Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 to nie jest rozwiązanie aby pozbyć się moto które jest doinwestowane , i sprzedać za 4 tys ramę z kołami i papierami i dobrym napędem i z silnkiem z pękniętym cylindrem czyli jesteś kolejny na mojej liście? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 mówisz o zrobieniu lipy i pochaniu w ludzi ? ;> nie , jak zrobie to będe jeździł aż ją zarżnę a nie zrobić i sprzedać żeby ktoś jeździł:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pozbyć się R6 - najlepsze wyjście. Ten sprzęt trapią kosztowne awarie i po prostu nie opłaca się go mieć w pierwszych rocznikach. Można go scharakteryzować tym zdaniem "jak nie utok to sraczka".Trochę sranie bo jak chcemy dzidować na maxa i jezdzic motocyklem powyżej 100 tys przebiegu to taki jest efekt. Grzebałem w ASO Yamahy w Holandii oni otwierali oczy jak im mówiłem ze skrzynie padaja w R6 i R1 chodzi o dwojke, tam byla to rzadkosc i nie mowie tego jako ktoś kto nie zna tematu to prawda wśród Yamah na zachodzie ich "polskie przypadlosci" są rzadkością i padają ale w szrotach. Zatem ogólnie dobry sprzęt ale jeśli się sypie to znaczy, że wyeksploatowany i nie inwestowałbym.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 .... "jak nie utok to sraczka".chyba "urok lub s.." ;)E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Siemandero wszystkim !! A więc wracam do tematu docierania mojego gixera którego złożyłem na nowych częściach. Silnik zaraz po złożeniu miał 12.5 atm na każdym cylindrze. Zalany olejem mineralnym JMC 20w40 na którym zrobiłem na ostro dokładnie 60 km. Przed następnym wyjazdem czeka świeżutki olej mineralny na kolejne 500 km ostrego docierania. Silnik staram się docierać na krętych trasach gdzie jest dużo hamowania silnikiem, jazdy na niskich biegach/wysokich obrotach no i sprzyja mi pogoda jest wietrznie i chłodnawo - super sprawa na okres docierania. Jak mi stuknie na cyferblacie 560 km zlewam oliwę i zalewam Motulem 5100 10w40. Następnie sprawdzę jeszcze raz kompresję. Jeśli motocykla nie sprzedam to na jesień planuję rozebrać silnik ponieważ teraz żałuję że nie odchudziłem wału i nie zrobiłem portingu głowicy. Na chwilę obecną motocykl ma pełny układ wydechowy leovince titanium, TRE, K&N, NGK CR9EK, wałek ssący od k21000, a tak po za tym to nowe kartery, tłoki, pierścienie, wszelkie uszczelki oringi, uszczelniacze, panewki. Jeździłem wieloma motocyklami ale powiem wam krótko zdrowa 750 z tymi modami urywa dupę :) poniżej kilka fotek pozdro ! na Video zabawa z odłączonym systemem PAIR ;) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sporo pracy wsadziłeś w silnik i podobuje mnie się tylko nie rozumiem po co polerowałeś korbowody ? O ile wiem materiał z porowaty z odlewania lepiej odprowadza ciepło i utrzymuje na sobie olej. Gładka powierzchnia sprawdza się gdy coś utrzymuje bezpośredni kontakt z radiatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radik81 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witajcie :) jako że to mój pierwszy post witam ALL :)Mam pytanie bo jeszcze nie zdążyłem przeglądnąć całego tematu troche go jest ;) Mam w planie nową honde cbf 125 czy takie silniki również trzeba docierać?Mam tu na myśli sposoby opisywane ostre delikatne itd. Ktoś wspominał że takich nie trzeba że zostały już wstępnie dotarte lecz wole dopytać.Oczywiście po zakupie nie planuje odrazu szarpać sie na np 100km tylko delikatne którtkie zróżnicowane jazdy ale bez maksymalnych obr. Czy ważnym było by w takim silniku zmienić fabryke i zalać mineralny i po 30-60 km znowu zmienić. Szczerze przeraziło mnie to bo nigdy nie docierałem żadnych silników i zdecydowanie wolałbym gdyby sie okazało że takich docierać jakoś określonym sposobem nie będę musiał. Będę wdzięczny za wszelkie rady bo fajnie było by mieć w końcu coś nowego z drugiej strony to "docieranie" i wybór określonego sposobu mnie zniechęca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Nie musisz, pewnie dotra go po wyjeciu z paczki :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radik81 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 No wlasnie gdy rozmawialem z panem od sprzedazy powiadal ze chlopaki na serwisie robia kolo 2 godzinny przeglad przedsprzedazowy, na rece im nikt nie popatrzy na czym polega ten przeglad. Ciekawe czy zyluja silnik i czy dostane z zerowym przebiegiem motocykl czy nim jezdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Bo oni czyhają tylko na to żeby potem ten motor robić na gwarancji która jest marnie płatna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dadza po garach raz czy dwa zeby zobaczyc czy jedzie i to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radik81 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jak z olejem w takich silnikach bo zalecenia chyba są po 1000 km pierwszy. Wiec jak sobie sam wymienię po 50 czy po 100 to chyba lepiej.Można do takich lać 10W-40? nie wiem czy dobrze rozumiem oznaczenia bo mi sie to zawsze myliło :) 10w40 to jest chyba syntetyk tak? czyli najgęstszy, rzadsze to półsyntetyk, mineralny i najrzadszy półmineralny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 jest mnostwo tematow o olejach przeczytaj je i nie praw tu herezji... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Janusz kiedyś się spotkamy to przysięgam 1l bimbru z harty jest dla ciebie za trafne zdanie na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejvidi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 witam wszystkich , jakiś czas temu zmieniłem silnik w enduro ( chińczyk 50 cc 4t ) również na chińczyka 125 cc 4t , jeszcze trwa docieranie , jednak ( wiem , że nie mogę pod żadnym pozorem ) postanowiłem sprawdzić jego osiągi no i zauważyłem , że przy wysokich obrotach nagle dochodzi do przerwy w pracy silnika , tak jakby dławienie , trwa to najczesciej sekundę , czy to fakt iż motocykl jest na etapie docierania ? Trochę mnie to martwi ponieważ nie wiem czy to normalne w okresie docierania , ponadto od tej nierównej pracy prędkościomierz mi zbzikował ( elektroniczny firmy UM) , teraz już nawet po spokojnej jeździe zacina się lub coraz częsciej nie wyświetla niczego prócz palących się kontrolek zmiany kierunku i biegu jałowego . Czy doszukiwać się problemu w zmianie silnika czy to może być po prostu zużycie materiału w liczniku ? Chociaż tej w środku wydaje się być nienagannie czysty oraz nieuszkodzony , ponadto wczesniej działał bez żadnego problemu . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.