Yool Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Yool napisał: Wydaje się że prędzej powinna się aluminiowa głowica stopić niż świeca raczej tłok ___________ w sumie to racja silnik ciezko było zakręcić bo od zagrzania chyba sie zaczął powoli zacierać i dlatego dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Kawasaki - any questions? iryska kawa zx6r (bodajze 98'), przy spokojnej jezdzie z plecaczkiem i zwyklym rozpedzeniu jej do 180, zaczela kopcic, przestala palic na jeden gar. po rozbiorce silnika okazalo sie, ze wypalony jest jeden srodkowy tlok, a drugi srodkowy wygladal na ciut przytarty juz. a nic nie zapowiadalo takiej tragedii. nic nie stukalo, pukalo, moto mialo nawiniete okolo 6kkm po serwisie. sa wyjatki. pytanie, w ktorym przypadku ;) :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Taa może akurat trafili na dobry egzemplarz, że tyle wytrzymał, kto wie... Szkoda tylko ze juz nie ma kawasaki:( Suzuki kupilo akcje, za sezon czy dwa mają juz montowac siliniki z suzuki a ile zostanie samo logo to nie wiem A to ładne jaja, tego jeszcze nie słyszałem :roll: Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Ciekawy eksperyment nie powiem ale.... skoro wywaliło cały płyn chłodzący, silniczyna pałowana bez chłodzenia, olej stopił pojamnik 8O to co sie stało z uszczelkami, simeringami itd. przetrwały nienaruszone :?: Co to był za olej :?: Mimo ze śmigam kawą i powinienem strasznie sie jarac jakie te kawasaki są solidne to... musiałbym to zobaczyc na własne oczy :idea: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 zatankowałem paliwa i nalałem benzyny. przyznam sie bez bicia, nic nie bralem a mnie to tak rozbawilo ze nie wyrobie za chwile:P:P:P a swoja droga to faktycznie ciekawe jak to z tymi uszczelkami bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 haha mojemu kumplowi też tłoki sie stopiły ale przy 240.Zmienił je na tytanowe a głowice na miedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 to ze odpaliło na drugi dzien o niczym nie świadczy- zeby wysnuć tak daleko posunięte wnioski- przydałoby się dodatkowe info - co dalej z silniczkiem... chętnie bym obejrzał zdjątka wewnątrza tegoż silniczka... to że odpalił o NICZYM nie świadczy- miałem raz silniczek, który odpalał i chodził sobie- dodanie gazu zabijało go na miejscu.palił na dotyk. generalny był potrzebny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Panowie, którzy robili ten eksperyment powinni chyba sami wlać sobie do głów tego oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Panowie, którzy robili ten eksperyment powinni chyba sami wlać sobie do głów tego oleju... Już sam tytuł artykułu mówi sam za siebie - "Silniki motocyklowe kontra idioci" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Czolem! Wolalbym, zeby zrobili test wytrzymalosciowy w stylu dlugodystansowego :notworthy:.Ciekaw jestem ile rozne motocykle na maksa potrafia przejechac km :notworthy:.Bo w PL to wszystkie maja 30 tys.km niezaleznie od wieku :buttrock:.Taki test, to byloby cos... Gdyby ta kawa np. nakrecila 200tys.km. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Gdyby ta kawa np. nakrecila 200tys.kmhmmm... sadze, ze przy naprawde dobrym serwisowaniu nawet wiecej jest realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 znajomego GPZ 550 jeździł z połową oleju pół sezonu i panewka złapała dopiero przy jeżdżeniu na tylkim... Nie pochwalam takiego traktowania moto (kumpel głupi by!!! :notworthy: ) ale dobitnie świadczy to o tym, że japońska technika jest daleko do przodu przed innymi, np.eutopejskimi (wiecznie psujące się Aprillie- bez urazy dla właścicieli :buttrock: ). Potwierdza to przytoczony w temacie przykład + Przykład GPZa (20-sto letniego!!!). Pełen szacunek dla konstruktorów z kraju kwitnącej wiśni :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Niestety nie zawsze jest tak kolorowo z Japońskimi silnikami. Widziałem silnik który poległ mimo oleju i płynu chłodzącego na skutek przegrzania. Zawór zapiekł sie w prowadnicy po czym miał kolizję z tłokiem, pękł trzonek wa to co wpadło do cylindra dokumentnie zdemolowało tłok i głowicę. Tez była to Kawa :twisted: PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 płyn chłodniczy się wygotował cały i wyleciał przez zbiorniczek wyrównawczy Po pierwsze to chyba była jakaś padaka bo miała niewydajne chłodzenie albo wentylator nie zadziałał :notworthy: Na drugi dzień' date=' po uzupełnieniu oleju' date=' motocykl jak gdyby nigdy nic odpalił i chodził bez żadnych podejrzanych dźwięków.[/quote''] Zapomniałeś dodac: ,,na dzień dzisiejszy motorek po uzupłenaniu oleju ma przejechane 200 tys km i oczywiście od tamtego czasu olej nie był wymieniany i do tej pory nie wział ani grama :notworthy: no i oczywiście silniczek nadal pracuje bez zastrzezen i nikt do niego nie zagladał... :lol: Kawasaki - any questions? To ze odpalił po tym katowaniu o niczym nie swiadczy...Mile widziany byłby test długo dystansowy np ZX-6R, CBR 600, GSXR 600, R6 i wtedy by Ci kolego mina zrzedła ja szybko Kawa w porównaniu z restza sygnalizuje czerwoną lampka brak cisnienia :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jesli katujesz do odciecia na postoju przed dluuugi czas to i wentylator nie pomoze widzialem filmik gdzie gosc TL 1000 palil gume i krecil koleczka po paru min zagotowal wode i stalo sie to samo co w tej kawie z kad wiesz ze akurat w ZX6 najszybciej padl by silnik testowales go na rowni z innymi czy jak :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.