPŁACA się kupić ten motocykl , jak ją miałam to praktycznie w ogóle nie odczułam po kieszeni kosztów związanych z wydawaniem na paliwo...nie to co teraz suzi żłopi jak głupia.A poza tym 0 problemów jeżeli chodzi o eksploatacje.Szczerze polecam ten motocykl jeśli to ma być 1 sprzęt. Edytowane 7 Listopada 2006 przez motylek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ale czy ktos tu mowi ze nsr to rakieta ? jest rakietą ale w porównaniu z cbr :) moj kumpel wziol gsa do 100 na nsr wiec nie wiem o czym mowisz z ta szybka jazda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) A ty co wlasnego zdania ne wypracowalas tylko, ocemiasz mnie po tym co inni mowia hehehe. Nie podyskutujemy bo jak widze 80% motocyklistow/motocyklistek ma kompleksy i sie niestety do nich zaliczasz. ... dobrze ze ty nie....buahahahahahahahaha :biggrin: a wlasne zdanie mam, mialam juz po przeczytaniu twojego pierwszego postu... a o twoich postach napisano nawet osobny temat... nie wiem, czy chcialabym byc "slawna" z powodu smiesznosci wlasnych postow...a pisac post tylko po to, zeby "zaistniec" to bezsensowne. Chlopak pytal o zdanie tych, KTORZY KORZYSTALI I MAJA POJECIE O CBR 125... jak nie wiesz, to sie nie odzywaj... i tyle. Koniec dyskusji. Edytowane 7 Listopada 2006 przez Monia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarczeK Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 spalanie normalne nigdy nie przwewyższyło 3,5 litra i nie zeszło poniżej 2,7, ogolnie powiem że zbytnio nie oszczędzam tego motocykla, robie co moge, żeby wydębić z niego co się da, jak bym jeździł 70 na 6 biegu to nie wiem jak wygladalo by spalanie. To że go zbytnio nie oszczędzam to nie oznacza że nadmiernie go żyłuję, jeżdżę poprostu jak mi sie widzi, poza miastem nie zchodzi poniżej 90, 100 to normalna predkosc i w ogole sie silnik nie meczy przy tym. Jeśli chodzi o predkości jak tam ktoś napisał to miałem kumpla na etz 150, idealnie chodzący licznik, wszystko posprawdzaliśmy z samochodem, etka szła 120 maks, a honda jednak o te 10 km/h szybciej i na przyspieszenie tak samo, nie dużo ale zawsze byłem przed etz 150. Z tym że waga kierowcy etz to około 70 kg, a moja to 90 kg, 4T 13 konne, nie jest do dużo, ale do jechania wystarczy, przynajmniej narazie, a lubie ją zwłaszcza dlatego że wielki CH*J pali. Miałem Aprilię RS50 i paliła mi tyle samo a jednak jeździło się wolniej... o czymś to świadczy, no i ta bezawaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śpiewak Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) a tym kolegą na ETZ byłem właśnie ja :wink: samolot ,może leć się gdzieś przelecieć bo to co tu piszesz to totalny OT. co do ceberki fajny motorek i naprawde oszczędny,palił prawie o połowę mniej co moja etka, a nawet na max była szybsza o 10 km/h,liczniki nie kłamały,były sprawdzone,przyspieszenie wyglądało tak samo mniej więcej :bigrazz: CEBERKĘ jak najbardziej polecam na pierwsze moto ;) Edytowane 7 Listopada 2006 przez Śpiewak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarczeK Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ja nie mówie że cbr to jakiś tam jest ogromnie świetny motor, poprostu jeździć tym się da, a zdanie o przyspieszeniu mam takie że popatrzcie na GSXR1000 i jego przyspieszenie, wtedy to zrozumiecie co znaczy przyspieszenie, a czy ja bede jeździł na maksa 130 i palił 3 litry, lub 150 i palił 6 litrów to tylko moje zdanie i wolałem co innego, póki co wole kase wsadzić na konto i zbierać na GSXR1000 albo CBR1000 a nie wydawać na paliwo. W ogóle moje zdanie jest takie że dźwięk 2 T pasuje np do sprzętu crossowego, np KTM 380 SX, ma tak zajefajnie piękny dźwięk że poezja, ale do motocykla, który ma przypominać ścigacza za nic w świecie to nie pasuje. Takie jest moje zdanie i wole jechać cicho brzęczącym 4 T niż pierdzącym na pół dzielnicy 2T. PoZdRo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.