Jump to content

Lidkus

Forumowicze
  • Content Count

    473
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

3 Followers

About Lidkus

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku
  • Birthday 03/24/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Iława

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    39242886
  • Telefon
    531 219 701
  • Strona www
    http://facebook.com/fast2fix

Recent Profile Visitors

494 profile views
  1. Problemem jest wytarty wałek bądź wytarte popychacze zaworowe. U Świątka można nabyć wałek z tulejkami mosiężnymi a dźwigienki wysłać im do regeneracji. Robiłem już chyba z 20 takich silników. Fast2Fix.
  2. jak dla was 125 jest za słabe to ja nie potrafię jeździć...
  3. Dodaj tylko foty stopionych tłoków lub urwanej korby jak już złożysz :D
  4. Jeszcze jest kwestia jakiej firmy zastosowali uszczelki/uszczelniacze. Ostatnio robiłem dwie crf w tym jedna X. Zero problemów stan oleju ten sam przed i po i w trakcie. A lekko nie mają pełen ogień od razu na torze :)
  5. Pewny jesteś że nie ma iskry? wkręcałeś inną świece? Miałem przypadek z cmx450 że gaźniki były już wyeksploatowane i zanagarzały/zabijały świeczki.
  6. No leczenie syfu pudrem ale zobaczy czy na wolnych bedzie juz przepalac. Nie widzieliście sprzętu a się spuszczacie nad tym tematem jak nie wiem co. A kompresje jaką ma wgl ten silnik ? Świeca pada bo sie zalewa, silnik nie potrafi przepalić tego co mu poda gaźnik, na wysokich obrotach jako tako to przełknie Przecież gość jasno napisał że ma pilota na 5 obrotów wykręconego :) REASUMUJAC SPRAWDŹ GAŹNIK
  7. Nie jestem zwolennikiem irydówek ale można sprawdzić jak na niej będzie się sprzęt zachowywać :) Moc +/- 50 KM w ćwiartkach zależy kto jak docierał. Niech pozyczy od kogos taka świece i sprawdzi, nic to nie kosztuje. Gaźnik na moje jest rozkalibrowany potrzeba mu serwisu i tyle. Piszcie 10 stron w tym temacie a świece beda padac i padac...
  8. Nie wiem dlaczego ale święcie byłem przekonany że w temacie i opisie było yzf250 zamiast yz250, sorry wielkie. Fajka, Kabel WN, Cewka WN, CDI do sprawdzenia wg service manual itd itp. PS sprawdź jak chodzi sprzęt na irydowej, zwykła świece zalejesz i może już być po niej. Irydówki to koszt ok 60 pln a już pewnie więcej wydałeś na zwykłe.
  9. To jak jesteś taki spec i w tym długo siedzisz to powinieneś wiedzieć że strzały w wydech są spowodowane nadmiarem paliwa, zbyt bogata mieszanka zabija Twoje świece. W takim razie kup sobie 8pak świec i starczą Ci na jeden weekend upalania w terenie :)
  10. Strzały w wydech spowodowane zbyt bogatą mieszanką :) Kolego gaźnik masz zapchany dlatego dopiero chodzi na wykreconych 5 obrotach pilota. Musisz wrzucić go w ultradźwięki jak nie masz nikogo w okolicy wyślij gaźnik do mnie na warsztat odeśle Ci go czystego jak nówkę.
  11. zastosuj odpowiednik irydowy, moja yzf paliła zwykłe elektrody średnio 1 na miesiąc, założyłem irydówkę i przelatałęm cały sezon bez problemu
  12. czasem Ci nie za na gaża świec ? od za bogatej mieszanki biegu jałowego ? w yzf426 i 450 pilot na 2.5 obr ustawiałem i było ok, świeca colortune to potwierdziła.
  13. miałem 9 z 94 roku sama rama była bez kitu pancerna xD
  14. Jak tak bardzo kochasz te zx9r to napisz do jakis firm które projektuja stalowe ramy z rur, pewnie za oceanem są takowe np Ci od drag racingu. Nie spawa się ram które już uległy pęknięciu ze zmęczenia materiału, co innego przyspawania ucha od stelarza bo jakiś grubas przeładował moto czy ucho od silnika ale nie w miejscu które musi wytrzymać maxymalne przeciążenia i jest głównym elementem nośnym ramy. trzeba zamknąć chyba ten temat bo naprawdę ktoś zrobi sobie kuku...
×
×
  • Create New...