Skocz do zawartości

Ile jest w stanie wytrzymać silnik?


Fat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yool napisał:  

Wydaje się że prędzej powinna się aluminiowa głowica stopić niż świeca  

 

raczej tłok  

 

___________

 

 

w sumie to racja

 

 

silnik ciezko było zakręcić bo od zagrzania chyba sie zaczął powoli zacierać i dlatego

 

dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki - any questions?

 

iryska kawa zx6r (bodajze 98'), przy spokojnej jezdzie z plecaczkiem i zwyklym rozpedzeniu jej do 180, zaczela kopcic, przestala palic na jeden gar. po rozbiorce silnika okazalo sie, ze wypalony jest jeden srodkowy tlok, a drugi srodkowy wygladal na ciut przytarty juz. a nic nie zapowiadalo takiej tragedii. nic nie stukalo, pukalo, moto mialo nawiniete okolo 6kkm po serwisie. sa wyjatki. pytanie, w ktorym przypadku ;) :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa może akurat trafili na dobry egzemplarz, że tyle wytrzymał, kto wie...

 

 

Szkoda tylko ze juz nie ma kawasaki:( Suzuki kupilo akcje, za sezon czy dwa mają juz montowac siliniki z suzuki a ile zostanie samo logo to nie wiem

 

A to ładne jaja, tego jeszcze nie słyszałem :roll:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

 

Ciekawy eksperyment nie powiem ale.... skoro wywaliło cały płyn chłodzący, silniczyna pałowana bez chłodzenia, olej stopił pojamnik 8O to co sie stało z uszczelkami, simeringami itd. przetrwały nienaruszone :?: Co to był za olej :?: Mimo ze śmigam kawą i powinienem strasznie sie jarac jakie te kawasaki są solidne to... musiałbym to zobaczyc na własne oczy :idea: Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze odpaliło na drugi dzien o niczym nie świadczy- zeby wysnuć tak daleko posunięte wnioski- przydałoby się dodatkowe info - co dalej z silniczkiem...

 

chętnie bym obejrzał zdjątka wewnątrza tegoż silniczka...

 

 

to że odpalił o NICZYM nie świadczy- miałem raz silniczek, który odpalał i chodził sobie- dodanie gazu zabijało go na miejscu.palił na dotyk. generalny był potrzebny.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Wolalbym, zeby zrobili test wytrzymalosciowy w stylu dlugodystansowego :notworthy:.

Ciekaw jestem ile rozne motocykle na maksa potrafia przejechac km :notworthy:.

Bo w PL to wszystkie maja 30 tys.km niezaleznie od wieku :buttrock:.

Taki test, to byloby cos... Gdyby ta kawa np. nakrecila 200tys.km.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomego GPZ 550 jeździł z połową oleju pół sezonu i panewka złapała dopiero przy jeżdżeniu na tylkim... Nie pochwalam takiego traktowania moto (kumpel głupi by!!! :notworthy: ) ale dobitnie świadczy to o tym, że japońska technika jest daleko do przodu przed innymi, np.eutopejskimi (wiecznie psujące się Aprillie- bez urazy dla właścicieli :buttrock: ). Potwierdza to przytoczony w temacie przykład + Przykład GPZa (20-sto letniego!!!). Pełen szacunek dla konstruktorów z kraju kwitnącej wiśni :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zawsze jest tak kolorowo z Japońskimi silnikami. Widziałem silnik który poległ mimo oleju i płynu chłodzącego na skutek przegrzania. Zawór zapiekł sie w prowadnicy po czym miał kolizję z tłokiem, pękł trzonek wa to co wpadło do cylindra dokumentnie zdemolowało tłok i głowicę. Tez była to Kawa :twisted:

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn chłodniczy się wygotował cały i wyleciał przez zbiorniczek wyrównawczy

 

Po pierwsze to chyba była jakaś padaka bo miała niewydajne chłodzenie albo wentylator nie zadziałał :notworthy:

 

 

Na drugi dzień' date=' po uzupełnieniu oleju' date=' motocykl jak gdyby nigdy nic odpalił i chodził bez żadnych podejrzanych dźwięków.[/quote'']

 

Zapomniałeś dodac: ,,na dzień dzisiejszy motorek po uzupłenaniu oleju ma przejechane 200 tys km i oczywiście od tamtego czasu olej nie był wymieniany i do tej pory nie wział ani grama :notworthy: no i oczywiście silniczek nadal pracuje bez zastrzezen i nikt do niego nie zagladał... :lol:

 

 

Kawasaki - any questions?

 

To ze odpalił po tym katowaniu o niczym nie swiadczy...

Mile widziany byłby test długo dystansowy np ZX-6R, CBR 600, GSXR 600, R6 i wtedy by Ci kolego mina zrzedła ja szybko Kawa w porównaniu z restza sygnalizuje czerwoną lampka brak cisnienia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli katujesz do odciecia na postoju przed dluuugi czas to i wentylator nie pomoze widzialem filmik gdzie gosc TL 1000 palil gume i krecil koleczka po paru min zagotowal wode i stalo sie to samo co w tej kawie

 

z kad wiesz ze akurat w ZX6 najszybciej padl by silnik testowales go na rowni z innymi czy jak :roll: :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...