Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Wszystkie objawy jakie opisujesz nie maja nic wspolnego z docieraniem a duzo moga miec z wariacjami taniej chinskiej elektroniki. Problem w tym kto to bedzie chcial sprawdzac / naprawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejvidi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) okej a co z tymi przerwami podczas spalania , tak jak pisałem wcześniej zrobiłem koło kilometr na wysokich obrotach , odkręciłem trochę gazu i usłyszałem dziwne pojedyńcze strzały wydobywające się z tłumika , te dzwięki poprzedzały późniejsze przerwy pracy silnika , tak jakby chwilowo silnik nie pracował / nie przepalał benzy , są to okolo sekundowe przerwy ? Dodam , że te same strzały pojawiają się też na biegu jałowym podczas wrzucania na wysokie obroty . Czy to też nie ma związku z docieraniem silnika ? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Dejvidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Nie.To moze byc wypadanie zaplonow, ale dlaczego tak sie dzieje to nie mam pojecia.Mowie ci chinska elektronika :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejvidi Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 dobra przyjełem do wiadomości , dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus12 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Przy tych chińczykach wszystko może się zepsuć, szczególnie jak się modyfikuje. Swojego czasu też miałem skutera chińczyka i zawsze miał problemy z napięciem i ładowaniem akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejvidi Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 szkoda tylko , że mechanik utwierdza mnie w tym iż wszystko się zmieni po okresie docierania motocykla , na co szczerze patrze z przymrużeniem oka , bo co mają skoki napięcia do docierania motocykla ? Wydaje mi się , że wszystkiemu winna jest elektryka , chińczyk czyli jak nie urok to sraczka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To ostatnie sie zgadza w 100%.Wczoraj zakladalem chinska kopie kierunkowskazu do mego starego japonskiego motocykla.Oprawka zarowki byla tak duza ze zarowka latala w srodku.Bylem zmuszony przelozyc caly japonski srodek kierunkowskazu do chinskiej obudowy.Potem okazalo sie ze chinskie szkielko nie ma uszczelki, wiec probowalem przelozyc stare japonskie, ale tez sie nie miescilo z uszczelka, w koncu zalozylem je bez uszczelki bo lepiej pasowalo niz nowe chinskie.Podobne problemy w instalacji elektrycznej motocykla moga powodowac cuda ktore obserwujesz.( np zle zrobione i za luzne zlaczki instalacji ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejvidi Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Pomału się godzę z myślą , że lepiej będzie wykorzystywać go w naturalnych warunkach , czyli offroad , poczekam do końca okresu docierania i zwrócę go lasu , motocykl fajny i wygląda naprawdę profesjonalnie , ale chyba będę kolejną osobą ,która przestrzega przed tego typu wynalazkami. W sumie mogłem mieć yamaszke poprzez koszta jakie poniosłem aby te cudeńko jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Odkopię ten temat. Czy ma sens wymiana oleju po ok. 50km, później ok. 500km (mineralny) ale bez wymiany filtra oleju? Czy fabryczny filtr "da radę" do 1000km (pierwszy przegląd)? Czy to całkiem bez sensu i koniecznie trzeba by zmienić filtr oleju za każdym razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 imo koniecznie filtr, to groszowe sprawy Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ten wątek ma dziewięć lat. DZIEWIĘĆ. Naprawdę jest cokolwiek, co jeszcze można w nim dodać? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Moze juz nic sie nie doda, ale kazdy nowy stojacy przed tym problemem moze go poczytac w dlugie, zimowe wieczory :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 W zasadzie to ja mam coś do dodania. Ostatni raz jak sprawdzałem swoje zapiski z serwisu to wyszło mi, że mój silnik po docieraniu na ostro wypalił około 200ml oleju przez prawie 5000km. Wcześniej był w stanie wypić do 1L/1000km ale dwa warunki zmieniły się. 1. Nie pracowałem na motocyklu 2. Wtedy miałem uszczelniacze zaworowe athena a teraz OEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalskkii Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam znalazłem w internecie nowe docieranie czy to naprawdę może działać? Wklejam teXt :zanim pójdziesz do salonu na wykład o docieraniu nowego silnika, poczytaj sobie stronkę MotoMan'a, gość zajmuje się serwisem i tuningiem motocykli wyczynowych więc to nie są jakieś teoretyczne wywody. W wielkim skrócie, jego metoda docierania, to zupełnie na odwrót niż zalecenia producentów. W dużym skrócie: Pierwsze 30km jest najważniejsze!!!, To musi być ostra jazda! chodzi o to aby silnik kręcić na różnych obrotach, przyspieszać i hamować silnikiem, i tak kilka cykli. Silnik musi być pod obciążeniem , więc nie można poprostu na postoju go żyłować, musi jechać, albo najlepiej na hamowni. Po tych 30km zlać olej i nalać nowego Mineralnego! Na mineralnym jeździć przez następne 2500km, oczywiście go wymieniać, np. co 500km. W tym okresie docierania należy pamiętać aby unikać jazdy monotonnej ze stałą prędkością. Zresztą to nawet jest napisane w instrukcji. Ale nie trzeba już tak dawać w rurę jak podczas tych pierwszych 30km. Po okresie docierania, można już zrezygnować z minerała i lać jakiś inny olej np. półsyntetyk albo syntetyk, co kto lubi. Ten sposób jest używany przy docieraniu motocykli sportowych, pooglądajcie sobie zdjęcia tłoków, jakie są czyściutkie , właśnie dzięki dobremu uszczelnieniu podczas docierania. A te silniki docierane tradycyjną metodą są zasyfione spalonym olejem. To dlatego że honowana warstwa cylindra starła się zanim pierścienie zdążyły się ułożyć w cylindrze. Przez co taki silnik już nie będzie szczelny, nawet gdyby później też byłby ostro jeżdzony. Trzeba by było ponowne honować cylinder i założyć nowe pierścienie. Więc dlaczego producenci nie zalecają takiego sposobu? Bo tak jest dla nich bezpieczniej, przecież ile by było wypadków gdyby w instrukcji jakiegoś superbike'a było napisane aby w okresie docierania jeździć do oporu. Tymbardziej że obecne maszyny przekraczają setkę już na jedynce. Co innego na torze wyścigowym.Ale tu nie chodzi o uzyskiwanie dużych prędkości, tylko aby przekręcić silnik przez cały zakres obrotów, równie dobrze można to robić na niskich biegach: 2-ka... ruraaa.....3-ka rurrrrrrraaaaa.... i hamowanie silnikie, redukcja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam znalazłem w internecie nowe docieranie czy to naprawdę może działać?Wklejam teXt :zanim pójdziesz do salonu na wykład o docieraniu nowego silnika, poczytaj sobie stronkę MotoMan'a, gość zajmuje się serwisem i tuningiem motocykli wyczynowych więc to nie są jakieś teoretyczne wywody....Idź do pierwszej strony i czytaj...czytaj i czytaj...bo nic "nowego" nie znalazłeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.