Skocz do zawartości

Dejvidi

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Enduro
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia Dejvidi

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Pomału się godzę z myślą , że lepiej będzie wykorzystywać go w naturalnych warunkach , czyli offroad , poczekam do końca okresu docierania i zwrócę go lasu , motocykl fajny i wygląda naprawdę profesjonalnie , ale chyba będę kolejną osobą ,która przestrzega przed tego typu wynalazkami. W sumie mogłem mieć yamaszke poprzez koszta jakie poniosłem aby te cudeńko jeździło.
  2. szkoda tylko , że mechanik utwierdza mnie w tym iż wszystko się zmieni po okresie docierania motocykla , na co szczerze patrze z przymrużeniem oka , bo co mają skoki napięcia do docierania motocykla ? Wydaje mi się , że wszystkiemu winna jest elektryka , chińczyk czyli jak nie urok to sraczka :)
  3. dobra przyjełem do wiadomości , dzięki wielkie za pomoc
  4. okej a co z tymi przerwami podczas spalania , tak jak pisałem wcześniej zrobiłem koło kilometr na wysokich obrotach , odkręciłem trochę gazu i usłyszałem dziwne pojedyńcze strzały wydobywające się z tłumika , te dzwięki poprzedzały późniejsze przerwy pracy silnika , tak jakby chwilowo silnik nie pracował / nie przepalał benzy , są to okolo sekundowe przerwy ? Dodam , że te same strzały pojawiają się też na biegu jałowym podczas wrzucania na wysokie obroty . Czy to też nie ma związku z docieraniem silnika ?
  5. witam wszystkich , jakiś czas temu zmieniłem silnik w enduro ( chińczyk 50 cc 4t ) również na chińczyka 125 cc 4t , jeszcze trwa docieranie , jednak ( wiem , że nie mogę pod żadnym pozorem ) postanowiłem sprawdzić jego osiągi no i zauważyłem , że przy wysokich obrotach nagle dochodzi do przerwy w pracy silnika , tak jakby dławienie , trwa to najczesciej sekundę , czy to fakt iż motocykl jest na etapie docierania ? Trochę mnie to martwi ponieważ nie wiem czy to normalne w okresie docierania , ponadto od tej nierównej pracy prędkościomierz mi zbzikował ( elektroniczny firmy UM) , teraz już nawet po spokojnej jeździe zacina się lub coraz częsciej nie wyświetla niczego prócz palących się kontrolek zmiany kierunku i biegu jałowego . Czy doszukiwać się problemu w zmianie silnika czy to może być po prostu zużycie materiału w liczniku ? Chociaż tej w środku wydaje się być nienagannie czysty oraz nieuszkodzony , ponadto wczesniej działał bez żadnego problemu . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...