Skocz do zawartości

Chyba zalałem silnik:( Co zrobić?


KLAUDIUSZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem, po kiku tygodniach chciałem odpalic moto (Honda CBF 600 SA) no po paru kręceniach załapał, chwile pochodził na ssaniu no i jak debil dodałem troszke gazu i zgasł:D Już drugi raz nie odpalił, aku prawie wyładowany. Co najlepiej zrobić? Czekam na porady bo mechanik ze mnie marny :lol:

p.s. Moto i tak idzie na pierwszy przegląd na Wiosne (tak planowałem), ale czy teraz coś kombinowac czy poczekac do Wiosny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontuj swiece i przeczysc je przy uzyciu Carbuleanera+ szczoteczka do zebow(twarda)+ sprezone powietrze.Pamietaj przedmuchac sprezonym powietrzem gniazda swiec przed wykreceniem swiecy!

Jak podladujesz aku. mozesz wspomoc drugim akumulatorem + do + a minus na mase( np do ramy motocykla- nie na minusowa kleme!) i do tego "wspomaganiowego" aku mozesz podlaczyc prostownik, lepiej nie podlaczaj bezposrednio- chyba ze masz prostownik z zabezpieczeniem przed przebiciem i "cofaniem" pradu.

Bo zdazalo sie ze padl modul od podlaczenia bezposrednio prostownika na zaciski motocyklowego akumulatorka.

Moje pytanie brzmi po co chciales odpalic moto? Mam nadzieje ze po to by pojezdzic co najmniej 20 km. Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie brzmi po co chciales odpalic moto? Mam nadzieje ze po to by pojezdzic co najmniej 20 km.

No oczywiście :mrgreen:

 

jak odpalasz to nie podpuszczaj maszyny tylko ruszaj w trasę

NIe zdążylem, chcialem żeby troszke sie zagrzal :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym proponowal stara i sprawdzona metode stosowaną przy zalaniu silnika od najmniejszych pojemnosci ' date=' a mianowicie NA PYCH !!!! [/quote']

 

Pchać to można kozę w zagrodzie, a nie nowoczesny japoński motocykl :-) :D .

 

Podstawowe zasady - świeże paliwo w gaźnikach (spuść stare z komór pływakowych i napełnij od nowa tym co jest w zbiorniku), czyste świece (można wypalić nad maszynką gazową, lub metoda Jannikiela - Carbucleaner i szczotka), mocny prąd, czyli dobrze naładowany akumulator.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym proponowal stara i sprawdzona metode stosowaną przy zalaniu silnika od najmniejszych pojemnosci ' date=' a mianowicie NA PYCH !!!![/quote']

 

Odpal takiego sprzęta na pych to będe się do ciebie zwracał mistrzu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal takiego sprzęta na pych to będe się do ciebie zwracał mistrzu!

 

No to czekam....od dzisiaj za kadym razem jak bedziemy w tym samym temacie pisz : "WITAJ MISTRZU!!!"

 

A jak za FJ 1200 i BMW 1200 RS dodasz "WSZECHMOGACY" to sie nie obraze :-D :-D :-D

 

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jannikiel napisał:

Jak podladujesz aku. mozesz wspomoc drugim akumulatorem + do + a minus na mase( np do ramy motocykla- nie na minusowa kleme!)

 

 

 

dlaczego

Takie jest zalecenie, ale kategorycznych zakazów nie ma. chyba chodzi o to, Zeby odciązyć przewód masowy.

A wracając do głównego tematu ja bym wygrzał świece np. na gazie (zapalonym) i po sprawie. Często sprzęty odpalane a nie rozgrzane odmawiają współpracy (nie tylko motocykle) wtedy ta metoda też jest skuteczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...