Skocz do zawartości

SEBOOL

Forumowicze
  • Postów

    865
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SEBOOL

  • Urodziny 07/05/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    ENDURO & MX, muzyka, sport, koszykówka, %!
  • Skąd
    centrum wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRF 250R '07
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia SEBOOL

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/show_item.php?item=3022557483 pozdrawiam
  2. http://allegro.pl/show_item.php?item=2899160517 pozdrawiam.
  3. http://pl.youtube.com/watch?v=PYy3DhaxqzI Mój pierwszy sezon. pozdr.
  4. Elo. Ja latałem pół sezonu na secie CR i szło jako tako. W czerwcu przesiadłem się na CRF250 i znajomi mówili ze przeskok w jeździe był naprawdę spory chodzi o prędkość, loty itd.. 4t droższe w utrzymaniu ale przy regularnym serwisu ominiemy wszystkie niespodzianki. 4t wybacza sporo błedów! pozdr.
  5. Bo to kawa!? Chłopie zastanów sie co wypisujesz, a nie piszesz jakies bzdury niewiadomo skad zal.pl pozdr.
  6. W takim przypadku Koleżko wsadza się wyższą gąbkę w siedzenie! pozdr.
  7. Nie ma co przesadzać z podwyższaniem tej kierownicy otem naprawdę gorzej się kładzie moto w winklach. A zreszt prawidłowa pozycja na moto to :) http://www.motox.com.pl/images/zoom/IBUJWN...ze/IMG_4187.JPG i tu nie ma znaczenia jaka powinna być wysoka. pozdr.
  8. http://www.bikepics.com/members/sebool/07cr250f/ pozdr.
  9. Tak często używasz sprzęgła w 450 cm? pozdr.
  10. A po huuu zakładać nowy temat jak są 2 tematy :/. pozdr.
  11. Jeżeli chcesz być rozpoznanym to musisz startować w Mistrzostwach Polski i być co0najmniej w czołówce żeby pozyskać sponsorów ale żeby dojść do tego stopnia trzeba sporo przelatać i wydać sporo siana! pozdr.
  12. To powiedz mi dlaczego CRF a CR liczy inaczej motogodziny? Motocykle chodza tak samo dlugo i maja te same liczniki SENDECa? pozdr.
  13. http://pl.youtube.com/watch?v=N-YZCHsuqGI&...related&search= pozdr.
  14. Grubość zostaje ta sama z tym że hartowanie itd. jest tak przeprowadzone by sprzężyny były sztyniejsze. Grubośc musi zostać ta sam bo wszystko jest ciasno spasowane! Ze swojej strony proponuje zmienić olej na twardszy może 7,5? pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...