Skocz do zawartości

Iwansky

Forumowicze
  • Postów

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Iwansky

  • Urodziny 06/08/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kobyłka

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motopasja.eu

Osiągnięcia Iwansky

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Było to już opisywane na forum ale się powtórzę. W twoim motocyklu zx-6r zastosowano sześciotłoczkowe zaciski tokico. Defekt który obserwujesz dotyczył tez innych modeli z tym zaciskami. Jako że straciłem trochę czasu i pieniędzy na usunięcie tego problemu w mojej zx12r to skieruję cię na właściwy trop- wymiana kompletu uszczelnień w zaciskach załatwi problem(+czyszczenie). Ja do tego doszedłem na końcu, najpierw były oploty i regeneracja pompy. Pozdrawiam!
  2. Dobry zakup za śmieszne pieniądze Panowie... Tak się składa że mój brat ma V2X w limitowanej edycji na 35 lecie caberga. Kask jest dobrze wykonany i cichy(zrobił w nim około 10 tysięcy i bardzo go chwali-tak przy okazji dostarczony fog jest bardzo skuteczny). Miał to być popis możliwości caberga i myślę po testach wychodzi że nie mają się czego wstydzić. Dziwić może trochę otrzymanie przez ten kask tylko 3 gwiazdek w testach sharp, tym bardziej że V2R ma ich aż pięć. Dobra rada jest natomiast tak żebyście uważali i nie upuścili kasku na ziemię. Lakier którym pokryty jest carbon przy upadku potrafi pęknąć.
  3. A ja z czystym sumieniem polecam NHC. Zawsze byłem zwolennikiem teorii że cena jest jednak wyznacznikiem jakości, ale jak widać nie zawsze. NHC sprawdziłem w dwóch swoich motocyklach. Sprzedawałem je też swoim znajomym, z których kilku jest strasznymi psujami. Sam w to nie wierzę, ale pomimo tej śmiesznej ceny te tarcze dają radę. Z drugiej strony nie dajmy się Panowie ogłupić. Oprócz wysokiej jakości topowi producenci każą sobie płacić również za markę. Może ktoś wbił nam do głowy że dobre tarcze mają kosztować kilka stów?
  4. Zgadzam się z tobą, dlatego napisałem "teoretycznie". Zresztą nasz rynek już zrobił ogromny krok na przód. I z tego się cieszmy. Wystarczy przypomnieć sobie co było 10 lat temu;)
  5. Ale polski importer wprowadzając towar na nasz rynek płaci vat, więc mówiąc o podatku od marży Dominika ujmujesz tylko jego zobowiązanie skarbowe. Kolega poruszył natomiast dużo szerszą kwestie, dotyczącą całości vatu który zawarty jest w towarze. Reasumując- gdyby stawka vat wynosiła 0% mieli byśmy taniej teoretycznie o jakieś 18,7%.
  6. Odnośnie oryginalności łańcuchów DID to firma ta właśnie wprowadział nowe serie łańcuchów które są pakowane w nowy rodzaj opakowań z nową szatą grafiką. Zmiana ta napewno pozwoli na rozpoznanie łańcuchów z niepewnych źródeł. Pozdrawiam
  7. I w tym zdaniu ujęta została cała problematyka okołonapędowa w Polsce. Jeżeli będziecie stosowali łańcuch zgodnie z zaleceniami produenta to i DID i RK nigdy was nie zawiodą. Na codzień tłumaczę motocyklistom żeby nie oszczędzali kilku złotych, bo sa to tylko pozorne oszczędności. Ale oczywiście mądrali którzy chce do R1 założyć łańcuch który parametrami pasuje do klasy 600 jest na pęczki. "Wie Pan ja spokojnie jeżdzę, więc po co mi taki dobry lańcuch"(i to mówi facet który kupił supersporta). Pozdrawiam
  8. Witam Mam do sprzedania hondę XR 400 z 1997r(cena 9500zł). Stan rewelacyjny. Pełen serwis, nieznaczne ślady eksploatacji. Jestem drugim właścicielem, motocykl jest zarejestrowany w PL z pełną dokumentacją(oc+przegląd). Bryczka przywieziona z Belgii, bardzo zadbana- silnik nigdy nie rozbierany!!! Rozstać się muszę również z moją maszyną szosową- fazerem 1000 z rocznika 2001. Przebieg 32tyś km, kolor wiśnia. oryginalny lakier, jedyny feler to drobne pęknięcie na owiewce. Nowe opony bridgestone, nowy napęd DID/sunstar. Dodatkowo crashpady zipser i przewody cham. w oplotach. Cena 13,800zł Serwisowany i godny polecania, zarejestrowany i gotowy do jazdy . Info: 609-450-484.
  9. Witam Pytanie jak w temacie. Jak był blokowany fazer 1000? Chodzi o wersję 100KM. Czy ktoś przerabiał ten problem? Obstawiam gaźniki...
  10. Zapraszam po świece denso do naszego sklepu w Kobyłce pod Warszawą, lub do sklepu internetowego: http://motopasja.nazwa.pl/sklep/index.php?cat_id=22
  11. Analizując całą dyskusję sądzę że my poprostu lubimy być oszukiwani, mając tego świadomość. Odpowiedzcie sobie szczerze na pytanie czy wolelibyście wspomnianą busę z przebiegiem ponad 70tkm czy moto może nie tak pewne co do historii przebiegu(przyjmując teoretyczne założenie że ten jest pewny), posiadające na liczniku wartośc 30tyś km? Myślę że większość woli kupić motocykl z mniej pewnym, ale jednak mniejszym przebiegiem. Czego oczy nie widzą tego duszy nie żal...Moje spostrzeżenie: chyba kaźdy po części chce mieć świadomośc jaki to świetny interes zrobił, choćby za cenę oszukania samego siebie. U nas niema chyba jeszcze mody na kupowanie motocykli drogich i czesto z relatywnie duzym przebiegiem, ale za to od pierwszego czy drugiego właściciela i z wierzytelną historią serwisową. Może kiedyś...
  12. Zębaty to rzeczywiście nie problem i przy ich cenach dorabianie to totalna pomyłka. Nie polecam ci natomiast zaproponowanego przez kolegę VAZA. W sklepie który prowadzę staramy się go nie sprzedawać, posiłkujemy się nim tylko w skrajnych sytuacjach. Ogólnie polecam sunstara, JT i supersproxa, jak będziesz potrzebował zebatek to zapraszamy:)(www.motopasja.eu) Moja xra sprawuje sie świetnie. Biorąc pod uwagę okres który mamy za sobą, to musze przyznać że w ciągu 4 miesięcy kiedy ja nabyłem mogę ją tylko pochwalić. Poprostu zero problemów:). O tłumiku zapomnij, bo to strata pieniędzy. Co prawda lubdzie na amerykańskim forum xr chwalili całe wydech tytanowe, ale to kosztuje majątek. Jeżeli szukasz mocy konkretnie w xr 400 to musiałbyś kupić tłoczek wiseco powiększający poj. do 440cm :P p.s.Zrobiłeś dobry interes na swoim motocyklu. Cena była świetna :icon_mrgreen:
  13. Ssanie jest wyłączone w pozycji dolnej. Masz jeszcze pozycję środkową i uznać ja należy za półssanie :icon_exclaim: Ja u siebie w xr400 mam z tyłu większą zębatkę więc przednie koło mam w górze na każde żądanie. Najlepiej długie gumy wychodzą mi na trójce(tele że wtedy siadam na końcu siodła) xr rulez :icon_twisted:
  14. A kto powiedział że sprzedajemy? Napisałem że odbieramy telefony z pytaniami o takie zestawy.
  15. :icon_twisted: Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera". Zdarza nam się kilka razy w roku odbierać telefony od klientów z pytaniem o najtańszy zestaw do supersporta, bo sprzęt idzie na sprzedaż. Sam osobiście nie wyobrażam sobie gorszej głupoty, dobrze że opony do supersportów i terenówek mają inne rozmiary, bo głupotę z najtańszym łańcuchem serwowanym do sprzedawanego motocykla mogę porównac tylko z założeniem kostki do giksera 1000 :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...