Skocz do zawartości

gonzo

Forumowicze
  • Postów

    404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gonzo

  • Urodziny 07/10/1985

Osobiste

  • Motocykl
    929
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7973355
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Ostatnie wizyty

299 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gonzo

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. A jaki wpływ na wady, które wymieniłem ma pośrednik? Dla mnie ta firma nie jest warta tych pieniędzy. P.S. Spodziewam się, że Alpina wymieni Ci wszystko - kwestia ceny. Poza tym przetarcia po szlifie mogę naprawić u znajomego rymarza w stolicy. Dainese robi też na wymiar ale dużo drożej.
  2. Zamówiłem dziewczynie kombiak PSI szyty na miarę. Moje wrażenia: - nie wszystkie wymiary zostały utrzymane i kombiak gdzieniegdzie wisi - skóra gorszej jakości niż półka wyznaczona przez Berik/Alpinestars/itp - w częściach wykonanych z perforowanej skóry znajdowało się mnóstwo nie usuniętych w fabryce resztek skóry (tzn maszyna robiąca dziurki w skórze nie robiła tego poprawnie i resztki małych skórek zostawały przy kombinezonie) - dla mnie to porażka, w żadnej skórze dobrego producenta nie ma takiej możliwości Reszta raczej ok. Podsumowując, drugi raz kombiaka PSI nie kupię - cenią się za wysoko w stosunku do jakości. Wolę dołożyć niedużo i kupić kombinezon na miarę firmy Gimoto, o której słyszałem wiele pozytywnych opinii.
  3. Ja wykorzystywałem taką kamerę mocowaną na uchwycie własnej roboty mocowanej do lusterka: link fotka Jakość kamery nie najlepsza - obraz jak z telefonu komórkowego.
  4. Też jestem zaskoczony. Przebieg opony turystycznej, a naprawdę da się na nich polatać. Zresztą w taki sam komplet obuta była testowana w Motocyklu Yamaha FZ1 i zdjęli je bodajże przy 9000km dlatego, że tył się przebił od jakiegoś gwoździa. A tutaj obrazki szybkiej jazdy na nich: 2
  5. Presy Sport zadebiutowały stosunkowo niedawno i nie są często spotykane, szczególnie w Polsce. W Wielkiej Brytanii są dość intensywnie reklamowane. W Larssonie sprzedało się ich kilka kompletów. Ale i tak jak kupowałem to każdy mówił to samo "ciekaw jestem twoich wrażeń". W necie można znaleźć ze 2 testy tych opon, ale test nie zawsze ma się do rzeczywistości. Co do niepewności to miałem na myśli nie zachowanie opony, ale raczej brak możliwości w zasięgnięciu opinii o tej oponie na drogach publicznych. Póki co oponki polecam. Składają się ładnie, są poręczne i ładnie trzymają temperaturę. Nawinąłem na nich już 7000km i 10 000 na pewno wytrzymają.
  6. Latałem na niepewnych Maxxis Presa sport i schodziły na kolano jak dzikie:)
  7. Żadnych niespodzianek. Nic się nie zepsuło. Oczywiście na podeszwie widoczne ślady eksploatacji. Kupowałem je w fc-moto.com, kiedy kurs euro był bardzo korzystny.
  8. Od 24 tyś. km mam Supertech R i polecam w 100%.
  9. Ale panowie, lewa rolka jest w górze kiedy motocykl już stoi na ziemi (14 sekunda filmu). Rolka się podniosła ze względu na sposób wyciągania podnośnika.
  10. Co do pokrewieństwa to prosiłbym byś troszkę przyhamował, bo nie życzę sobie jakikolwiek uwag tego rodzaju. Rozumiemy się? Widać nie są to takie rzeczy "oczywiste" skoro ja widzę coś innego.
  11. Stojak na filmie ani razu się nie zdeformował. To tyle z mojej strony. Jeśli ktoś uważa inaczej - jego sprawa i pieniądze. Dominik, a co ma asymetria wahacza do jazdy w pochyleniu lub nie? W Ducati masz jednoramienny, asymetryczny wahacz i motocykle te cały czas jeżdżą w pochyleniu? W 929 mam asymetryczny wahacz i po ustawieniu na stojaku motocykl jest kilkanaście stopni pochylony w prawą stronę. I jakoś mi się udaję jeździć na wprost. Zmierzyłem ramiona mojego podnośnika i różnica w ich długościach wynosi jedynie 1mm. Z wykorzystaniem poziomnicy zmierzyłem również odległości od podłoża do wahacza po dwóch jego stronach. Różnica wynosi 2 cm. Stąd jego pochylenie na prawą stronę. Pomiaru dokonywałem przy pionowym spawie wahacza, zaraz przy początku mechanizmu napinającego łańcuch - czyli w miejscu gdzie podkładam "łapki" podnośnika. Oczywiście oś tylnego koła po dwóch stronach jest na takiej samej wysokości i dlatego kiedy motocykl był podnoszony w warsztacie, ale przy użyciu uchwytów na tylną oś, stał prosto.
  12. Nie chcę się kłócić, ale ja nie widzę żadnej deformacji stojaka. A jesteś pewien, że nie masz asymetrycznego wahacza? Jeżeli masz (a prawdopodobnie tak jest) to psioczenie na stojak tylko dlatego, że moto przechyla się na prawą stronę jest niepoważne. Drogi stojak mocowany w tych samych miejscach też spowoduje przechylenie moto. Dopiero kiedy zaczepisz o oś moto będzie proste. Ja używam stojak za jakieś grosze i mimo pozycji przechylonej motocykla na stojaku zakładanie i ściąganie moto jest banalnie łatwe.
  13. Sorry Vatzeque obejrzałem ten film 2 razy i nie widzę żeby to stojak był niestabilny. Nie chwieje się i nie buja. To, że motocykl przechyla się w drugą stronę to niekoniecznie wina stojaka. Sam kupiłem stojak za podobną kwotę i jest jeszcze bardziej prostacki niż Twój. Moja Cbr 929 ma asymetryczny wahacz i póki nie zamontujesz tylnego stojaka o oś to motocykl kładzie się na prawą stronę. Żadna rewelacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...