Mario_PL Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 hmm filtr pewnie jest pod siedzeniem po prawej stronie swieca najlepsza do tdr to NGK BR9ES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Rysieq jezeli szukasz zwyklej owiewki to z tego co mi widaomo to mozna cos takiego zrobic w studiu reklamy tam chyba to z takiej "pleksy'' czy jakos tak jak ktos bedzie mial troche zdolnosci i checi to Ci dorobi.Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysieq Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dzięki za odpowiedzi. Filtra poszukam jutro i spróbuje go otworzyć i przeczyścić :icon_mrgreen: dam znać jak poszło :flesje:. Co do pleksy, już kombinuje jakby to zrobić, doczytałem się że można kupić nawet taką przyciemnianą od razu no tyle że trzeba ją tak powyginać jakoś :icon_mrgreen: ale poszukam kogoś kto potrafi to zrobić i może się uda :lapad:. Ponadto mam jeszcze jedno pytanko, olej w silniku nie wygląda za ładnie (widać to przez takie okienko koło dekla) jest taki jakby brudny, kupiłem już nowy motorex'a tyle że nie wiem jak spuścić ten stary, nigdzie nie moge doszukać się jakiegoś odkręcanego otworu przez który można go spuścić, wiecie może gdzie się on znajduje? albo jak to trzeba zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 sorry pomylilem sie filtr jest po lewej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Filtra poszukam jutro i spróbuje go otworzyć i przeczyścić dam znać jak poszło . Co do pleksy, już kombinuje jakby to zrobić, doczytałem się że można kupić nawet taką przyciemnianą od razu no tyle że trzeba ją tak powyginać jakoś ale poszukam kogoś kto potrafi to zrobić i może się uda . Ponadto mam jeszcze jedno pytanko, olej w silniku nie wygląda za ładnie (widać to przez takie okienko koło dekla) jest taki jakby brudny, kupiłem już nowy motorex'a tyle że nie wiem jak spuścić ten stary, nigdzie nie moge doszukać się jakiegoś odkręcanego otworu przez który można go spuścić, wiecie może gdzie się on znajduje? albo jak to trzeba zrobić? Na dole silnika jest śruba spustowa podstaw pod nią jakieś naczynie i odkręć. Aha przed spuszczaniem oleju rozgrzej silnik, żeby olej był żadki Edytowane 2 Stycznia 2008 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_TDR Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Witam, niedawno kupiłem własnie tdrke z 1994 roku, sprowadzona z włoch, dałem za nią :icon_mrgreen: 2600zł :icon_mrgreen:, 24 km, jak narazie to vmax to 110km/h, silnik chodzi dosyc dobrze, fajnie sie zbiera na obroty, tylko jak tak potrzymam na 3000rmp to zaczyna cos tak dzonic i9 niewiem co to moze byc tak jak by spaliny uchodzily gdzies przy cylindrze, napiszcie czy w waszych motorkach tez jest cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Możliwe ,że już pierścienie się odzywają.Ale gdzie uczodzą ci te spaliny? Napisz dokładniej!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max89 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 CześćOglądając te motory na aukcjach cena w granicach 2,5 tys zł wydawała mi się podejrzanie niska, ale widzę że Wy także kupiliście swoje maszyny za podobne kwoty. Też bym taki chciał... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek7 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) Siema tez chcem sobie kupic taki motorek na nastepny rok. Wogule tu sobie fajnie gadacie duzo ciekawych rzeczy mozna poczytac, ale...Mam takie pytanie (bo wiecie jeszcze nigdy nie jezdzilem na 125ccm :icon_razz: ) czy TDR 125 idzie na kolo :icon_razz: na srodkowym biegu. A zablokowana tez idzie na kolko. Prosze o odpowiedz na ktorym biegu (i czy wogule) mozna nim jechac na tylnym kolku. Edytowane 19 Lipca 2006 przez Janek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 zależy co rozumiesz przezz jazde na "kole" ja strzelisz ze sprzęgła to i na zablokowanym pujdzie. Silnik taki sam co w DT więc niby z 3 przy odblokowaniu powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Przypomniałem sobie właśnie o moim temacie!Co tu mówić moto mi się spisuje jak mażenie chodzi jak wściekłe w porównaniu do wszelkich motorowerów jednak czuć te 125ccm!Ja właśnie postawiłem swoje moto na koło i skończyło sie klejeniem plastików no cóż!!Moto już skończone i śmigam dalej!!pozdrawiam posiadaczy tego moto :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Siema. Kurde musze posprawdzac w mojej czy jest w pelni odblokowana, a nie chce mi sie :biggrin: Jakie macie obroty przy ilu km/h ?120- 9tys130- 10tys i sie prosta skonczyla. I jakie ma oryginalne zebatki ta nowsza TDR ? Musze policzyc zeby w mojej.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Ze zdjęć Twojego sprzęty wywnioskowałem ze dyfuzor chyba nie był cięty...pewnie tam coś siedzi. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Nie no wiem. Jak juz sprawdzac to wszystko.Nawet jak by bylo widac, ze ciety to i tak warto zajrzec czy wywalili wszystko.Ale checi nie ma zeby sie za to zabrac :biggrin: zbyt ladnie wszystko chodzi.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max89 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak wygląda u Was sprawa z olejem dodawanym do paliwa? Jest tam chyba jakiś dozownik. Jaką ma on pojemność, na ile paliwa wystarcza, jaki olej stosujecie itp.? I ile pali Wam TDRka przy spokojnej jeździe?Czy coś Wam się zepsuło w tym motorku? Widze, że jest kilka osób które kupiły ten sprzęt używany wcześniej już przez kilka lat i interesuje mnie czy po zakupie nie mieliście problemów, awarii. W DT 125 jest ten sam silnik, a słyszałem bardzo różne opinie o jego trwałości.Pzdr Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez Max89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.