Jump to content

Geni

DesmoManiax DOC Poland
  • Content Count

    538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Geni last won the day on September 26

Geni had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutralny

About Geni

  • Rank
    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych
  • Birthday 01/08/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    historia, lotnictwo i 2oo
  • Skąd
    wschodnie mazowsze

Osobiste

  • Motocykl
    SR/CB
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

351 profile views
  1. Można też postawić sprawę na łbie i mając wszystkie legalne papiery być z góry posądzanym o ich sfałszowanie, przekręcanie licznika itp. bajery.
  2. Geni

    Kolanko od wydechu odpada

    Numer do serwisu np. w Olsztynie ogarnij sobie i zapytaj. Może być szybciej i łatwiej niż kombinowanie.
  3. Różnie bywa. Trafiałem na ściemniaczy maksymalnych. Zarówno handlarzy, jak i właścicieli prywatnych. Natomiast nie jest tak zawsze. Kiedy sam postanawiam zmienić motocykl, to praktycznie wszystkie potrzebne informacje umieszczam w ogłoszeniu i takich dyskutantów proszę o zapoznanie się z jego treścią. Niestety mamy albo wysoki odsetek analfabetów, albo niedowiarków. Np. informacja o sprzedaży serwisowanego motocykla z polskiego salonu, bez żadnych wad, serwisowanego z wpisami do książki i rachunkami przyjmowana jest albo z niedowierzaniem, albo propozycją kwoty nieelegancko niskiej. Trudno jest, ale da się czasami zawrzeć transakcję, po której żadna ze stron nie czuje się oszukana.
  4. Geni

    BMW G 310 GS

    Chcesz kupić stare i dobre BMW, to kup R80, albo R100, a jeżeli nie zależy ci na bokserze, to K75. Będzie stare, dobre i niemieckie. Jeżeli do pomysłu pt. nowy motocykl za 25 tysięcy chcesz dołożyć niewiele, albo nic, to kup MT-03, albo CB500F. Nie możesz być jednak zbyt wysoki, bo na obu nogi są dosyć mocno ugięte w kolanach. CB500X też jest ok, tylko zapłacisz za nią trochę więcej.
  5. Geni

    BMW G 310 GS

    Raczej Tajlandia lub Indonezja.
  6. Rzetelna i uczciwa odpowiedź z mojej strony. Zanim ogarniesz R125, ale mam na myśli prawdziwe ogarnięcie, a nie odkręcanie na prostej, to zapewne będziesz chciał sprzęt wymienić, a nie grzebać się w silniku. Jedyny przypadek w jakim takie modyfikacje silnika są opłacalne, to padnięcie sprawnego silnika i remont na takich gratach. O ile wydanie na remont 125-tki kilku tysięcy złotych (części, robota, strojenie map) jest opłacalne w porównaniu do znacznie mniejszego kosztu zwykłego remontu na standardowych częściach. Koszt takiego tuningu może sięgać połowy wartości używanej R125, a tych pieniędzy nigdy przy odsprzedaży nie odzyskasz. O wymianie ogumienia na inne niż przewidziane przez producenta mogę ci tyle powiedzieć: ch...y pomysł. Bo to zmieni dwie rzeczy w motocyklu: 1) wygląd dzięki temu każdy ogarniający temat motocyklista od razu będzie wiedział, że ma do czynienia z niedowartościowanym młodziakiem, który za szerokie gumy na obręcze wepchnął, żeby jego 125-tka wyglądała na coś większego niż jest. 2) prowadzenie - a to sam poczujesz. Domyślasz się chyba, że nie chodzi o zmianę na plus? Chodzi mi o to, że w motocyklach nie ma takiej zależności: zakładam szerszą oponę na standardową obręcz i motocykl prowadzi się zajebiście.
  7. Geni

    BMW G 310 GS

    Za podobną kwotę możesz kupić Kawasaki Versys 300. Kultura pracy silnika, osiągi, a podejrzewam, że i długoterminowa niezawodność są prawdopodobnie poza zasięgiem BMW. Do tego w tej samej kategorii masz Hondę CRF250 Rally. Mając do wyboru Versysa i CRF dupy bym sobie hindusem z niemieckim paszportem nie zawracał.
  8. Pierwszy raz widzę , a miałem taką. No dobra lata temu, ale serio nie widziałem takiego akcesorium.
  9. SCentralnej podstawki Multistrada 1000-1100 nie posiada. Są natomiast stojaki garażowe z przetyczką przez otwór osi tylnego koła. Bezpieczników już niestety nie pamiętam, ale czy nie tam gdzie akumulator - tzn. lewy, przedni boczek?
  10. Chyba za dużo w tym filozofii. Każdy motocykl jest do tego, na co ma ochotę jego właściciel. Jak to mówią: "nie ważne, co masz pod dupą, ważne co masz w głowie".
  11. W VFR wszystko jest trwałe, no może oprócz regulatora napięcia. W razie potrzeby ten łańcuch kosztuje 190 zł w sklepie Hondy online, więc nie taki wielki problem.
  12. No i git będziesz miał niezajebywalny motocykl w rozsądnej kasie.
  13. Później też chyba nie? Auta w tym wypadku nie mają żadnego znaczenia. Można mieć auto z 500 konnym silnikem oraz statek wycieczkowy z orkiestrą, salą kinową i lądowiskiem dla helioptera, a nie mieć umiejętności jazdy motocyklem, więc wybór jest bardzo rozsądny. Gratulacje.
  14. Modeli biegowych sprzed lat jest całkiem sporo np. Heinkel, Troll, CZ-ta, Wiatka, Vespa, Lambretta, Osa itp. Hamulec przy prawej nodze w miarę współczesnych automatach, ale jednak mających już trochę lat masz w Hondach np. Spacy 125, Elite 250 i Helix 250. Te 3 sprzęty można jeszcze traktować w miarę użytkowo, bo dalej da się do nich kupić części. Dodam jeszcze, że silnik hondy 250 z Elite i Helixa był skopiowany i produkowany w Chinach więc całkiem sporo gratów można ściągnąć z ChRL np. kompletne gaźniki, sprzęgła itp.
×
×
  • Create New...