Odkopuję wątek, żeby wszystko było w jednym miejscu. Z tego co piszecie może być problem z alternatorem, regulatorami luzów zaworowych i napinaczem łańcucha rozrządu. Może ktoś napisać jak rozpoznać zużycie tych regulatorów i napinacza przy oględzinach? Czy oprócz klekotania są jakieś inne problemy wynikające z ich zużycia? Czy może można tak jeździć i jest to tylko defekt dźwiękowy? Napinacz rozrządu się reguluje ręcznie czy sam się odpowiednio napina? Co do alternatora to na YT widziałem filik na którym gość mówi, że założył alternator z Nighthawka 700- orientujecie się czy podchodzi bez przeróbek? A może z 750 też pasuje (popularniejszy silnik)? I ten napinacz- czy da się go kupic nowy i jakie to są koszta i czy wymiana jest kosztowna? Zastanawiam się nad kupnem tego motocykla, ale nie wiem jak częste są te problemy i w razie czego jak kosztowne i nie wiem czy dać sobie z nim spokój i poszukać czegoś bez takich wad.