Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

No o co to za sprzęt? Chyba Każdy Ducat po trosze:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQcmdZVi...371072953#v4-30

 

I do tego ma bmw na ramce pod tablicą rejestracyjną... kurde to jakaś hybryda chyba :icon_eek:

Edek, nasz mistrz łojenia LuC na pewno się nim zainteresuje gdyż nabył ostatnio otwarty kask do lansowania się po Kraku....hehehe...

Pozdr

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie aukcji jest nawet opisane jak toto zostało zrobione :)

BMW na ramce, bo sprzedawcą jest salon BMW w Little Rock.

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeglądałem ostatnio stronę ducati i trafiłem na model 1198s ( czarny z czerwoną ramą. Piękny ). Doczytałem, że ma system kontroli trakcji ( DTC ), system analityczny (DDA) ale nie ma ABSu ( i to nawet opcjonalnie ). Czy mógł by mi ktoś powiedzieć dlaczego ? Czy może DTC wpływa w jakiś sposób na hamowanie ?

Może źle myślę ale zawsze uważałem ABS za przydatną rzecz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeglądałem ostatnio stronę ducati i trafiłem na model 1198s ( czarny z czerwoną ramą. Piękny ). Doczytałem, że ma system kontroli trakcji ( DTC ), system analityczny (DDA) ale nie ma ABSu ( i to nawet opcjonalnie ). Czy mógł by mi ktoś powiedzieć dlaczego ? Czy może DTC wpływa w jakiś sposób na hamowanie ?

Może źle myślę ale zawsze uważałem ABS za przydatną rzecz.

Ten model to motocykl prawie torowy. Zdejmujesz tablicę, migacze i możesz lecieć. Takimi motocyklami nie jeżdżą lamerzy. Poza tym w tego typu maszynach ABS swoją wagą może powiększać wagę nie do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Superbikach Ducati ABS nie jest potrzebny i tyle.Niedomarasy nimi nie jeżdżą...

Pozdr. J-999 N.

 

 

Ten model to motocykl prawie torowy. Zdejmujesz tablicę, migacze i możesz lecieć. Takimi motocyklami nie jeżdżą lamerzy. Poza tym w tego typu maszynach ABS swoją wagą może powiększać wagę nie do zaakceptowania.

 

 

AMEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to DTC jest fajną i użyteczną sprawą. Można przyciąć zapędy bądź co bądź bardzo mocnego superbika np na mokrej nawierzchni tudzież dopasować go do swoich wymagań/stylu jazdy.

I o ile w mistrzostwach SBK czy MotoGP kontrola trakcji powinna być zakazana o tyle "w cywilu" jest pożyteczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeżyłem razem z Multi jazdy w stroju Mikołaja. Jak sobie zrobiliśmy postój na czerwonej kostce brukowej, to była modyfikacja starego kawału: czerwony na czerwonym jedzie po czerwonym :biggrin: .

Rozdałem cukierki, złapałem trzy uślizgi tyłu i raz zupełnie niechcący z ronda wyszedłem na kole. Wszystko przez nikczemne prędkości i to, że do wyboru miałem tylko biegi numero uno i numero due :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...